MM dla zapracowanych :-)

1. Data: 2005-08-02 21:30:01

Temat: MM dla zapracowanych :-)
Od: NiNeczka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja historia z dietami zaczyna sie dawno, ale ostanie jakie stosowalam
(zaczelam od 106kg, wzrost 172) to jakies 2 lata temu: najpierw 4 dni
glodowka oczyszczajaca, potem ograniczenie kcal + cwiczenia, potem MM +
cwiczenia. Z efektow MM bylam bardzo zadowolona (nie bylam glodna i
chudlam srednio 0.4 - 0.6kg na tydzien - mam wolna przemiane materii i
nawet duza ilosc ruchu i blonnika nie jest w stanie tego znaczaco
poprawic). Schudlam w sumie do 70kg i naprawde sie sobie podobalam (mam
tzw. mocna budowe, nie bylam super szczupla ale dla mnie akurat ;-)).

Tak mi sie poskladalo, ze w pewnym momencie pojawil sie problem:
przestalam miec czas na gotowanie :( - zaczelam prace, w ktorej spedzam
praktycznie caly dzien. No i tak stopniowo zaczelam odstepowac od diety.

Teraz chcialabym zaczac znow diete MM (wrocilam do wagi wyjsciowej :( ),
zaczelam juz cwiczyc, ale nadal nie mam czasu na gotowanie - rano
wychodze do pracy i wracam pozno.

W pracy mam restauracje, ale tam to zawsze np. mieso to albo
panierowane, albo z sosem w ktorym nie wiadomo co jest - sami wiecie jak
to jest z restauracjami.

Czy sa tu osoby, ktore mialy podobny problem? Jak sobie z tym radzicie?

Gotowanie na caly tydzien w weekendy juz przerabialam - niestety moja
druga polowka zwykle palaszuje w dwa dni wszystkie porcje ugotowane na
caly tydzien :-) (np. kotlety mielone - robilam takie bez bulki tartej,
zeby byly MM, ale moja druga polowka uwielbia kotlety mielone no i
znikaly blyskawicznie ;-)).

Z gory dzieki za wszelkie rady.
Pozdrawiam,
NiNeczka

2. Data: 2005-08-03 09:02:05

Temat: Re: MM dla zapracowanych :-)
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NiNeczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

> Z gory dzieki za wszelkie rady.
> Pozdrawiam,
> NiNeczka

Może KP, czyli KurczePieczone? Do piekarnika wchodzi KurczeSurowe, po dwóch
godzinach mamy KP, tyle że się znudzić może szybko :(

3. Data: 2005-08-03 09:03:35

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "NiNeczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może KP, czyli KurczePieczone? Do piekarnika wchodzi KurczeSurowe, po
> dwóch godzinach mamy KP, tyle że się znudzić może szybko :(

Zapomniałem dodać, jak piekarnik na prąd to nawet pilnować drania nie trzeba
:)

4. Data: 2005-08-03 10:01:32

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapomniałem dodać, jak piekarnik na prąd to nawet pilnować drania nie
trzeba
> :)

Właśnie może byś wyjaśniła o co chodzi z tym MM.
Chyba nie wszyscy są tak zaawansowani w dietach. Ja na przykład nie łapię co
to jest.

5. Data: 2005-08-03 10:42:42

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://montignac.pl/
http://montignac.republika.pl

--
pozdrawiam, misiczka

Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)
http://www.misiczka.com

6. Data: 2005-08-03 12:15:37

Od: "NiNeczka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie może byś wyjaśniła o co chodzi z tym MM.
> Chyba nie wszyscy są tak zaawansowani w dietach. Ja na przykład nie łapię co
> to jest.

Hm, czytam ta grupe nieregularnie, ale juz od dawna i skrot MM pojawia sie tu
bardzo czesto. Wystarczy chciec i sprawdzic co oznacza, ale niektorzy to tylko
potrafia krytykowac i wytykac bledy.

A tak w ogole to jesli nie wiesz co oznacza skrot MM to zapewne moje pytanie
nie jest skierowane do Ciebie, wiec moglbys(moglabys) sie powstrzymac od
zbednych komentarzy.

Pozdrowienia,
NiNeczka

7. Data: 2005-08-03 12:34:32

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NiNeczka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A tak w ogole to jesli nie wiesz co oznacza skrot MM to zapewne moje pytanie
> nie jest skierowane do Ciebie, wiec moglbys(moglabys) sie powstrzymac od
> zbednych komentarzy.

Świetne ;)) tylko po co dajesz zbędne komentarze ;( chyba nie oczekujesz po czymś
takim życzliwych odpowiedzi ????

Slawek

8. Data: 2005-08-04 11:34:34

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytanie
> nie jest skierowane do Ciebie, wiec moglbys(moglabys) sie powstrzymac od

Dzieki Misiaczka za link - proszę, taka prosta rzecz a wiele wyjaśnia :)

Co do Ciebie NiNeczka,to po Twojej nerwowej i niesympatycznej odpowiedzi
wnoszę, że chyba nadwaga to nie jedyny Twój komleks.....
Nie dziwię się również,że nikt Ci nie opowiedział, takim ludziom jak Ty na
początek przydałaby się lekcja kulturalnego traktowania innych, a potem
ew.lekcja odżywiania.

9. Data: 2005-08-04 11:55:59

Od: "Dzielnicowy" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu
> bardzo czesto. Wystarczy chciec i sprawdzic co oznacza, ale niektorzy to

a w którym miejscu Topino wytknęło Ci jakieś błędy?
grzecznie poprosił/a Cię tylko o wyjaśnienie skrótu MM...

T.K

10. Data: 2005-08-04 19:18:59

Od: NiNeczka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do Ciebie NiNeczka,to po Twojej nerwowej i niesympatycznej odpowiedzi
> wnoszę, że chyba nadwaga to nie jedyny Twój komleks.....

Nie bede kontynuowac tej dyskusji, gdyz szanuje czas osob ktore czytaja
ta grupe i chca sie czegos dowiedziec.

Sadzac po odpowiedziach jakie otrzymalam rozumiem, ze nikt z grupowiczow
nie mial podobnego problemu jak moj i nie moze mi nic poradzic.
Uwazam temat za zamkniety.

Pozdrawiwm,
NiNeczka

profesjonaliści