[MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller

11. Data: 2002-10-29 10:37:51

Temat: Re: [MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller9odpowiedz Ricka Mendosy)
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aplkvf$sm6$...@n...tpi.pl, Saman_tha at s...@p...fm wrote
on 29/10/02 10:42:

> moze splyce bardzo, ale mnie to meczy..
> to jak z ta Nutella?
> Mendoza podaje niski IG
> a bialy chlebek z maselkiem i jogurtem i ogorkiem? Mendoza tez podaje niski
> IG

nie mam pojecia szczerze mowiac.
mysle, ze ogorek i jogurt obnizaja wypadkowa calosci (czyli tej bulki z
jogurtem i ogorem) i dlatego wychodzi nizsze IG.

niedlugo dzieki nieocenionej pomocy owranka bedziemy miec ten licznik i
bedziemy sobie sami wyliczac
:-)
ale Mendosa pisze tez na swoich stronach, zeby IG nie bylo jedynym
wskaznikeim doboru produktow, zeby brqac pod uwage i tluszcze i bialka
iwegle i zeby ewentualne niskie IG produktow laczonych nie bylo wymowka do
jedzenia wiekszej ilosci weglowodanow niz nasz organizm potrzebuje.
niestety.

a co do tej Nutelli - wlasnie ja wyjelam z odowki i ogladam sklad. mam ja,
bo moj maz jest chyba od tego uzalezniony.
na 100g:
533 kcal
6.5g bialka
57g weglowodanow
31g tluszczu

sklad:
cukier, tluszcze roslinne, orzechy (13%), laktoza, kakao odtluszcone w
proszku, mleko w proszku, bialka mleka, lecytyna z soi jako emulgator,
aromat ident. z naturalnym

(ide schowac Nutelle, zeby nie kusila)
hmm.. po drodze otworzylam i powochalam - nie kusi
:-)

weglowodanow to duzo ma i polaczenia zle.
moze ta lecytyna sojowa i orzchy ja obnizaja (ale i tak jak wezmiemy wyzsza
wartosc to ma prawie 40)

ojej. i tak nie rozumiem. moze ta druga ksiazki rzeczywiscie wyjasni wiecej

*gosia*

12. Data: 2002-10-29 10:39:01

Od: "Jarek Zukowski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale cie meczy ta nutella,a raczej kusi....Poczekaj ,wyjasni sie
> wszystko,wtedy kupisz....Pozdrawiam Hafsa

Jeszcze raz wspomnicie o Nutelli to chyba pojde do sklepu i kupie najwiekszy
sloik
i zjem tyle, ze bedzie mnie mdlilo, a potem nie bede siebie lubic buuu :(

Pozdrawiam,
Kremowka.

13. Data: 2002-10-29 11:00:49

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Zukowski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sloik
> i zjem tyle, ze bedzie mnie mdlilo, a potem nie bede siebie lubic buuu :(

Moze zmienimy watek na nutellowy?Zafundowalam sobie dietetyczne kakao dla
cukrzykow i jest takie slodkie ze nie moge wypic,chyba wyleje.Pewnie tak
bedzie z nutella.Na szczescie mam w domu pozeracza nutelli...Hafsa

14. Data: 2002-10-29 11:23:34

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa:

> Moze zmienimy watek na nutellowy?Zafundowalam sobie dietetyczne kakao dla
> cukrzykow i jest takie slodkie ze nie moge wypic,chyba wyleje.Pewnie tak
> bedzie z nutella.Na szczescie mam w domu pozeracza nutelli...Hafsa

...bo wszelkie towary dla cukrzyków są za słodkie. I bez sensu.

