Re: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....

From: Gosia <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
Date: Mon, 28 Oct 2002 22:47:10 +0100

in article apk597$o3i$...@n...tpi.pl, lucky5000 at l...@w...pl wrote on
28/10/02 21:05:

> witam,
> tak sobie patrze i idze, ze wszystkie panie chcialyby tak od razu bez
> jedzenia, bez cwiczen dojsc do ladnej sylwetki - jak najmniejszym kosztem.

tak sobie patrze i widze, ze genralizowanie prowadzi tylko do niepotrzebnych
sporow.
bo niby czemu zaraz "wszystkie", co??

> nie od dzis wiadomo, ze podstawa to cwiczenia, a potem dobre
> (czyt.prawidlowe) odzywianie.

zgadzam sie, ze cwiczenia bardzo pomagaj i przyspieszaja pewne procesy,
dlatego chodze na cwiczenia - choc sie czasem nie chce i sie prawidlowo
odzywiam.
ale ja juz nie chce schudnac. juz schudlam.
ja nie chce przytyc - to tez jest problem.

>Takimi dietami mozna sobie tylko zaszkodzic.

znowy generalizowanie. jakimi? na tej grupie pisze sie o co najmnie czterech
czy pieciu.

> Ktos kto ma tendencje do tycia, to powinien nie tylko unikac potraw
> tluszczowych ale (moze przede wszystkim) weglowodanowych (pieczywo,
> makarony, ryz, ziemniaki). Soki i owoce odpadaja - sporadycznie. Mleko
> zawiera zbedna laktoze. Jogurty zero %, czy ktos takie wogole widzial,
> przeciez to jest czysto reklamowy chwyt.

czyli krytykujesz Montignaca?
jogurty zero procent istnieja.
ZERO PROCENT CUKRU. i jeszcze trzeba sprwdzic czy slodziku nie nawrzucali.
o to chodzi. po co cukier w jogurcie?

> Najlepsze odzywianie jest
> wysokobialkowe z witaminami (chrom, zelazo itp).

ile gram bialka na kg masy ciala?

>Kobiety duzo powinny jesc
> produktow zawierajacych zelazo (nie musze pisac dlaczego). Mało kawy, bo
> kawa odwadnia organizm, a to nie oto chodzi. Bez cwiczen, najpierw sie
> chudnie, ale z tluszczu, ale z czystego miesnia, dopiero pozniej idzie
> tkanka tluszczowa.

fakt, ale zdrowo sie odzywiajac mozna tez zmobilizowac organizm do spalenia
zapasow. tylko, ze po prostu idzie to wolniej niz laczac diete i cwiczenia.

> sumarum:
> - odzywianie na bialku,
> - cwiczenia aerobowe + silownia,
> - duzo wody,
> - duzo snu,
> Jezeli to wszystko bedzie zachowane, to bedziemy gubic kilogramy tam gdzie
> chcemy, a nie tam skad nasz organizm sobie wezmie sam.

i o to chodzi.

> powodzenia

a Tobie jak idzie?
:-)))