MM - dieta bezmięsna - białko

1. Data: 2005-02-13 11:43:36

Temat: MM - dieta bezmięsna - białko
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nie jem mięsa* (ale jem ryby), a na mleko mam uczulenie, które
nasila mi się zimą, chciałam zapytać, czy możecie mi polecić jakąś odżywkę
zawierającą białko? Myślę o takiej dla sportowców - ale weszłam na stronę
sklepu internetowego i dostałam zawrotu głowy - nie mam pojęcia co wybrać.
Usiłuję przejść na bezmięsne MM, a muszę dostarczyć dzienną dawkę białka -
zaczyna to być dość męczące - nie mogę już patrzeć na makrele, łososia i
tuńczyka :(

*) wiem, że ryby to też mięso, ale ciężko napisać to inaczej ;)

--
pozdrawiam, misiczka

Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść
http://www.misiczka.com

2. Data: 2005-02-13 11:53:13

Temat: Re: MM - dieta bezmięsna - białko
Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a zjedzenie mięsa nie-ryb nie wchodzi w rachubę ???

pzdr
H.

3. Data: 2005-02-13 12:03:36

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
>a zjedzenie mięsa nie-ryb nie wchodzi w rachubę ???

Niestety nie :( Odrzuciło mnie. Zresztą od ryb też mnie okresowo odrzuca i
makreli nie jadłam już nie wiem od kiedy, tuńczyk "rośnie mi w ustach",
łosoś smażony czy pieczony mi śmierdzi, mogę jeść jedynie wędzonego :(((((

--
pozdrawiam, misiczka

Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://www.misiczka.com

4. Data: 2005-02-13 12:28:15

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cunfmt$l1e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> łosoś smażony czy pieczony mi śmierdzi, mogę jeść jedynie wędzonego :(((((

No właśnie - zastanawiałem się czym się różni mięso ryb
od "nie-ryb" dla kogoś, kto rezygnuje z jedzenia mięsa
zwierząt "lądowych" i to w podziale przyczynowym
ze względów: a) ideologicznych b) pozostałych...

A możesz pobierać proteiny z roślin strączkowych?
Suplementy "pakerskie" wymagają jednak pakowania
i to najlepiej dość ostrego. Ja tam biorę tylko ECA,
a i tak boję się że mam za mało wysiłku fizycznego.

Pozdrawiam
Hoodzielec

5. Data: 2005-02-13 18:53:01

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łosoś smażony czy pieczony mi śmierdzi, mogę jeść jedynie wędzonego :(((((

Jajka na miękko. Rybki zacznij smażyć na tłuszczach zwierzęcych (masło, łój
wołowy okokołonerkowy, ostatecznie smalec, własnej roboty). Białko roślinne
jest, niestety, mało przyswajalne, a niektóre, wręcz blokują przyswajanie
zwierzęcego. Białka zawarte w jajkach, są przyswajalne w prawie 100%. To
samo dotyczy wapna ze skorupek jaj.

6. Data: 2005-02-13 19:35:49

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

Rybki zacznij smażyć na tłuszczach zwierzęcych (masło, łój
> wołowy okokołonerkowy, ostatecznie smalec, własnej roboty).

A po co?

--
pozdrawiam, misiczka

Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie
(Arystoteles)
http://www.misiczka.com

7. Data: 2005-02-13 20:18:03

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cuoa8b$apo$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Rybki zacznij smażyć na tłuszczach zwierzęcych (masło, łój
>
> A po co?

Jak nie lubisz, nie smaż. Na parze też podobno zjadliwe...

8. Data: 2005-02-14 12:32:15

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <U...@w...pl> wrote in message
> [...]
> tuńczyka :(
>

> *) wiem, że ryby to też mięso, ale ciężko napisać to inaczej ;)

Podaję bezmięsne według zawartości białka na 100g
Orzechy pistacjowe 20.5

pestki sezamowe 17.7

Żółtko jajka kurzego 16.8

Sardynki w oleju 16.0

Orzechy włoskie 15.2

Orzechy laskowe 14.4

Jaja kurze całe 12.5

Białko jaja kurzego 10.8

Pozdrawiam, Olek K

9. Data: 2005-02-19 11:19:35

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cunehd$ggd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zaczyna to być dość męczące - nie mogę już patrzeć na makrele, łososia i

Ja jem dużo strączków :) No i proteina sojowa - 50g białka w 100 g.
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2005-02-19 18:55:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:cunehd$ggd$1@inews.gazeta.pl...
>
> Ja jem dużo strączków :) No i proteina sojowa - 50g białka w 100 g.

czy masz uczulenie na produkty mleczne fermentowane ?? jeśli nie to śa
jeszcze sery ,jajka, strączkowe o których napisała Gusiek
odzywka bez intensywnych treningów lub rekonwalestencji raczej nie jest
wskazana.nawet sportowcom zaleca sie aby białko z odzywek stanowiło do 50%
białka zapodawanego

co na zaparcia?
fff
dieta miłości :-)