Re: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....

From: "Hafsa" <h...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
Date: Tue, 29 Oct 2002 08:11:22 +0100

Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:apk597$o3i$1@news.tpi.pl...
> witam,
> tak sobie patrze i idze, ze wszystkie panie chcialyby tak od razu bez
> jedzenia, bez cwiczen dojsc do ladnej sylwetki - jak najmniejszym kosztem.
Masz bystry wzrok-przyznaje.
> nie od dzis wiadomo, ze podstawa to cwiczenia, a potem dobre
> (czyt.prawidlowe) odzywianie. Takimi dietami mozna sobie tylko zaszkodzic.
> Ktos kto ma tendencje do tycia, to powinien nie tylko unikac potraw
> tluszczowych ale (moze przede wszystkim) weglowodanowych (pieczywo,
> makarony, ryz, ziemniaki). Soki i owoce odpadaja - sporadycznie. Mleko
> zawiera zbedna laktoze. Jogurty zero %, czy ktos takie wogole widzial,
> przeciez to jest czysto reklamowy chwyt.
Ja widzialam-0%tluszczu i 0 cukru
Najlepsze odzywianie jest
> wysokobialkowe z witaminami (chrom, zelazo itp).
Od kiedy zelazo i chrom to witaminy?Cos zmieniono w biochemii????A co z
witaminami rozpuszczalnymi w tluszczu czyli A,D,E i K?W bialku sie nie
rozpuszcza i nie wchlona.
Kobiety duzo powinny jesc
> produktow zawierajacych zelazo (nie musze pisac dlaczego)
Napisz,chetnie poczytamy!
. Mało kawy, bo
> kawa odwadnia organizm, a to nie oto chodzi. Bez cwiczen, najpierw sie
> chudnie, ale z tluszczu, ale z czystego miesnia, dopiero pozniej idzie
> tkanka tluszczowa.
> sumarum:
> - odzywianie na bialku,
> - cwiczenia aerobowe + silownia,
> - duzo wody,
> - duzo snu,
A gdzie miejsce na milosc???W punkcie cwieczenia aerobowe?
> Jezeli to wszystko bedzie zachowane, to bedziemy gubic kilogramy tam gdzie
> chcemy, a nie tam skad nasz organizm sobie wezmie sam.
Ja bym chciala z ud,ale wszedzie mi pisza,na kazdym forum dyskusyjnym,ze to
niemozliwe,a jedank sposob znasz,napisz dokladnie jaki?Prosze...

> powodzenia
>
> lucky

Dzieki Hafsa