MM i swieta

1. Data: 2002-12-11 07:11:24

Temat: MM i swieta
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może pomalutku zaczniecie podawać przepisy kulinarne na święta via Monti.

faRED

2. Data: 2002-12-11 08:03:01

Temat: Re: MM i swieta
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deFER" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może pomalutku zaczniecie podawać przepisy kulinarne na święta via Monti.

Karp posmarowany Nutellą (w celu obniżenia IG)
;-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-12-11 08:20:20

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Karp posmarowany Nutellą (w celu obniżenia IG)
> ;-)

To może być ciekawa kompozycja smakowa. ;-)
---
MAGDA

4. Data: 2002-12-11 08:22:09

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może pomalutku zaczniecie podawać przepisy kulinarne na święta via Monti.

Może ja zacznę od moich ulubionych dań, doskonałych na Wigilię:
1. Kapusta kiszona z grochem.
2. Kapusta kiszona z suszonymi grzybami.
Bardzo proste i szybkie do wykonania, a jednocześnie doskonałe w diecie MM.
---
Pozdrawiam,
MAGDA

5. Data: 2002-12-11 09:41:21

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@l...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Kapusta kiszona z suszonymi grzybami.
> Bardzo proste i szybkie do wykonania, a jednocześnie doskonałe w diecie
Dodam jeszcze RYBY,karp w galarecie.
Zupa grzybowa.
Mylse ze na wigilii glodowac nie bedziemy.Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2002-12-11 10:25:46

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dodam jeszcze RYBY,karp w galarecie.
> Zupa grzybowa.
> Mylse ze na wigilii glodowac nie bedziemy.Pozdrawiam Hafsa

to znaczy że grzesymy w święta ? :)

faRED

7. Data: 2002-12-11 11:14:03

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy że grzesymy w święta ? :)

a dlaczego grzeszymy?
- kapusta,
- grzyby
- ryby
- groch

to to na co MM zezwala..
gdzie tu grzech?

Samana_tha bezgrzeszna :)

8. Data: 2002-12-11 12:42:12

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article at76fo$aq5$...@n...tpi.pl, Saman_tha at s...@p...fm wrote
on 11/12/02 12:14:

> a dlaczego grzeszymy?
> - kapusta,
> - grzyby
> - ryby
> - groch
>
> to to na co MM zezwala..
> gdzie tu grzech?

ja na przyklad grzesze treaz. uczciwie sie przyznaje. wszystko przez pewna
czekolade z cynamnem.
ale chyba potrzebowlam juz kilku odstepstw. wiec spoko. do diety wracam
oczywiscie bo super jest. no i bede sie odzywac juz.
zreszta - mialam w sumie 2 tygodnie 'rozluznienia' i nie przytylam.
a w Swieta musze zgrzeszyc pierozkami - jak nie zjem to mnie zabija, obraza
sie na wieki i w ogole.
bo my w Wigilie obowiazani jestesmy po rodzinie jak ci pielgrzmi
wedrowac....
ale jestem dobrej mysli.
pozdrawiam.
--
*gosia, ktora jednak nie lubi kapisty z grochem ale z grzybami bardzo
prosze*

9. Data: 2002-12-11 12:44:55

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Garkowska wrote:
> [...]
> pozdrawiam.
> --
> *gosia, ktora jednak nie lubi kapisty z grochem ale z grzybami bardzo

a co z makówkami ?
a co z slaska moczka (przepis moge podac) ?

mam z tego wszystkiego zrezygnowac ?

faRED

10. Data: 2002-12-11 12:51:36

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article at7c2q$ln8$...@n...tpi.pl, deFER at c...@w...pl wrote on 11/12/02
13:44:

> a co z makówkami ?
> a co z slaska moczka (przepis moge podac) ?

???
powiedz co to bo ja nie wiem
prosze!
:-)