MM a Kwasniewskiego...

51. Data: 2003-01-09 13:26:33

Temat: Re: MM a Kwasniewskiego...
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze Musta to swietnie wie.

Dziekuje za wspaniale wsparcie mojej mysli wszystkim MM - Dokladnie to
wszystko staralem sie przekazac,

A tak apropos, to zeczywiscie ze mnie kawal chlopa - troche mniejszy ale
zawsze.;-)

musta(fa)

52. Data: 2003-01-09 13:44:53

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybs diete DO stosowala cale zycie to umarla bys na 100 chorob jakie
> by Cie czekaly
tez tak uwazam, ale pisze to co jest w zaleceniach diety.

> Slyszalas o drugim etapie Diety MM ??????
> chyba nie, bo jak bys ja znala to bys wiedziala ze mozna ja stosowac
> cala zycie aby byc zdrowym i utrzymywac ta sama mase ciala
tak samo twierdza DO - ja nie weryfikuje, tylko przytaczam

Stary, ja jestem na MM ale daje prawo ludziom do wiary w DO, a cala moja
uwaga byla stricte techniczna.
Polecam Erystyke Shopenhauera - celem zglebienia niuansow argumentacji.

> Zobacz: piszesz tak:
co masz na mysli ta uwaga?

53. Data: 2003-01-09 15:42:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:avjbvj$glg$6@news.tpi.pl...

> Na żartach się nie znasz?
> Ja bardzo lubię jeść np paluszki..... rybne. ;-)

I mają paznokcie??? 8)
No tak... jak ja mogłam się tego nie domyślić! ;)

Krystyna

54. Data: 2003-01-09 20:22:50

Od: "Plenti" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> o MM nic nie powiem bo nie wiem
> a stosując dietę optymalną ( bez przesadyzmu)
> schudem 9kg w miesiąc
>
> macso
A ja troche mniej przez pierwszy miesiac 5 kg przez drugi 4 i czuje sie
doskonale.
Plenti

55. Data: 2003-01-11 08:44:54

Od: Maksio <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003 16:07:12 +0100, "Musta" <m...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]

Ty jestes bez sensu - slyszalas o drugim etapie w diecie MM ?

56. Data: 2003-01-13 08:33:42

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stary wyluzuj- z formalnej dyskusji przeszlismy na agumenty ad hominem.
mnie juz przestaje to bawic.
czytales wypowiedzi innych osob jak to rozumieja.

ja juz sie wycofuje z tego watku.

musta(fa)

Uzytkownik "Maksio" <n...@m...maila.pl> napisal w wiadomosci

57. Data: 2003-01-17 17:05:53

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"matrix" <s...@p...onet.pl> skribis:

>Moja przygode z odchudzaniem zaczalem miesiac temu. Od miesiaca cwicze 3 x
>tydzien (biegi, brzuszki, wiosla). Stracilem 1 kg.

Prze miesiac? hehe, wypij dwie szklanki herbaty i pol miesiaca wezmie w
leb :)

>licze za to kalorie

i od ilu doliczyles ?

> unikam tluszczow

wszystkich ? a to zdrowe?

>musli,jogurty ryby. Po zapoznaniu sie z kilkoma stronami na temat diety MM
>oraz Kwasniewskiego zastanawiam sie nad przejsciem na jedna z nich.

Proponuje MM, przynajmniej nikt cie za sekciarza nie wezmie :)

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

58. Data: 2003-01-21 10:04:39

Od: "matrix" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prze miesiac? hehe, wypij dwie szklanki herbaty i pol miesiaca wezmie w
> leb :)

Hehe. minelo 7 tygodni a ja stracilem 3 kg :-).

> i od ilu doliczyles ?

do 2000.

> wszystkich ? a to zdrowe?

Nie tylko nasyconych.

MM

> Proponuje MM, przynajmniej nikt cie za sekciarza nie wezmie :)

Staram sie przestrzgac zasad MM, ale nie zawsze.... Dzieki regularnym
cwiczeniom
moge sobie pozwolic na ustepstwa i nadal chudne :-).

Pozdrawiam,

Darek

59. Data: 2003-01-31 20:57:33

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"matrix" <s...@p...onet.pl> skribis:

>Na ktorej jestescie diecie?
>
>Czy moglibyscie podac minimalny zestaw ksiazek do przeczytania?
>
>1. Michael Montignac "Jeść, aby schudnąć"

I wystarczy.

>2. Michel Montignac "Dieta dla biznesmena"
>3. Michel Montignac "Recepta na młodość"?

nie trzeba.

Pozdrawiam, Leh.
--
Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":

60. Data: 2003-01-31 20:57:39

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"matrix" <s...@p...onet.pl> skribis:

>Po jakim czasie mozna zaobserwowac pierwsze efekty stosowania diety MM /
>Kwasniewskiego?

czy ja wiem - MM 1-2 tyg. AFAK.

>Gdzie mozna zdobyc przepisy? Prof. Kwasniewski napisal ksiazke kucharska

o, to teraz on juz jet profesorem ? Gratuluje panu magistrowi awansu z
doktora na profesora ;))

>MM?

MM napisal ksiazke :) Jesc aby schudnac.

Pozdrawiam, Leh.
--
Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":
http://www.gazeta.sky.pl/books/tp.php?ref=ns

MM moje małe odstępstwo ;-p
MM- owsianka
nie linczujcie mnie-salatka z soczewica MM
Info o diecie Atkinsa szukam
zaintrygowaliscie mnie