MM i fasola

1. Data: 2002-12-10 16:26:36

Temat: MM i fasola
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy

Mistrz konfuzji napisal ze fasola sucha ma niskie IG.

Co mial na mysli - pytam interpretatorw Slowa.

Czy ja mam ja wcinac sucha?

Czy ugotowana ma inne IG?

czy kazda fasola np Mamut jest OK?

Czy fasola z puszki jest Be?

No to juz.

musta - pelny watpliwosci.

2. Data: 2002-12-10 18:47:26

Temat: Re: MM i fasola
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy
>
> Mistrz konfuzji napisal ze fasola sucha ma niskie IG.
>
> Co mial na mysli - pytam interpretatorw Slowa.

> [...]

Witaj Musta!

Ty pytasz ?
Ty stary MMowiec :) to byl zart.. mam nadzieje, ze Cie nie obrazilam :)
z tego tez powodu.. az zagladnelam do ksiazki :)
i tak..

w tabeli IG nie ma napisane, ze sucha.. ( w mojej ksiazce nie ma :)

w ksiazce "szybki i szczuplo" podane sa przepisy dla I fazy ( dla II fazy sa
dopiski pod przepisem)
Znalazlam kilka przepisow na dania z fasoli.. chociazby:

zupa z fasoli brazowej lub bialej lub fageolet.
Gdzie pisze ze przyrzadza sie ja jak inne zupy lecz wzbogaca o pomidory
i/lub papryke.
pozatym pisze ze uzywajac innych warzyw straczkowych niz soczewica nalezy
naoczyc je od 4 do 12 godzin :)
Tak wiec sadze, ze gotowana fasola jest wg Mm dobra kazda. :)

Mysle, ze jak w wypadku kazdego warzywa jej IG podnosi sie podczas gotowania
ale skoro sam MM ja poleca to chyba nie za duzo.

a jesli chodzi o fasole z puszki, to musisz popatrzec na sklad.. ale to
chyba wiesz..

pozdrawiam
Saman_tha bezfasolowa :(

3. Data: 2002-12-11 09:30:50

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moi drodzy
>
> Mistrz konfuzji napisal ze fasola sucha ma niskie IG.

Sucha fasola to ....sucha fasola.Takie okreslenie tyczy ziarenek
wyszuszonych i nie ma sie na mysli fasolki szparagowej ,ani z puszki.

> Co mial na mysli - pytam interpretatorw Slowa.
>
> Czy ja mam ja wcinac sucha?

Nie przelkniesz,a jesli nawet przelkniesz,wydalisz ja w niezmienionej
postaci.I bedziesz mial nowy wydatek...

> Czy ugotowana ma inne IG?

Zalezy jak dlugo gotowana.Jesli na mamalyge ,czyli bardzo dlugo,rozgotowana
na puree,ma ona wyzsze IG niz taka ugotowana noramlnie,byle byla
zjadliwa.Nie zapomnij o namoczeniu,ulatwia to gotowanie i trawienie

> czy kazda fasola np Mamut jest OK?

Kazda fasolke mozesz jesc.

> Czy fasola z puszki jest Be?
Niestety tak,w skaldzie zawsze sa jakies swinstwa,ktore nie nazywaja sie
produkt naturalny

> No to juz.
>
> musta - pelny watpliwosci

Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2002-12-11 10:47:06

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem taki problem jadlem czesto fasolke z puszki z piersia kurczaka i
pomidorami jako zapiekanke.
na skladzie fasoli w puszcze nie bylo niczego nie Monti ale nie chudlem.
Kiedys przypadkiem zbilem naczynie zaroodporne, sila rzeczy przez jakis czas
przestalem jesc te potrawe i schudlem kilka kilo od razu.

teraz mam uraz do fasoli

musta

MM a masło orzechowe
MM - bez rezultatow