cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....

1. Data: 2002-10-28 20:05:23

Temat: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
Od: "lucky5000" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
tak sobie patrze i idze, ze wszystkie panie chcialyby tak od razu bez
jedzenia, bez cwiczen dojsc do ladnej sylwetki - jak najmniejszym kosztem. A
nie od dzis wiadomo, ze podstawa to cwiczenia, a potem dobre
(czyt.prawidlowe) odzywianie. Takimi dietami mozna sobie tylko zaszkodzic.
Ktos kto ma tendencje do tycia, to powinien nie tylko unikac potraw
tluszczowych ale (moze przede wszystkim) weglowodanowych (pieczywo,
makarony, ryz, ziemniaki). Soki i owoce odpadaja - sporadycznie. Mleko
zawiera zbedna laktoze. Jogurty zero %, czy ktos takie wogole widzial,
przeciez to jest czysto reklamowy chwyt. Najlepsze odzywianie jest
wysokobialkowe z witaminami (chrom, zelazo itp). Kobiety duzo powinny jesc
produktow zawierajacych zelazo (nie musze pisac dlaczego). Mało kawy, bo
kawa odwadnia organizm, a to nie oto chodzi. Bez cwiczen, najpierw sie
chudnie, ale z tluszczu, ale z czystego miesnia, dopiero pozniej idzie
tkanka tluszczowa.
sumarum:
- odzywianie na bialku,
- cwiczenia aerobowe + silownia,
- duzo wody,
- duzo snu,
Jezeli to wszystko bedzie zachowane, to bedziemy gubic kilogramy tam gdzie
chcemy, a nie tam skad nasz organizm sobie wezmie sam.

powodzenia

lucky

2. Data: 2002-10-28 21:47:10

Temat: Re: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apk597$o3i$...@n...tpi.pl, lucky5000 at l...@w...pl wrote on
28/10/02 21:05:

> witam,
> tak sobie patrze i idze, ze wszystkie panie chcialyby tak od razu bez
> jedzenia, bez cwiczen dojsc do ladnej sylwetki - jak najmniejszym kosztem.

tak sobie patrze i widze, ze genralizowanie prowadzi tylko do niepotrzebnych
sporow.
bo niby czemu zaraz "wszystkie", co??

> nie od dzis wiadomo, ze podstawa to cwiczenia, a potem dobre
> (czyt.prawidlowe) odzywianie.

zgadzam sie, ze cwiczenia bardzo pomagaj i przyspieszaja pewne procesy,
dlatego chodze na cwiczenia - choc sie czasem nie chce i sie prawidlowo
odzywiam.
ale ja juz nie chce schudnac. juz schudlam.
ja nie chce przytyc - to tez jest problem.

>Takimi dietami mozna sobie tylko zaszkodzic.

znowy generalizowanie. jakimi? na tej grupie pisze sie o co najmnie czterech
czy pieciu.

> [...]
> zawiera zbedna laktoze. Jogurty zero %, czy ktos takie wogole widzial,
> przeciez to jest czysto reklamowy chwyt.

czyli krytykujesz Montignaca?
jogurty zero procent istnieja.
ZERO PROCENT CUKRU. i jeszcze trzeba sprwdzic czy slodziku nie nawrzucali.
o to chodzi. po co cukier w jogurcie?

> Najlepsze odzywianie jest
> wysokobialkowe z witaminami (chrom, zelazo itp).

ile gram bialka na kg masy ciala?

> [...]
> kawa odwadnia organizm, a to nie oto chodzi. Bez cwiczen, najpierw sie
> chudnie, ale z tluszczu, ale z czystego miesnia, dopiero pozniej idzie

fakt, ale zdrowo sie odzywiajac mozna tez zmobilizowac organizm do spalenia
zapasow. tylko, ze po prostu idzie to wolniej niz laczac diete i cwiczenia.

> [...]
> Jezeli to wszystko bedzie zachowane, to bedziemy gubic kilogramy tam gdzie
> chcemy, a nie tam skad nasz organizm sobie wezmie sam.

i o to chodzi.

