MUSZĘ SIĘ POCHWALIĆ!!!!!!

1. Data: 2002-12-04 09:46:23

Temat: MUSZĘ SIĘ POCHWALIĆ!!!!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Muszę się pochwalić trochę, bo jestem z siebie bardzo dumna!!! Dziś jest
TRZECIA ROCZNICA od kiedy RZUCIŁAM PALENIE!!!!!!!! Paliłam nałogowo przez 11
lat paczkę dziennie. (zdarzały się dni, że 1,5 paczki).
Od 3 lat ANI JEDNEGO PAPIEROSA. Cieszę się z tego oooogromnie i tą radością
chciałam się z Wami podzielić!!! :)))))))))))
Pozdrawiam bardzo serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-04 09:55:20

Temat: Re: MUSZĘ SIĘ POCHWALIĆ!!!!!!
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
radością
> chciałam się z Wami podzielić!!! :)))))))))))

Gratuluje
Ale takim posepnym glosem jak Klapouchy w "Puchatku"
Bo mi sie to kurde wydaje niemozliwe.
JAK Ty to zrobilas?
Bo mi sie chyba nie uda, ja za bardzo lubie palic!

podziwiam Cie, naprawde

Kaska ktora chyba zaraz zejdzie po Marlboraski:)

1. Data: 2002-12-04 09:58:30

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
radością
> chciałam się z Wami podzielić!!! :)))))))))))

Krótko mówiąc : SUPER, SUPER, SUPER!
Kaśka

1. Data: 2002-12-04 10:11:59

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu się przestraszyłam zdjęcia rentgenowskiego swoich płuc. Wyglądały
bardzo fuj. Poza tym lekarz mi powiedział, że mam skłonności do zakrzepicy,
a przy braniu tabletek i paleniu papierosów zwiększam ryzyko. Więc dnia 4
grudnia 1999 roku wrzuciłam do śmieci napoczętą paczkę złotych Malboro i od
tej pory nie zapaliłam ani jednego. Najbardziej się męczyłam przez pierwszy
rok - nie chodziłam nawet do żadnych pubów, bo tam wszyscy palili. Potem już
z każdym dniem było lepiej. Co prawda przytyłam 7 kg, ale się wyzwoliłam ze
szponów nałogu :)))
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-04 10:42:12

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Co prawda przytyłam 7 kg

Nie przejmuj się. Nie mam nic gorszego jak kobieta z papierosem.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-04 10:55:24

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Dec 2002, Seva wrote:

> Nie przejmuj się. Nie mam nic gorszego jak kobieta z papierosem.

Gruba kobieta z papierosem?
:-)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-04 11:14:15

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a) w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0212041155080.1352-100000@joanna.
jfedor.org:

> Gruba kobieta z papierosem?

Z grubym papierosem. :-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Wegetariański niezbędnik] http://www.vege.pl/

1. Data: 2002-12-04 11:40:00

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
radością
> chciałam się z Wami podzielić!!! :)))))))))))

Jestem nowa na grupie, czytuje ją od kilku dni i w końcu postanowiłam się
udzielic.
GRATULUJĘ!!!!!

Strasznie Ci zazdroszczę. Sama chciałabym rzucić ale nie wiem jak się do
tego zabrać bo u mnie w domu pali moja mama i mój mąż. Czasem udaje mi się
nie palić przez kilka godzin czy nawet pół dnia ale kusi mnie sam zapach
dymu papierosowego...Palę 7 lat i czas chyba już najwyższy rzucić to
.....Będę się starać.......

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów ( bo panów też tu widziałam)

JustysiaW

1. Data: 2002-12-04 12:43:23

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:askitd$73t$...@n...tpi.pl...
> Od 3 lat ANI JEDNEGO PAPIEROSA.

Gratuluje mam identyczny wynik.Tez rzucilam fajki 3 lata temu w
listopadzie ;)
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-04 13:40:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" wrote:

> Gruba kobieta z papierosem?
> :-)

Nie demonizujcie - paliłam wiele lat po 40 papierosów dziennie,
kiedy rzuciłam przybyło mi 10 kg w 6 miesięcy. Zastosowałam zwykłą
dietę Cambridge i pozbyłam się zbywających 7 kg (3 jak najbardziej
były potrzebne :-)) Jedyne co pozostało, to konieczność dbania o linię,
co zresztą może być skutkiem wieku, nie tylko niepalenia.

Krycha

A propos palenia
dezedorant w kremi
puder w kamieniu, tylko jaki?
Gdzie w Katowicach dobra kosmetyczka?
No i zapomnieliscie o przepisie na mydlo dla mnie :(((