MM i kiełbaski z grila

1. Data: 2003-09-09 09:17:01

Temat: MM i kiełbaski z grila
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można jeść kiełbaski z grilla na diecie MM ?

"Kto nie odeprze pokusy natychmiast, jest już w połowie zwyciężony."

św. Hieronim

2. Data: 2003-09-09 09:35:55

Temat: Re: MM i kiełbaski z grila
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy można jeść kiełbaski z grilla na diecie MM ?

Zalezy od kielbasek ;)
Wiekszosc tych, ktore mozesz kupic w sklepie, zawiera cukier i ja tego nie jem.
Grilluje natomiast kielbaski ze sprawdzonej masarni (wiem, co w nich jest),
traktuje je jako posilek tluszczowy.
Nie jem do tego chleba, raczej jakas salatke np. z pomidorow z olejem z oliwek,
swieza bazylia i balsamico.
Wiekszosc keczupow, majonezow i musztard rowniez zawiera cukier. Ja mam jeden
sprawdzony majonez, mieszam go pol na pol z przecierem pomidorowym i dodaje
pikantna przyprawe meksykanska (glownie chilli tam siedzi). Pycha ! Odkrylam
rowniez jeden gatunek musztardy bez cukru.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-09-09 09:55:05

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
Odkrylam
> rowniez jeden gatunek musztardy bez cukru.

odkrywcza a zarazem tajemnicza, może podzielisz się swoimi odkryciami ?

4. Data: 2003-09-09 10:13:20

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

deFER napisal:

>odkrywcza a zarazem tajemnicza, może podzielisz się swoimi odkryciami ?

:))) Niewiele komukolwiek to pomoze, bo mieszkam w Niemczech i tu kupuje
jedzenie. Mam nadzieje, ze w Polsce nie dodaja do WSZYSTKIEGO cukru, bo tutaj
znalezienie w sklepie produktu bez dodatku cukru graniczy z cudem i traktuje je
jako prywatne odkrycie ;)

Dunia
(bezcukrowa, co nie znaczy, ze malo slodka ;) )

5. Data: 2003-09-09 10:38:43

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :))) Niewiele komukolwiek to pomoze, bo mieszkam w Niemczech i tu
kupuje
> jedzenie.

Wszystko jedno, zwracanie uwagi na takie duperele jak cukier w
musztardzie to jednak IMO nadgorliwość, są to śladowe ilości jeśli nie
traktuje się musztardy jako danie główne

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

6. Data: 2003-09-09 10:44:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan napisal:

>Wszystko jedno, zwracanie uwagi na takie duperele jak cukier w
>musztardzie to jednak IMO nadgorliwość,

Dobrze napisales - IMO. Ja mam inne zdanie na ten temat i przy nim pozostane.
Po prostu kupuje jedzenie mozliwie najprostsze, z jak najmniejsza iloscia
zbednych IMO dodatkow.

>są to śladowe ilości jeśli nie
>traktuje się musztardy jako danie główne

ja nie mam pojecia, jak moja trzustka reaguje na 'sladowe ilosci' (zreszta -

jesli sadzic po smaku niektorych produktow tego typu - to wcale nie sa takie
sladowe ilosci...). Ty wiesz i jest OK.
Ja natomiast jesli moge kupic musztarde/ketchup/majonez BEZ cukru, to wole
takie. Jasne ?

7. Data: 2003-09-09 13:16:12

Od: Eddie <e...@T...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

deFER wrote:

>Czy można jeść kiełbaski z grilla na diecie MM ?

A kaszanka? Nie znalazłem jej na żadnej liście z IG....

--
EC

8. Data: 2003-09-09 13:24:09

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eddie" <e...@T...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A kaszanka? Nie znalazłem jej na żadnej liście z IG....

Raczej powyżej 50. Rozgotowana kasza z tłuszczem to nie jest chyba MM.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy mężczyzna prosi dziś o rękę kobiety,
to znaczy, że resztę miał już wcześniej.

9. Data: 2003-09-09 13:28:58

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kaszanka? Nie znalazłem jej na żadnej liście z IG....

No tutaj to masz wszystko w jednym. Dla MM raczej odpada.

10. Data: 2003-09-09 15:44:03

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> [...]
> znalezienie w sklepie produktu bez dodatku cukru graniczy z cudem i traktuje je

Ja też, tak się złożyło przejściowo, w Niemczech mieszkam. I ze względu
na MM czytam etykietki _wszystkiego_, co wydłuża zakupy w nieskończoność
(co z kolei mego towarzysza życia wkurza niepomiernie) - może więc mała
wymiana doświadczeń na temat zakupów? Jeśli więcej montignacowców zza
Odry na grupie nie ma, może być na priv :)

Pozdrawiam,

Barbara Anna, NRW
--
b...@o...pl

Nowa strona, zapisz ją "na wszelki wypadek"
[gdzie] Normy zywieniowe
Atkins - 3 dzien
Wegetarianizm a dzieci
Skład produktów żywnościowych