Strona główna Grupy pl.sci.psychologia MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;) Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 8 Apr 2020 11:53:44 -0700 (PDT)
<5e8deefd$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8df3e2$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5e8e0fea$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm
bedzie o te 5G! ;)
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 19:54:52 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Umieją.
> To, że niezgodnie z twoimi wytycznymi, to nie ich wina, tylko twoja.
> I to nie znaczy, że nie umieją.

Rozśmieszasz mnie. Buddyzm, chrześcijaństwo, jak komuś nie odpowiada to nawet islam,
hinduizm, judaizm, shinto czy tradycje rodzimowiercze przedstawiają bardzo duży
zakres rozwiązań.

Co takiego ubiegły i obecny wiek wymyśliły w dziedzinie religii? Złoty Świt, Kościół
LaVeya i podobne, Niski New Age, Kościół Subgeniuszu, Kościół Latającego Potwora
Spaghetti, Anioły Nieba? To wszystko jakieś takie wesołe i zabawne, ale nie ma w nich
nic oryginalnego tylko pastisz i parodia, po dłuższym zbadaniu okazują się
bezużytecznymi błazeństwami. Jeszcze Fundamental Fysiks Group i środowisko skupione
wokół Esalen należą do nielicznych mających z tego jakąś wartość dlatego że są oparte
na połączeniu tradycyjnej indyjskiej psychologii i nowoczesnej nauki i chociaż
eksplorowały ESP nie bredzą o channelingach, kryształowych kulach i teozoficznych
Ascended Masters. Jak długo można przewracać na wszystkie sposoby popłuczyny po
Helenie Bławatskiej, jak robią to niemal wszystkie inne nowe ruchy religijne?