jak schudnac

1. Data: 2003-01-02 13:56:52

Temat: Re: jak schudnac
Od: "Kasia&Marta" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

misiak kocham cie! ja tez chce schudna:) ciesze sie ze jedziemy razem na
ferie:P

2. Data: 2003-01-02 14:17:50

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia&Marta" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> misiak kocham cie! ja tez chce schudna:) ciesze sie ze jedziemy razem na
> ferie:P
> Użytkownik "magdan" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

Aby schudnac trzeba posiasc pewne podstawowe umiejetnosci.

Jedna z nic jest czytanie.

skoncetrujcie sie i...PRZECZYTAJCIE KILKA POSTOW NA TEJ GRUPIE.

musta

3. Data: 2003-01-02 18:10:45

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To czego szukasz to FAQ dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2003-01-03 08:19:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zna ktos jakaś diete tylko bez glodzenia sie
>Ćwicz rano,wieczorem,popołudniu a jeśli chcesz to nawet w nocy.Śmiej się
dużo. Śmiech to
zdowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

5. Data: 2003-01-03 10:22:58

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zna ktos jakaś diete tylko bez glodzenia sie

Aby schudnąć trzeba się wziąść ostro do ćwiczenia, i niestete lekka dieta jest
konieczna, aby było widać rezultaty. Najlepiej pójść do kogoś kto się na tym
zna, aby ustalił ci odpowiednią diete.

6. Data: 2003-01-03 10:42:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zna ktos jakaś diete tylko bez glodzenia sie
> sprawa jest prosta!jedz co chcesz, ale potem te kalorie musisz spalić ! A
więc do roboty ! 3 x w tyg. bieg 5 km ( na początek bo nie wiem jaką masz
wydolność)2 x w tyg. siłownia 1,5h pełny cykl przyrządów po 10 - 20 powtórzeń
na obciążeniu 3/4. 2 x w tyg. sauna i basen 2h średniointensywnego pływania - 2
przerwy 15 min. z uzupełnieniem płynów.
na początek wystarczy.
Pozdrawiam !
Szfarceneger!

7. Data: 2003-01-03 13:51:01

Temat: jak schudnac
Od: "magdan" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zna ktos jakaś diete tylko bez glodzenia sie

8. Data: 2003-01-07 03:23:40

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zna ktos jakaś diete tylko bez glodzenia sie

Atkins.
Dzieki tej diecie w ciagu 5 miesiecy zrzucilam 23 kg 2 lata temu . Nadal uwazam
na weglowodony, ktore jem, ale na diecie jako takiej juz nie jestem. Wage mam w
normie.

Ania

PS Szukam informacji po polsku o tej diecie dla kolezanki, ktora ma do
zrzucenia 15 kg. Bede wdzieczna za adresy stron.

jak szybko schudnac?bez wyrzeczen:)
meridia
Opty-zalozenia diety
pierwsza ;)
MM moje twarde postanowienie w nowym roku (?)