> powodzenia

a Tobie jak idzie?
:-)))

*gosia*

3. Data: 2002-10-29 07:11:22

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam,
> tak sobie patrze i idze, ze wszystkie panie chcialyby tak od razu bez
> jedzenia, bez cwiczen dojsc do ladnej sylwetki - jak najmniejszym kosztem.
Masz bystry wzrok-przyznaje.
> [...]
> zawiera zbedna laktoze. Jogurty zero %, czy ktos takie wogole widzial,
> przeciez to jest czysto reklamowy chwyt.
Ja widzialam-0%tluszczu i 0 cukru
Najlepsze odzywianie jest
> wysokobialkowe z witaminami (chrom, zelazo itp).
Od kiedy zelazo i chrom to witaminy?Cos zmieniono w biochemii????A co z
witaminami rozpuszczalnymi w tluszczu czyli A,D,E i K?W bialku sie nie
rozpuszcza i nie wchlona.
Kobiety duzo powinny jesc
> produktow zawierajacych zelazo (nie musze pisac dlaczego)
Napisz,chetnie poczytamy!
> [...]
> kawa odwadnia organizm, a to nie oto chodzi. Bez cwiczen, najpierw sie
> chudnie, ale z tluszczu, ale z czystego miesnia, dopiero pozniej idzie
A gdzie miejsce na milosc???W punkcie cwieczenia aerobowe?
> Jezeli to wszystko bedzie zachowane, to bedziemy gubic kilogramy tam gdzie
> chcemy, a nie tam skad nasz organizm sobie wezmie sam.
Ja bym chciala z ud,ale wszedzie mi pisza,na kazdym forum dyskusyjnym,ze to
niemozliwe,a jedank sposob znasz,napisz dokladnie jaki?Prosze...

> powodzenia
>
> lucky

Dzieki Hafsa

4. Data: 2002-10-29 13:10:36

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym chciala z ud,ale wszedzie mi pisza,na kazdym forum dyskusyjnym,ze
> niemozliwe,a jedank sposob znasz,napisz dokladnie jaki?Prosze...

Male jest piekne ;)
Pozdrawiam
Muerte

5. Data: 2002-10-29 13:31:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Male jest piekne ;)
> Pozdrawiam
> Muerte

No wlasnie,chcialbym miec mniesze te uda a tu cisza na planie.Jednak sposobu
nie ma,wiem to dobrze.Hafsa

6. Data: 2002-10-29 13:43:53

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja skacze na skakance :) fajna zabawa, a na pewno zrzuca sie troche i z
bioder i z posladkow i z ud :)
a mojej corce dalam hula-hop (nie moze skakac) ale nie w celu odchudzenia bo
jest bardzo szczupla ale dla zachowania kondycji :)
sama bym sie bawila tym hula-hop gdybym umiala :)))))

Saman_tha

7. Data: 2002-10-29 14:00:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Male jest piekne ;)
> Pozdrawiam
> Muerte

Filip masz kompleksy????:))))))))

8. Data: 2002-10-29 15:19:53

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Filip masz kompleksy????:))))))))

Jaki Filip i jakie kompleksy
Muerte

9. Data: 2002-10-29 19:28:10

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od lucky5000 (l...@w...pl) dostałam taką:

> [...]
> najmniejszym kosztem. A nie od dzis wiadomo, ze podstawa to
> cwiczenia, a potem dobre (czyt.prawidlowe) odzywianie.

Widzisz, ale to takie trudne:(. Jak kiedys dosc dużo udało mi się
schudnąć, wciąż słyszałam pytanie jak to zrobiłam, czy raczej co
takiego zrobiłam. Mówiłam, że nic- więcej ruchu, rezygnacja z samochodu
na rzecz własnych nóg i ograniczyłam jedzenie, nawet nie bardzo
jedzenie, co przekąski i łakocie "pomiędzy".
I wiesz co, nikt mi nie uwierzył, wszyscy liczyli na jakiś cudowny
środek, super dietę, albo sama nie wiem co. Najprostsze rozwiązania są
najtrudniejsze:-).

--
Pozdrawia Monika
GG 51726

[MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller
Autoreklama
;-P
[MM] planner posilkow
[MM] pomóżcie zrozumieć