Waldek

15. Data: 2002-10-29 11:43:38

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze raz wspomnicie o Nutelli to chyba pojde do sklepu i kupie
najwiekszy
> sloik
> i zjem tyle, ze bedzie mnie mdlilo, a potem nie bede siebie lubic buuu :(

i co ja zrobie ze wciaz lubie czekolade z orzechami??????????
i choc zmienily mi sie smaki (jak innym) np. inna czekolada juz mi nie
smakuje....
ani wafelki, ani zadne ciasta, cistka, ciasteczka,,, to za czekolada z
orzechami to ja w ogien????

ok ok ok ok!
jak ktos wspomni na temat nutelli to kupie najwieksza w sklepie i osobiscie
pojade go nakarmic!!!!!
:)

Kremowka! nie kupuj Nutelli, no co ty, wiesz jakie to niedobre???????
a fe
:)

trzymaj sie!
i przepraszam za nutelle
to wszytko przez Mendoze.. !!!!!!!
mogl jej nie umieszczac w tabeli IG :)

Saman_tha

16. Data: 2002-10-29 11:50:44

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> pojade go nakarmic!!!!!
> :)
>
> Kremowka! nie kupuj Nutelli, no co ty, wiesz jakie to niedobre???????

Saman_tho,dawno sie tak nie smialam czytajac posty.Ubawilas mnie do lez.Ja
kakao dla cukrzykow wylalam leeee,slodkie.Uracze sie herbatka.Pozdrawiam i
juz o n....nie wspominam,nie chce jesc ......tej n.....Hafsa

17. Data: 2002-10-29 14:49:48

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saman_tha" <s...@p...fm> wrote in

> to jak z ta Nutella?
> Mendoza podaje niski IG

Nie wierzyłbym - strasznie słodkie jest. Zaraz dojdziecie do
tego, że - tak jak 'opty' w przypadku śliwek w czekoladzie -
stwierdzicie (niekoniecznie świadomie) 'to jest smaczne, to można'. :-)

--
/**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

18. Data: 2002-10-29 19:32:36

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierzyłbym - strasznie słodkie jest. Zaraz dojdziecie do
> tego, że - tak jak 'opty' w przypadku śliwek w czekoladzie -
> stwierdzicie (niekoniecznie świadomie) 'to jest smaczne, to można'. :-)

:)))) potwierdzam sa pyyyyszne :) dawno ich nie jadlam...

ja rozpetalam te "slodka" burze bo ja uwielbiam czekolade
Nie generalizuj prosze cie:)
wszyscy wiedza ze jestem uzalezniona i czasem moge pozwolic sobie na taki
zart.

Ja mam BMI niewiele ponad 20 (po przecinku) i wlaciwie moglabym zaczac II
faze na MM ale chce zaczac od poczatku od I fazy.
Moze wlasnie przez to ciezko mi zrezygnowac z tego co uwielbiam, bo nie mam
takiego celu jak inni - schudnac! (choc byloby fajnie)

Jak widzisz moje kolezanki i koledzy na MM sa nieugieci i moje zarty o
slodyczach taktuja tak jak ja - jako zart! ot co :)

Tak wiec badz spokojny, przypilnuje ich wszystkich zeby nie stwierdzili ze
Nutelle "mozna jesc" bo "jest smaczna".
Zreszta ich nie trzeba pilnowac! Oni maja swoj cel!
I to jest najwazniejsze

pozdrawiam serdecznie
Saman_tha "slodka"

19. Data: 2002-10-29 22:37:36

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> iwegle i zeby ewentualne niskie IG produktow laczonych nie bylo wymowka do
> jedzenia wiekszej ilosci weglowodanow niz nasz organizm potrzebuje.

Swiete slowa!
Jak Mendosa dojdzie do wniosku ze warto jeszcze zwrócic uwage na proporcje
miedzy BTW, skonczy sie przynajmniej jedna "wirtualna wojna", a ludziom
bedzie sie zylo jeszcze lzej.

Pozdrawiam.
M@ga

20. Data: 2002-10-30 20:15:07

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apls3h$mne$...@n...tpi.pl, Saman_tha at s...@p...fm wrote
on 29/10/02 12:43:

> to wszytko przez Mendoze.. !!!!!!!
> mogl jej nie umieszczac w tabeli IG :)

aby oddac czesc Samntcie i Mendosie zjadlam dzis jedna kromke chleba
pelnoziarnistego z nutella.
bez masla
:-)))

*gosia*