twaróg i jogurt- Monti

1. Data: 2002-12-10 20:54:59

Temat: twaróg i jogurt- Monti
Od: "dafor" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam znów pytanie: czy połączenie chudego twarogu z kostki i joguru
naturalnego 0% jest ok? I jeszcze jedno pytanie (może się powtarzam): jeśli
jem tłusty ser albo rybę wędzoną to nie jem równocześnie żadnych
węglowodanów?A jeśli jem pierś kurczaka lub rybę chudą gotowaną na parze to
mogę zjeść jakiś węglowodan czy nie? Miesza mi się już wszystko w głowie,
proszę rozjaśnijcie! Z pozdrowieniami Magda - pełna wątpliwości.

2. Data: 2002-12-11 09:26:28

Temat: Re: twaróg i jogurt- Monti
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dafor" <d...@z...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

I jeszcze jedno pytanie (może się powtarzam): jeśli
> jem tłusty ser albo rybę wędzoną to nie jem równocześnie żadnych

Mozesz jesc produkty o bardzo niskim IG,czyli warzywa,typu
pomidor,ogorek,salata,pietruszka zielona itd

A jeśli jem pierś kurczaka lub rybę chudą gotowaną na parze to
> mogę zjeść jakiś węglowodan czy nie?
Tez mozesz zjesc produkty o niskim IG,o bardzo niskim IG.

Nie mozesz laczyc tluszczu z pokarmami o srednim i wysokim IG np.chleb z
maslem. Makaron z miesem.Ryz z sosem i miesem,chyba ze sos jest pieczrkowy i
nie ma w nim grama tluszczu i brak miesa w tym zestawie.

Miesza mi się już wszystko w głowie,
> proszę rozjaśnijcie! Z pozdrowieniami Magda - pełna wątpliwości.

Na poczatku tak jest u wszystkich,a potem bedziesz glowna specjalistka w tej
dziedzinie na grupie.Hafsa

Dieta lekkostrawna - ratunku
MM i fasola
MM a masło orzechowe