Re: MM i swieta

From: "Kafka" <i...@N...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: MM i swieta
Date: Wed, 11 Dec 2002 14:51:50 +0100

> "ograniczyć do minimum" czy to znaczy że masz zamiar ulec tym
słodkościom
> ?
>
> faRED

Hmm, jakby to powiedziec, zamiaru nie mam, ale zwazywszy, ze sama nic nie
przygotowuje na wigilie, tylko ide "w gosci", to nie bede wymagac, zeby
specjalnie dla mnie gotowano potrawy zgodne z MM.
A zrezygnowac z Wigilii nie zamierzam, to sa takie cudowne swieta ;)

Drugorzedna sprawa jest tzw. "silna wola", ktora, wystawiona na powazna
probe, jaka jest swiateczny stol, moze zawiesc.

Pozdr
Kafka