MUSZKI

1. Data: 2006-10-09 20:57:21

Temat: MUSZKI
Od: "darpil" <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w domu inwazje muszek owocówek, skads sie biora i nie wiem
dlaczego. Nie moge uzyc zadnych srodków chemicznych
1) ze wzgledu na dzieci,
2) poniewaz przede wszystkim grasuja w kuchni.

Czy ktos ma pomysl jak mozna ich sie pozbyc. Bede wdzieczny za
rade.
D.

2. Data: 2006-10-09 21:06:23

Temat: Re: MUSZKI
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10/9/2006 10:57 PM, darpil wrote:
> Czy ktos ma pomysl jak mozna ich sie pozbyc. Bede wdzieczny za
> rade.
http://groups.google.com/groups?q=group%3Apl.rec.dom
+insubject%3Amuszki
Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2006-10-09 21:10:17

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "darpil" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
Czy ktos ma pomysl jak mozna ich sie pozbyc. Bede wdzieczny za
rade.

Trzeba uzyc googla ;)

4. Data: 2006-10-10 09:01:21

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem na allego sprzedającego czy sie nada
<http://www.allegro.pl/show_item.php?item=130748577>
Odpisał:
"Nasze lepy dzialaja na wszystkie owady pod warunkiem ze podleca do lepu
Sprawdzalismy o siebie w kuchni na oknie i male muszki tez sie lapaly"
Jak zdecydujesz sie i przetestujesz to napisz.
Pdr.Mariusz

5. Data: 2006-10-10 09:25:24

Od: "Syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

na grupie pl.rec.kuchnia przeczytalam tako oto porade

"Z kuchni usunac wszelakie mozliwe rzeczy, na których
te gadziny moglyby sie pasc.
Do malego sloiczka nalac odrobine wody z cukrem,
octem, kwaskiem cytrynowym... Zostawic ten sloiczek
otwarty na blacie w kuchni i muszeczki hurtowo sie w tym topia"

6. Data: 2006-10-10 09:32:12

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):

> [...]
> octem, kwaskiem cytrynowym... Zostawic ten sloiczek
> otwarty na blacie w kuchni i muszeczki hurtowo sie w tym topia"

Zaraz próbuję:)

Ania

7. Data: 2006-10-11 06:17:53

Od: "Syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> octem, kwaskiem cytrynowym... Zostawic ten sloiczek
> otwarty na blacie w kuchni i muszeczki hurtowo sie w tym topia"

wczoraj wyróbowałam podany przeze mnie sposób
nie działa tak jak tego oczekiwałam, muszki wprawdzie siadają na brzegu
słoika, ale do tego roztworu wcale im tak nie śpieszno :(

8. Data: 2006-10-11 08:48:07

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):

> wczoraj wyróbowałam podany przeze mnie sposób
> nie działa tak jak tego oczekiwałam, muszki wprawdzie siadają na brzegu
> słoika, ale do tego roztworu wcale im tak nie śpieszno :(

U mnie też porażka:)
Ania

9. Data: 2006-10-11 11:45:13

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

Syla napisał(a):

> [...]
> nie działa tak jak tego oczekiwałam, muszki wprawdzie siadają na brzegu
> słoika, ale do tego roztworu wcale im tak nie śpieszno :(

A u mnie działa rewelacyjnie, po niecałej dobie już nie mogłam "pływaków"
doliczyć. Z tym, że do słoika wlałam trochę piwa portera, wyglądał
estetycznie (nawet ;-) ) i zwłoki były mniej widoczne niż w jasnym

pzdr
Dodo

It has removed 760 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

10. Data: 2006-10-11 11:45:31

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> porażka:)
Do słoika po dżemie - niekoniecznie umytego , to nawet lepiej -
nalać kilka łyżek octu i kilka łyżek wody, wrzucić kilka zapałek
(oskrobanych z substancji zapalajacej lub z uciętymi łebkami) jako
tratwę dla muszek :-) i zostawić na noc. Wszelkie owoce i substancje
owocopochodne schować.
Muszki obowiązkowo obsiąda "tratwę". Wtedy rano odkurzaczem (rurą
bez szczotki na końcu) wyciągnąć muszki ze słoika trzymając wylot
rury wprost nad wylotem słoika. Sposób bardziej perfidny: domieszać
do octu środek owadobójczy.
Zabieg trzeba powtarzac codziennie, ponieważ muszki pozostałe mnożą
się w inwazyjnym tempie i akcja musi wyprzedzić ich tempo
rozmnazania, aby wyginęły.
Czemu ocet? - Te muszki to in. muszki owocówki in. octówki. Wabi je
fermentacja octowa - dlatego siadaja na owocach, bo tam taka fermntacja
zachodzi zawsze podczas przechowywania.

Żarówka do lodówki Vestfrost- gdzie w Wawie?
Siersc i utrzymanie porzadku w domu
odzyskanie podatku za produkty remontowe
Srodek pioracy do odkurzacza
Brak cieplej wody - odszkodowanie