MPD a gra na gitarze :)

11. Data: 2004-10-03 13:46:19

Temat: Re: MPD a gra na gitarze :)
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:cjoccu$nmj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> kogoś u kogo bedziesz sobie mógł pograć to graj ile wlezie i ucz się i nie
> myśł o karierze tylko graj. Myślę, że dla własnej przyjemności a potem
może
> i dla przyjemności innych, nie bacząc na rodzaj swojego schorzenia, mając
> sprawne ręce grać pięknie.
> Do Gdańska mam coś około 600 km ..... ale jeżeli mogłabym pomóc
> koresponencyjnie (w tej chwili juz tylko w sprawach teoretycznych), to nie
> ma sprawy pomogę,
>
> Przyjemności na niedzielę życze Wszystkim,

Witam
i o nic nie pytam.

Latają palce po klawiaturze,
rozwieją każdą idącą burzę,
latają palce po strunach wioli,
leci muzyka, nic już nie boli;-)

Z muzycznym pozdrowieniem, dla sympatycznej pianistki,
od niewątpliwie sympatycznego budrysa....pucio....puci;-)

budrys
___________

12. Data: 2004-10-03 19:13:25

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości
> "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag

[....]
> Witam
> i o nic nie pytam.

Dobry wieczór Józku,

> Latają palce po klawiaturze,
> rozwieją każdą idącą burzę,
> latają palce po strunach wioli,
> leci muzyka, nic już nie boli;-)

bo muzyka to bardzo dobre lekarstwo na wszelkie dolegliwości :-)
muzyka ukoi ..... wiele

> Z muzycznym pozdrowieniem,

i wzajemnie :-)

> dla sympatycznej pianistki,
> od niewątpliwie sympatycznego budrysa....pucio....puci;-)

dla sympatycznego Pana Józka
od wdzięcznej Sylwii .... pucio ... puci :-)

13. Data: 2004-10-03 19:48:08

Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

aha - zapomnialem dodac w podpisie - moj adres to y...@1...net - ten w
naglowku jest antyspamowy wiec jesli cos pisalas przez zwykle odpowiedz to
nie doszlo :)

dzieki
Jacek

14. Data: 2004-10-03 21:18:11

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yacho" <y...@1...net> napisał w wiadomości
> aha - zapomnialem dodac w podpisie - moj adres to y...@1...net - ten w
> naglowku jest antyspamowy wiec jesli cos pisalas przez zwykle odpowiedz to
> nie doszlo :)

Prywatnie nie pislam, tyle co tu na grupie.
A dzisiaj juz mówię dobranoc Wszystkim :-)
Sylwia

Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
NFZ
zamienie lub sprzedam wozek elektryczny
Jeździmy z włączonymi światlami...
wszystkim studentomi nie tylko ....