MM-jogurty owocowe

11. Data: 2005-01-22 15:21:49

Temat: Re: MM-jogurty owocowe
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cstq2r$c5m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Praktycznie wypróbowane... No i do posiłków węglowodanowych...
> Kobiety trudniej chudną niż mężczyźni. Niektóre zalecenia Montignaca
trzeba
> trochę zaostrzyć, żeby zwiększyć skuteczność :)

e tam zaostrzyć :)) najwazniejsze to nie popadać w paranoje,bo jak
zaczniesz wazyc na wadze elektronicznej z dokładnoscią do 2 g to znaczy,że
juz najwyzszy czas udać sie do lekarza specjalisty

12. Data: 2005-01-22 17:51:01

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> e tam zaostrzyć :)) najwazniejsze to nie popadać w paranoje,bo jak
> zaczniesz wazyc na wadze elektronicznej z dokładnoscią do 2 g to znaczy,że
> juz najwyzszy czas udać sie do lekarza specjalisty

O, nie paranoja to mi raczej nie grozi... Bez przerwy coś tam szachruję,
zwłaszcza z wielkością "lampki" wina do obiadu. Ale zauważyłam, że jak jem
rygorystycznie, od razu są efekty, więc się staram. Nie przekraczam 1,5%
tłuszczu w nabiałach "węglowodanowych" i już :) Nie łączę też strączkowych z
tłuszczami w I fazie, chociaż teoretycznie można, bo mają ig poniżej 30.
Jak dla mnie to jogurt w ogóle mógłby nie istnieć, więc nie ma bólu, czasem
tylko do naleśników by się przydał :)
Pozdrawiam, Agata

13. Data: 2005-01-22 19:53:11

Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał/a:

> O, nie paranoja to mi raczej nie grozi... Bez przerwy coś tam szachruję,
> zwłaszcza z wielkością "lampki" wina do obiadu. Ale zauważyłam, że jak jem
> rygorystycznie, od razu są efekty, więc się staram.

Ile chudniesz przy rygorystycznej diecie? Tak średnio na tydzień?

> Nie łączę też strączkowych z
> tłuszczami w I fazie, chociaż teoretycznie można, bo mają ig poniżej 30.

Nie łączysz tłuszczu zwierzęcego czy roślinnych też nie?

Jak już jesteśmy przy tłuszczach zwierzęcych, to czy galaretka z kurczaka
może być łączona z chlebem MM czy lepiej nie? Ja na razie łącze ją z
pomidorami, ogórkiem i papryką, ale czasem kusi mnie kromka chlebka.
Zastanawiam się też czy mogę połączyć samą galaretkę z kurczaka, znaczy sam
ścięty wywar, odtłuszczony (z zimnego można zdjąć zastały tłuszczyk)
właśnie z chlebkiem MM?

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

14. Data: 2005-01-22 20:39:52

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <"Koko(myœlnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl>
napisał w wiadomości news:vhsk91m0opde.1k5wrd0gbwy6e.dlg@40tude.net...

> Ile chudniesz przy rygorystycznej diecie? Tak średnio na tydzień?

Kilogram. I centymetry zaczynają lecieć.

> Nie łączysz tłuszczu zwierzęcego czy roślinnych też nie?

Żadnych.

> [...]
sam
> ścięty wywar, odtłuszczony (z zimnego można zdjąć zastały tłuszczyk)

Czasem można, możesz ewentualnie jeść z chudą wędliną drobiową albo
tuńczykiem wsw. Tylko wtedy dużo warzyw do tego. Obserwuj siebie, po jakimś
cbędziesz wiedziała, co Ci zatrzymuje chudnięcie.
Pozdrawiam, Agata

15. Data: 2005-01-22 20:59:05

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cstns4$c6t$...@n...onet.pl...

> sam montiniak pisze ,ze nie ma znaczenia czy jogurt ma 0 czy 2 % tłuszczu
> a o tłuszczu zawartym w mleku pisze,że jest _RACZEJ_ zły.

a ten twoj guru to gdzie studiowal biochemie?

Jurek

16. Data: 2005-01-23 10:21:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> cstns4$c6t$...@n...onet.pl...

> a ten twoj guru to gdzie studiowal biochemie?

w łykend skończył kursy na doradce zywieniowego, dostał dyplom i poszedł w
swiat nauczać

17. Data: 2005-01-23 11:32:58

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> cstns4$c6t$...@n...onet.pl...

> a ten twoj guru to gdzie studiowal biochemie?

Czy Wy zawsze musicie w ten sam deseń? Jak jest błyskotliwie, to
przynajmniej się można pośmiać, ale tutaj to już naprawdę na siłę... :/
Pozdrawiam, Agata

18. Data: 2005-01-23 17:36:49

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ct0291$22c$...@n...news.tpi.pl...

> Czy Wy zawsze musicie w ten sam deseń? Jak jest błyskotliwie, to
> przynajmniej się można pośmiać, ale tutaj to już naprawdę na siłę... :/
> Pozdrawiam, Agata

bardzo mnie wzruszylas , czy ty moze tez jestes na MM?

Jurek

19. Data: 2005-01-23 17:38:51

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
csvtl3$hb9$...@n...onet.pl...

> w łykend skończył kursy na doradce zywieniowego, dostał dyplom i poszedł w
> swiat nauczać

niestety tego tez nie skonczyl.

O biochemii to On nie ma zielonego pojecia, ale doskonale wie jak "zbic"
potezna kase. Szkoly ktore do tego przygotowuja skonczyl.

Jurek

20. Data: 2005-01-23 17:53:00

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> ct0291$22c$...@n...news.tpi.pl...

> bardzo mnie wzruszylas , czy ty moze tez jestes na MM?

A czymże to tak Cię za serce ułapiłam?
Jestem na MM i już nie raz o tym z Tobą rozmawiałam :P
Pozdrawiam, Agata

Jedziemy na zakupy.
Mało jem a tyję
Zarabianie w domu
Cannabis.cal.pl - Twój Sklep z nasionami marihuany !
co lepsze