MM-jogurty owocowe

141. Data: 2005-01-27 07:06:09

Temat: Re: MM-jogurty owocowe
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ct8rn4$hsg$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> a wiec swoje historyjki o placebo mozesz zachowac dla wierzacych w
>
> Jurek, ale jaki jest problem. co znaczy wierzących? O co chodzi? MM to
> dieta, działa, odchudza, świetne wyniki, znam ładnych parę osób, które
> potraciły ponad 20 kg na tej diecie, nikt się nie skarży na żadne
> dolegliwości.

takie argumenty dla np Czarnego czy Coolera nie maja zadnej wartosci, a wiec
skoro takie stwierdzenia ludzi na DO sa "nie do przyjecia", to dlaczego
mialy by byc "wiarygodne" w przypadku osob na MM?

>Dlaczego MM ma aspirować do czegos wiecej, jak cudowne
> uzdrowienie ze wszystich chorób??? Są różne dolegliwości i różne na nie
> sposoby. MM "leczy" niektóre z nich, ale nie wszystkie. Dziury w zębie nie
> załata, połamanej nogi nie nastawi itd...
> Koniec i kropka, o czym tu dyskutować?

o roznych dietach i ich wplywie na stan naszego zdrowia

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

142. Data: 2005-01-27 07:06:46

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: ct94o4$qoj$...@i...gazeta.pl...

> A widzisz, i tu MM ustepuje DO.

no wreszcie Cooler zaczyna cos rozumiec :)

Jurek

143. Data: 2005-01-27 07:08:29

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a

> czyli wg ciebie skuteczność diety kwasniewskiego jest na pozimie uzdrowień
> lourde.
> prawdopodobieństwo trafienia w totolotka jest większe

DUUUUUUUUUZY unik , ale tylko unik. Na nic wiecej Cie nie stac

Jurek

144. Data: 2005-01-27 07:18:37

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał/a:

> A podobno ludzie na Krecie mają po 500 mg% cholesterolu i nie chorują
> na miażdżycę. No ale niejeden Polak na widok takiego swojego wyniku
> od razu by umarł... ze strachu ;>
> Tak bardzo wszyscy chcą mieć "zdrowe wyniki". To jest chore...

Z rozmowy jaką przeprowadziłam ostatnio z najlepszą kardiolog w mieście
wiem, że są dwa rodzaje cholesterolu, dobry i zły, jeśli mają dużo dobrego
cholesterolu to jak najbardziej powinni się cieszyć i nie bać się o własne
zdrowie i życie przynajmniej z tego powodu, jeśli natomiast są to wyniki
złego cholesterolu to nie powinni już żyć. Co więcej, właśnie ta kardiolog
zaleca na obniżenie złego cholesterolu oraz problemy z sercem właśnie dietę
MM, którą sama stosuje. Na temat DO powiedziała jedynie, że każdy ma wolną
wolę i robi to co chce...

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

145. Data: 2005-01-27 07:31:19

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał/a:

> Dzieci są mniej tolerancyjne, no i te stołówki z oszczędnym
> beztłuszczowym znaczy "zdrowym" żywieniem...

Przepraszam, ale kiedy byłaś w sklepie mięsnym i porównałaś sobie ceny
słoniny czy podgardla z piersią kurzą albo indyczą??? Jak wynika chociażby
z tego porównania tłuste jedzenie jest znacznie tańsze niż chude. Może
jedynie w okresie letnim (ok. 3 miesięcy) tanie są warzywa i owoce, teraz
kilogram pomidorów kosztuje prawie 10zł! Ile można zamiast tego kupić
słoniny?

Koko-sanka

146. Data: 2005-01-27 07:38:45

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niby czego nie pamietam, tego ze pisalas o "oficjalnych" zaleceniach dla
> cukrzykow? Gdyby to nie bylo tak tragiczne to mozna by sie poplakac ze
> smiechu.

Piszesz niekonkretnie. Poddajesz w wątpliwość dietę dla cukrzyków, istnienie
indeksu glikemicznego, czego właściwie? Nie wiem, od czego chce Ci sie
płakać.
Pozdrawiam, Agata

147. Data: 2005-01-27 07:41:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoro takie stwierdzenia ludzi na DO sa "nie do przyjecia", to dlaczego
> mialy by byc "wiarygodne" w przypadku osob na MM?

Argument z cyklu, a bo wy...

> o roznych dietach i ich wplywie na stan naszego zdrowia

Szkoda tylko, że żadna ze stron nie przyjmuje zadnych argumentów drugiej
strony. Wręcz przeciwnie, z góry bierze je za nieprawdziwe i wyssane z palca
:)
Ale nie oczekujmy, że się cos w tej kwestii zmieni, bo grupa przestanie
istnieć :)
Pozdrawiam, Agata

148. Data: 2005-01-27 07:44:08

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ct97jd$9b3$1@news.onet.pl...

> Oczywiście, że nie łata. I ucięte nogi też nie odrastają.

Ulżyło mi ;)

> Ale od kiedy jestem na DO moje zęby przestały mi się psuć. Tak po
> prostu. A wcześniej na diecie niskotłuszczowej wysokowęglowodanowej
> dość często musiałam odwiedzać dentystkę. Teraz kontroluję raz na rok
> i poza ewentualną wymianą starej plomby nie ma co robić. Próchnicy nie
> ma. To samo jest z przeziębieniami itp. Czarny wmawia mi tu że jestem
> słabo odżywiona, powinnam więc się przeziębiać częściej niż na
> poprzedniej diecie, prawda? A ja od lat nie wiem, co to przeziębienie.

No to ja mam tak samo na MM :))) Kropka w kropkę. Nawet mnie to trochę
irytuje, bo chciałabym sobie czasem pochorować, poleżeć, zeby sie ktoś
poużalał nade mną... Guzik, ciągle zdrowa jak byk... ;)
Dla ścisłości, MM to też nie jest dieta niskotłuszczowa, wysokowęglowodanowa
:)
Pozdrawiam, Agata

149. Data: 2005-01-27 07:45:43

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał/a:

> Ale od kiedy jestem na DO moje zęby przestały mi się psuć.

Może po prostu częściej myjesz zęby? Albo miałaś wcześniej tak dobraną
dietę, że każda inna by pomogła Twoim zębom.

Koko-sanka

150. Data: 2005-01-27 08:05:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:ct97jd$9b3$1@news.onet.pl...

No to pewnie chochliki jakies na grupie dieta.optymalna opisywaly
(kilkakrotnie) samoistne znikanie ubytkow prochnicowych u stosujacych DO.
Albo podszywajacy sie wegetarianie.

Jedziemy na zakupy.
Mało jem a tyję
Zarabianie w domu
Cannabis.cal.pl - Twój Sklep z nasionami marihuany !
co lepsze