groch +mieso(MM)

1. Data: 2002-10-28 20:59:13

Temat: groch +mieso(MM)
Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,
mam pytanko dotyczace diety MM, ogolnie radze sobie z nia calkiem calkiem
ale zastanawiaja mnie takie polaczenia:fasolka po bretonsku(fasola,
kielbasa, sos pomidorowy) i druga rzecz purre z grochu jako dodatek do dan
miesnych, co o tym myslicie, moze byc?
Pozdrawiam
-
mishka

2. Data: 2002-10-29 07:49:45

Temat: Re: groch +mieso(MM)
Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apk8eg$rgb$...@f...acn.pl, ewa at e...@d...org wrote on
28/10/02 21:59:

> [...]
> ale zastanawiaja mnie takie polaczenia:fasolka po bretonsku(fasola,
> kielbasa, sos pomidorowy) i druga rzecz purre z grochu jako dodatek do dan

po mojemu straczkowe i mieso to prawie tak ja ziemniaki i mieso czyli raczej
oddzielnie. fasolka po bretonsku bez miesa to pewnie dla Ciebie nie fasolka
po bretonsku (ja akurat nie lubie wiec nie jadam i sie nie znam) ale moze
mieso zastapisz tofu?
a purre z grochu jako dodatek do wan warzywnych, np. pory panierowane w
parmezanie.
:-)

ale ja sie moge mylic.
ja jeszcze nie czytalam ksiazki

*gosia*

3. Data: 2002-10-29 08:47:30

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
> ale zastanawiaja mnie takie polaczenia:fasolka po bretonsku(fasola,
> kielbasa, sos pomidorowy) i druga rzecz purre z grochu jako dodatek do dan

Fasolka po bretonsku to danie tluszczowo-weglowodanowo-bialkowe,na 1 faze
odpada,jesli juz to bez miesa.Puree z grochu,ale jak ten groch gotujesz,bo
jesli bardzo dlugo,to jego IG robi sie wysokie.Jako dodatek do chudego miesa
moze byc.Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2002-10-29 09:13:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale zastanawiaja mnie takie polaczenia:fasolka po bretonsku(fasola,
> kielbasa, sos pomidorowy) i druga rzecz purre z grochu jako dodatek do dan

zamiast kiełbasy użyj do fasolki po bretońsku np.kostki sojowej i już masz
posiłek węglowodanowo białkowy dobry nawet na I fazę,a puree z grochu
możesz łączyć z warzywami

5. Data: 2002-10-29 09:32:42

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

WIELKIE dzieki dla wszystkich, juz mi sie sprawa wyklarowala:))
Pozdrawiam i milego dnia zycze:)
-
mishka
"ewa" <e...@d...org> wrote in message news:apk8eg$rgb$1@foka.acn.pl...
> [...]
> ale zastanawiaja mnie takie polaczenia:fasolka po bretonsku(fasola,
> kielbasa, sos pomidorowy) i druga rzecz purre z grochu jako dodatek do dan

cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
[MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller
Autoreklama
;-P
[MM] planner posilkow