Re: MM - rozmyslania po 4 tygodniach stosowania...

From: Barbara Anna <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: MM - rozmyslania po 4 tygodniach stosowania...
Date: Fri, 10 Oct 2003 14:06:58 +0200

Użytkownik p...@C...poczta.onet.pl napisał:

> W diecie &#8211; raczej nie, tę dolegliwość mam już dłużej. Przypuszczam, że
krążenie
> nie "wyrabia się" z masą ciała, ale wszystkie badania wg. mojego konowała są
> ok. i on więcej nie wie. :-< Diuretyki on mi właśnie przepisał. Może powinnam
> brać jakieś minerały dodatkowo, tak się właśnie zastanawiam.

Zastanawiałam się też. Potas chyba?
(a może konsultacja z innym lekarzem? hormony też ok?)

Nie wiem, na ile to wiarygodne źródło, ale zerknij:
http://www.mojekosmetyki.info/pdstrony/min1.html
http://www.mojekosmetyki.info/pdstrony/min2.html
http://www.mojekosmetyki.info/pdstrony/min3.html
http://www.mojekosmetyki.info/pdstrony/min4.html

> Nie ważę tego co jem &#8211; prócz ryb czy drobiu. Wędlin i wieprzowiny nie jadam.
> ogóle już od dawna jadam prawie wyłącznie produkty nieprzetworzone i sama piekę
> chleb (którego jem mniej niż jedną kormkę dziennie). Do waryjacji dporowadza
> mnie jednak fakt, że kiedy z rozpaczy, że nie chudnę zjadłam paczkę ciastek
> czekoladowych, schudłam 30 dag. Zgoopieć idzie.

Wiem jak to jest :/

Zauważyłam, że waga spada mi nieco szybciej, kiedy przez parę dni jem naprawdę
dużo (w sensie kalorii - bo np. MM pozwala na jedzenie serów, które są kaloryczne,
ale bardzo je lubię), a potem przez parę dni zauważalnie mniej (zaraz się
odezwie jakiś radykał z awanturą, że to żadna MM, skoro manipuluję ilością
kalorii, ale to nie tak. Po prostu można zjeść na obiad polędwiczki wieprzowe
zapiekane z żółtym serem, a na kolację camemberta, a można łososia w warzywach
i tuńczyka z pomidorami; jedno i drugie MM i sycące, ale pierwsze
znacznie bardziej kaloryczne).

> Tak też uważam. Dlatego moim marzeniem jest mieć około 5 kg nadwagi! Ale nie
> dwadzieścia pięć! Optycznie zresztą by jeszcze obleciało, gdyby nie te
> ustawicznie nadwyrężane stawy! To dla nich chcę schudnąć, chcę im zrobić
> dobrze...;)

Wiem. Mnie przeszły bóle kręgosłupa i znacznie mniej dokuczają mi kolana,
z którymi miałam problemy od dzieciństwa.

> To sprawdzić najłatwiej na wadze mierzącej zawartość tłuszczu w organizmie za
> pomocą oporności bioelektrycznej. I taką wagę sobie chyba kupię, wtedy będę
> miała kontrolę, czy rzeczywiście się coś dzieje, czy nic.

Mam taką wagę. Te wyniki bardzo się wahają, ale jak już średnią z tygodnia
wyciągać, to da się zaobserwować, czy tendencja słuszna.

> Dzięki za dobre słowo i za wzięcie poważnie mojego problemu &#8211; chyba
wytrwałość
> i cierpliwość są najważniejszymi elementami diety... A w jakim czasie Ty
> zgubiłaś te 15 kg? Pozazdrościć!

Od czerwca. Ale nierozsądnie zaczęłam od diety 1000 kcal, co skończyło się
powaznym niedoborem cynku i zelaza (problemy z włosami, tzn. jakieś 20-30% mnie
opuściło, mam nadzieję, że nie na zawsze) i potem kłopotami
z wyjściem z trybu glodowego. Zdecydowanie wolę MM :)
(ale i tak myślę, że miałam sporo szczęścia, bo to właściwie była moja
pierwsza próba odchudzania i od razu skuteczna, więc nie zdążyłam się
sfrustrować i zniechęcić).

Pozdrawiam,

Barbara Anna

PS. Jeśli będziesz chciała o coś jeszcze spytać albo po prostu
będziesz potrzebować wsparcia, pisz na priv: barbaranna{at}op.pl