MM moje pierwsze zakupy na nowej drodze zycia :-)))

11. Data: 2003-01-07 13:12:04

Temat: Re: MM moje pierwsze zakupy na nowej drodze zycia :-)))
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry
a ja znam przepis na bardzo dobra zupke z soczewicy, ktora bazuje na
nastepujacych skladnikach: kurczaczek, marchewka, por, papryka, soczewica
oczywiscie i rozne przyprawy.
Tylko nie wiem, czy sie nadaje ze wzgledu na marchewke i te inne jarzynki ....
Co wy na to?
Na razie

Halina

12. Data: 2003-01-07 13:52:15

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczywiscie i rozne przyprawy.
> Tylko nie wiem, czy sie nadaje ze wzgledu na marchewke i te inne jarzynki
Podaj a my ja udoskonalimy i juz.Czesto tak robie,ze po porstu zmieniam
sklad potrawy,by byla Monti.Pozdrawiam Hafsa

13. Data: 2003-01-08 11:04:49

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Prosze ja Was bardzo. Oto zupka:
nalezy przygotowac wywar z kurczaka: kurczaka wlozyc do osolonego i
popieprzonego wrzatku - gotowac ok. 40 min.
W osobnym rondlu na oleju dusic pierscionki pora i starta marchew ( inne
jarzyny typu pietruszka tez moga byc ) - z 15 min.
Wyjac z wywaru mieso, zeby ostyglo. Po czym obrac go z kosci i pokroic albo
poszarpac w kawalki.
Wywar wlac do uduszonych marchewek. Chwile gotowac. Nastepnie dodac soczewice i
pokrojona papryke. Kiedy soczewica jest juz prawie gotowa, dodac mieso.
Przyprawic jak kto lubi.

I jeszcze takie pytanie: Gotujac ta zupke moczylam soczewice, ale czy
rzeczywiscie trzeba ja moczyc przed gotowaniem?

Pozdrawiam

14. Data: 2003-01-08 11:07:51

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze ja Was bardzo. Oto zupka:

> W osobnym rondlu na oleju dusic pierscionki pora i starta marchew > Wywar
wlac do uduszonych marchewek.

Niechybnie oberwie Ci się za tę marchewkę ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedzenie, picie, sen, miłość cielesna-wszystko z umiarem (Hipokrates)
http://www.misiczka.republika.pl

15. Data: 2003-01-08 14:50:03

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Wywar
> wlac do uduszonych marchewek.
>
> Niechybnie oberwie Ci się za tę marchewkę ;-)
Halina pisala,ze w przepisie jest marchewka,ja ja prosilam mimo to o
przepis,by go zmodyfikowac.
Soczewicy mozna nie moczyc,ale ja to zawsze robie,szybciej sie
gotuje.Pozdrawiam Hafsa

książka
fruktoza
jak schudnac