MM - dieta dla "bogaczy"?

1. Data: 2003-01-23 13:59:04

Temat: MM - dieta dla "bogaczy"?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zaczęłam zastanawiać czy przypadkiem dieta MM nie jest tylko dla
osób o zasobniejszym portfelu. Przecież te wszystkie łososie, pieczarki,
oliwy z oliwek, cukinie, bakłażany, to nie są tanie rzeczy. Zamienników
tańszych nie ma - bo to co tańsze - automatycznie jest gorszej jakości,
posłodzone i z konserwantami. To straszne, że żeby się zdrowo odżywiać -
trzeba mieć więcej pieniędzy. Tak sobie myślę - że DO pod tym względem jest
chyba lepsze ;-)
Tak sobie cały czas myślę czy faktycznie da się ułożyć jadłospis zgodny z
MM, który nie rujnowałby portfela np. studenta czy emeryta?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

2. Data: 2003-01-23 15:28:47

Temat: Re: MM - dieta dla "bogaczy"?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tak sobie cały czas myślę czy faktycznie da się ułożyć jadłospis zgodny z
> MM, który nie rujnowałby portfela np. studenta czy emeryta?

misiczka przeczytaj moj post z przed kilku dni - kuchnia Polska a MM

cieplo pozdrawiam

musta

3. Data: 2003-01-23 20:53:26

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@p...onet.pl> wrote in

> Przecież te wszystkie
> łososie, pieczarki, oliwy z oliwek, cukinie, bakłażany, to nie są
> tanie rzeczy.

Pieczarki nie są tanie? 8-o Soczewica też droga nie jest, nie
wiem jak na MM z kaszami, ale raczej tanie są... Oliwa z oliwek to
chyba na każdej diecie, więc nie jest wyróżnikiem.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

4. Data: 2003-01-23 21:48:56

Temat: trochę OT Re: MM - dieta dla "bogaczy"?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> misiczka przeczytaj moj post z przed kilku dni - kuchnia Polska a MM

Jejku, jakaś zaćma mnie ogarnęła normalnie :-( A ja się dziwiłam, czemu mi
ten temat tak po głowie chodzi. A teraz już wiem :-)
Proszę o wybaczenie.
Mam akurat sesję, a do tego dowiedziałam się wczoraj, że będę miała jeszcze
jedno dziecko ;-) Uprzedzam od razu pytanie - nie, nie jestem w ciąży i
proszę mi nie gratulować ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Szukasz fajnej diety? Chcesz schudnąć? Polecam Montignaca :-)
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

5. Data: 2003-01-24 06:52:34

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0po8n.3vvjr9d.1@roses.of.many.colours...

> Pieczarki nie są tanie? 8-o Soczewica też droga nie jest, nie
> wiem jak na MM z kaszami, ale raczej tanie są... Oliwa z oliwek to
> chyba na każdej diecie, więc nie jest wyróżnikiem.

No, to zależy DLA kogo. Dla mnie nie są zbyt drogie i je kupuję. Ale znam
mnóstwo osób, które nie kupią bo ich na to nie stać, niestety :-(
Pieczarki są po 6 zł za kg w hipermarkecie. Jak mówiłam, dla jednych to
tanio, dla drugich bardzo drogo. Ja miałam na myśli głownie studentów i
emerytów pisząc mojego posta.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

6. Data: 2003-01-24 09:04:29

Temat: Re: trochę OT Re: MM - dieta dla "bogaczy"?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam akurat sesję, a do tego dowiedziałam się wczoraj, że będę miała
jeszcze
> jedno dziecko ;-) Uprzedzam od razu pytanie - nie, nie jestem w ciąży i
> proszę mi nie gratulować ;-)

MM czyni wieksze cuda niz DO ;-)

musta

7. Data: 2003-01-24 09:10:21

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie cały czas myślę czy faktycznie da się ułożyć jadłospis zgodny z
> MM, który nie rujnowałby portfela np. studenta czy emeryta?

Mnie to wyzwanie kreci calkiem niezle.

np menu na dwie osoby (bo taniej) za 100 zl tygodniowo, nie wiem tylko czy
przyjac ze jedna jest na MM a druga nie czy obie. Jak to u was jest?

8. Data: 2003-01-24 13:36:43

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@p...onet.pl> wrote in

> Pieczarki są po 6 zł za kg w hipermarkecie.

No właśnie. Przy tym są dość lekkie. Droga to jest papryka czy
łosoś (tak mi się kojarzy, nie kupuję tego ostatniego)...

> Ja miałam na myśli głownie studentów i emerytów pisząc mojego posta.

No to ryż czy kasza też dla studentów jest droga... Ale kilogram
pieczarek to na trzy-cztery dni spokojnie starczy, więc IMHO problemu
nie ma. BTW obiad na stołówce to też kilka zł, a studenci chodzą na
piwo w podobnej cenie...

--
/**** Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją? ****\
|**** Nie, oni tylko staro wyglądają. ****|

9. Data: 2003-01-27 10:24:50

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie uważam, aby była to dieta tylko dla bogaczy.
Tanie i MM są: fasola (pół kilko za niecałe 3 zł to wielki gar fasoli na co
najmniej 2 dni), groch, kapusta (pamiętacie o odchudzającej zupce
prezydenckiej?), kapusta kiszona, ogórki kiszone, makrela wędzona (7 zł za
kilo - porównajcie z ceną mięsa). Oliwa z oliwek to także nie jest duży koszt.
To prawda, że kosztuje co najmniej 2 razy tyle, co olej, ale nie jest to rzecz,
której używa się litrami. Butelka za 6 zł może spokojnie wystarczyć na miesiąc.
Poza tym do pewnego stopnia można ją zastąpić olejem słonecznikowym, który MM
dopuszcza.

Pozdrawiam!
Gosia

10. Data: 2003-01-27 12:13:59

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miesiąc.
> Poza tym do pewnego stopnia można ją zastąpić olejem słonecznikowym, który

Do listy dodac nalezy bialy chudy ser,ktory jest najtanszy i
marchew,seler,pory,brukselke.Nie trzeba jesc baklazanow ani cukinii o tej
porze roku.Pozdrawiam Hafsa

MM i orzechy włoskie
MM - parę pytań
mieso i rybki- smazyc??