kurczak wędzony i MM

1. Data: 2003-05-29 05:19:02

Temat: kurczak wędzony i MM
Od: "Aga Parfjanowicz" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytanie jak w temacie. Od tygodnia stosuje MM (-1kg:) i sie zastanawiam czy
można udka/skrzydełka kurczaka wędzone? Nigdzie nie moge znaleźć informacji
na ten temat. Chodzi mi o obiad. Aha i jeszze jedno, bo na forum pojawiły
sie różne odpowiedzi. Jaki dżem lepszy? Słodzony fruktozą czy pektyną i
sokiem z winogron? Co bardziej dopuszczalne?

Dzięki bardzo za pomoc
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2003-05-29 07:06:14

Temat: Re: kurczak wędzony i MM
Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga Parfjanowicz" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Od tygodnia stosuje MM (-1kg:) i sie zastanawiam
czy
> można udka/skrzydełka kurczaka wędzone?

A dlaczego nie? Jeśli można smażone to dlaczego nie wędzone... Jeśli się
mylę, z pewnością ktoś mnie poprawi ;)

> Jaki dżem lepszy? Słodzony fruktozą czy pektyną i
> sokiem z winogron? Co bardziej dopuszczalne?

To akurat obojętne, bo zarówno fruktoza jak i pektyna ma niski IG.

pozdrawiam,

3. Data: 2003-05-29 07:27:25

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga Parfjanowicz" <g...@p...net.pl> wrote in message
> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Od tygodnia stosuje MM (-1kg:) i sie zastanawiam
czy
> można udka/skrzydełka kurczaka wędzone?

Oczywiście, ale bez skóry. Choć lepiej by było piersi.

> Jaki dżem lepszy? Słodzony fruktozą czy pektyną i
> sokiem z winogron? Co bardziej dopuszczalne?

Jedno i drugie.

--
Mariusz Brzozowski

Zielona herbata a MM