MM-jogurty owocowe

41. Data: 2005-01-24 16:31:40

Temat: Re: MM-jogurty owocowe
Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał/a:

> To moje kolejne podejście do odchudzania i wydaje się, że
> wreszcie tym razem na poważnie. Zazwyczaj odechciewało mi się po 2
> tygodniach...

Mnie się już nie chce... :/

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

42. Data: 2005-01-24 16:55:37

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ct383q$oh1

> PS. tylko dalej nie wiem, co Jurek miał na mysli :>
> Pozdrawiam, Agata

jak zauwazylas ci panowie dzialaja stadnie, a ich dzialanie polega na
bezpardonowym tepieniu wszystkiego co blizej czy dalej ma zwiazek z DO.
Tolerowani sa wylacznie opty ktorzy od czasu do czasu przylacza sie do
"opluwania" innych opty, samej ideii DO, czy tworcy owej diety. I to by bylo
na tyle :)))

Jurek

43. Data: 2005-01-24 16:57:23

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ct2psf$fs0

> kiedy doszedłeś do tego ,że to jest niebezpieczne??czy pomagał ci w
> dojsciu
> do tak oczywistych prawd kolega ktoremu wypaliłeś kurzaje na palcu czymoże
> była to twoja samodzielna refleksja?

stosujac prady selektywne prosto z kontaktu nie zauwazyles ze "leczeni"
dziwnie sie zachowuja po twoim leczeniu? To by znaczylo ze nie tylko z
rozumieniem slowa pisanego masz klopoty

Jurek

44. Data: 2005-01-24 17:17:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <"Koko(myœlnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl>
napisał w wiadomości news:17zrseirct3n4$.194vm0scdmq1j.dlg@40tude.net...

> Mnie się już nie chce... :/

Niee no :) Przecież masz poważną motywację :))) Na początku łatwiej się
zniechęcać, ale jak się już trwa ileś tygodni, to raz, że "normalne" żarcie
zaczyna być podejrzane, a dwa, że szkoda coraz bardziej psuć efektów. Ja
miałam ponad miesięczny zastój i nagle znów zaczęło lecieć w dół na wadze :)
Walcz :)
Pozdrawiam, Agata

45. Data: 2005-01-24 17:21:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> jak zauwazylas ci panowie dzialaja stadnie, a ich dzialanie polega na
> bezpardonowym tepieniu wszystkiego co blizej czy dalej ma zwiazek z DO.

Trudno z ich wypowiedzi tutaj akurat wyciągnąć takie wnioski... ;)

A czemu w takim razie tym razem to Ty napadasz na "jedyną słuszną" diete
Montignaca? Tak w odwecie? Bo przeciwko tej diecie właściwie mało jest
argumentów. Wręcz przeciwnie, ten sposób żywienia ma sens, solidne podstawy
naukowe i świetne wyniki w praktyce. Przecież to nic innego jak zaostrzona i
nieco zmodyfikowana dieta cukrzycowa. :)
Na DO się kompletnie nie znam i nie rozumiem tej diety czy też idei, ale to
co czasem mimochodem usłyszę, stawia mi na baczność wszystkie włosy na
głowie...
Pozdrawiam, Agata

46. Data: 2005-01-24 17:35:48

Od: Monika <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany... Ja tu w sumie nowa jestem i nie za bardzo wiem na jakie tematy
rozmawiacie - bo mijają sie one niekiedy z "dietą"... Jakieś prądy,
owocowe jogurty... :D Zakręcone trochę - może ktoś mnie oświeci i
wprowadzi w "Wasz" świat...

--
Pozdrawiam.
Monika

47. Data: 2005-01-24 17:39:31

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmawiacie - bo mijają sie one niekiedy z "dietą"... Jakieś prądy,
> owocowe jogurty... :D Zakręcone trochę - może ktoś mnie oświeci i

Zacznij od podstaw: Tnij cytaty i odpowiadaj POD postem. I ustaw sobie
prawidłowe kodowanie :)
Musisz też wiedzieć, że odbywają się tu zażarte dyskusje między zwolennikami
diametralnie różnych (ale nie tylko) sposobów odżywiania. Do niczego one nie
prowadzą, ale jest zabawnie :)
A pytanie o jogurty dotyczyło jogurtów dozwolonych w diecie Montignaca
(czyli takich, które mają poniżej 1,5% tłuszczu i nie zawierają cukru)
Pozdrawiam, Agata

48. Data: 2005-01-24 17:44:14

Od: Monika <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij od podstaw: Tnij cytaty i odpowiadaj POD postem. I ustaw sobie
> prawidłowe kodowanie :)

Nie wiem czy o to chodzi z cięciem cytatów :) jak nie to trudno - wstydu
sobie narobię ;) a jeśli chodzi o kodowanie to nie mam zielonego pojęcia
gdzie się to ustawia i w związku z tym muszę czekać do jutra, aż ustawi mi
to mój facet...

--
Pozdrawiam.
Monika

49. Data: 2005-01-24 18:27:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek w wiadomości news:ct383q$oh1$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> PS. tylko dalej nie wiem, co Jurek miał na mysli :>

Nie jestes osamotniona. Ale to taki koloryt.

50. Data: 2005-01-24 19:20:36

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie się to ustawia i w związku z tym muszę czekać do jutra, aż ustawi mi

Bardzo ładnie ;) Możesz zostawiać tę część,w któej jest napisane, kto jest
autorem wiadomości :)
Pozdrawiam, Agata

Jedziemy na zakupy.
Mało jem a tyję
Zarabianie w domu
Cannabis.cal.pl - Twój Sklep z nasionami marihuany !
co lepsze