MOLESTOWANIE DZIECKA

1. Data: 2000-02-25 09:25:25

Temat: MOLESTOWANIE DZIECKA
Od: "Adalbert" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ojciec dwukrotnie molestowal seksulanie swa 12 - letnia corke (tj. bez jej
zgody calowal ja po piersiach, narzadach rodnych, wkladal palce w pochwe).

Corka dusila to w sobie ponad 3 lata, ma w sobie wielki bol, wsyd jej tego
co bylo. Teraz zwierzyla sie osobom bliskim i sprawa wyszla na jaw. Ojciec
udaje iz nie wie o co chodzi.
Czy po takim czasie corka moze oskarzyc ojca?
Jaka kare moze otrzymac ojciec?

Matka dziewczyny, gdy sie o tym dowiedziala po 3 latach, to nie zrobilo to
na niej wrazenia i zaczela opowiadac, iz jej maz jest taki dobry, ze na peno
nie mogl tego zrobic, a jej corka oczywiscie wszystko sobie nawymyslala...
Innymi slowy kryje meza, ktory molestowal jej wlasne dziecko i robi z corki
osobe, ktora nie wie co mowi.
Czy za taka znieczulice moze poniesc jakies prawne konsekfencje?

Co radzilibyscie zrobic w tej sprawie?

pozdrawiam

Adalbert

1. Data: 2000-02-25 11:17:43

Temat: Re: MOLESTOWANIE DZIECKA
Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A skad wiesz, ze byla molestowana a nie zmyslila tego wszystkiego? Sporo
panienek w jej wieku robi to juz z wlasnej woli z rowiesnikami.
Wiekszosc tego rodzaju bzdur dzieciaki wymyslaja, szczegolnie swoim
znajomym.

1. Data: 2000-02-25 11:37:06

Od: "Ann" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rxtt4.3921$W...@n...tpnet.pl...
> [...]
> panienek w jej wieku robi to juz z wlasnej woli z rowiesnikami.
> Wiekszosc tego rodzaju bzdur dzieciaki wymyslaja, szczegolnie swoim

Nie wiem czemu, ale odnosze wrazenie, ze odpowiedziala sobie ta sama
osoba i ze to jest niejaki Lukasz piszacy kilka postow wyzej....
Jakis taki podobny styl...
Ale moze to tylko moje wrazenie...

--
Ann
Ania 3,5 roku.? -3,5m

1. Data: 2000-02-25 11:45:02

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a) w wiadomości: <895ph1$2s7u$1@news.ipartners.pl>...

> [...]
>
>Nie wiem czemu, ale odnosze wrazenie, ze odpowiedziala sobie ta sama
>osoba i ze to jest niejaki Lukasz piszacy kilka postow wyzej....

to tylko twoje wrazenie

1. Data: 2000-02-25 12:26:12

Od: "Ann" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2Xtt4.4004$W...@n...tpnet.pl...
> Ann napisał(a) w wiadomości: <895ph1$2s7u$1@news.ipartners.pl>...

dyskusyjnych
wszystkiego?

> to tylko twoje wrazenie

Nie twierdze, ze nie, tylko dziwne mi sie wydalo, ze osoba bedaca na
grupie soc.dzieci twierdzi, ze dziecko mowi bzdury. To jest powazna
sprawa i nie nalezy bagatelizowac takich rzeczy, a poza tym to chyba
nie dyskusja na grupe a raczej dla prokuratora?
I nie wiem skad masz dane, ze wiele dzieci w wieku 12-13 lat "juz to
robi". Chyba nie z tych bzdrurnych gazetek przychodzacych z zachodu?
Mowisz to na podstawie wlasnych dzieci? Bo jesli nie znasz konkretnie
tych dzieci to takie stwierdzenie jest bzdura.
--
Ann
Ania 3,5 roku/ ? -3,5m

1. Data: 2000-02-25 12:42:23

Od: n...@m...spam (Bobas200 (Pawel7)) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2000 11:17:43 GMT, "Wiesio" <w...@k...net.pl> wrote:

> [...]

Widze ze jest duzo do zrobienia.
Durnych idiotow ten swiat nosi wciaz za duzo.
Do ciebie mowie glabie.

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : b...@s...net
strona : http://www.astercity.net/~bobas200
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-02-25 12:48:26

Od: n...@m...spam (Bobas200 (Pawel7)) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2000 10:25:25 +0100, "Adalbert" <a...@p...com>
wrote:

> [...]

Przede wszystkim to nieslychane ze dziecko to powiedzialo.
Rzadko tak sie zdarza, i to jeszcze wbrew obojgu rodzicow.
Zazwyczaj takie rzeczy dusi sie w sobie cale zycie, przyjmuje jako
norme i powtarza uraz na innych.
Nie wiem kim ty jestes dla niej i jaki moze byc twoj wplyw, ale to
rodzina patologiczna i dziecko nic dobrego w niej nie bedzie mialo.
Ale ten kraj jest tak, mowiac krotko pojebany, ze takie rzeczy to
prawie norma.
Nie wiem czy istnieje jakas powazna instytucja do ktorej mozna sie
zwrocic.
Najlepiej by bylo zeby sprawa zajal sie jakis kompetentny psycholog.
Moze Dorrit ma cos do powiedzenia, w koncu jest niestety psychologiem
i na szczescie sadowym.

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-02-25 12:51:11

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a) w wiadomości: <895sd7$2via$1@news.ipartners.pl>...
> [...]
>Mowisz to na podstawie wlasnych dzieci? Bo jesli nie znasz konkretnie
>tych dzieci to takie stwierdzenie jest bzdura.

na podstawie statystyk, a post Adalbert dotyczy 15 latki.

1. Data: 2000-02-25 12:52:00

Od: n...@m...spam (Bobas200 (Pawel7)) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Feb 2000 12:51:11 GMT, "Wiesio" <w...@k...net.pl> wrote:

> [...]

co ty pieprzysz Wiesio. Na podstawie jakich statystyk.
Ty w zyciu nie widziales na oczy statystyki.

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-02-25 12:58:49

Od: "Ann" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3Vut4.4217$W...@n...tpnet.pl...
> Ann napisał(a) w wiadomości: <895sd7$2via$1@news.ipartners.pl>...
dyskusyjnych

rowiesnikami.

> na podstawie statystyk, a post Adalbert dotyczy 15 latki.

Chyba twoich wlasnych....
--
Ann
e...@h...com