MWS- może by go tak różdżką...???

1. Data: 2000-11-29 14:12:04

Temat: MWS- może by go tak różdżką...???
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szanowni grupowicze
jak się zapatrujecie na poczynania naszego wspólnego znajomego radiestety?

Iwicz

ps. wyszedł mi dziś pryszcz- ciekawe czy uda się go usunąć metodą
radiestezyjną...?

2. Data: 2000-11-29 22:11:55

Temat: Re: MWS- może by go tak różdżką...???
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a) w wiadomości: <90332p$7ld$1@news.onet.pl>...
> [...]
>
>Iwicz
>
>ps. wyszedł mi dziś pryszcz- ciekawe czy uda się go usunąć metodą

Obloz go kasztanami, a na samego syfa poloz piramidke z kwarcu (w celu
unieruchomienia przywiaz ja bandazem).

Adam B.

3. Data: 2000-11-30 00:48:51

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwicz <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90332p$7ld$...@n...onet.pl...
> szanowni grupowicze
> jak się zapatrujecie na poczynania naszego wspólnego znajomego radiestety?
>
> Iwicz

juz zaproponowalem leczenie psychiatryczne pare postow wyzej :..

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

4. Data: 2000-11-30 12:08:07

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pryszcz może mieć podłoże bakteryjne, ale również może być obiawem cofania
się choroby i wyrzucania na zewnątrz w formie pryszcza. Przy podłożu
bakteryknym energoterapeuta naświetlając miejscowo tzw fioletem absolutnym
likwiduje to miejscowe zapalenie bez stosowania antybiotyków.Zapraszam na
moją stronę www.retman.com.pl/sd/sd.htm MWS

5. Data: 2000-11-30 13:17:51

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:905fo5$r51$...@n...tpi.pl...
> [...]
> likwiduje to miejscowe zapalenie bez stosowania antybiotyków.Zapraszam na

czekajcie, napisze nowego posta: na klatce schodowej od tygodnia lezy pijak-
moze, zeby sie go pozbyc, nalezaloby go naswietlic fioletem absolutnym?
Jak myslicie?
Tylko czym naswietlic pana MWS...

Iwicz

6. Data: 2000-11-30 15:31:59

Temat: Odp: MWS- może by go tak różdżką...???
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał

> [...]
pijak-
> moze, zeby sie go pozbyc, nalezaloby go naswietlic fioletem absolutnym?

Ponieważ panu MWS i tak z reguły nikt nie odpowiada na posty - proponuję go
po prostu wsadzić do KF i zniknie sam jak kamfora. Dotąd myślałam, że
istnieje tu tylko jedna plaga - Optymalni. Okazuje się, że niekoniecznie.

Maja

7. Data: 2000-11-30 16:05:26

Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:90332p$7ld$...@n...onet.pl...
> szanowni grupowicze
> jak się zapatrujecie na poczynania naszego

Wyprowadził mnie juz z równowagi. Ale już Go nie
widzę. Sposób jest bardzo prosty. W Outlook
Express : Narzędzia - Reguły wiadomosci - Grupy
dyskusyjne - reguły wiadomości - reguły grup
dyskusyjnych. Tam zaznaczyć odpowiednie pola dla
nadawcy i potem wybrać grupę dyskusyjną w której
ma go nie być. To skutkuje. Nie widać postów od
"MWS", jaka ulga.

Birma

8. Data: 2000-11-30 16:15:02

Temat: Re: MWS- zgiń, przepadnij...
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message

>... Przy podłożu
> bakteryknym energoterapeuta naświetlając miejscowo tzw fioletem absolutnym
> likwiduje to ...

MSW- mam dla Ciebie propozycję- weź się tym fioletem naświetl...i może
absolutnie...znikniesz raz na zawsze z tej grupy, bo tylko się ośmieszasz.
Czy jeszcze tego nie zauważyłeś, że wszyscy się z Ciebie śmieją?
Żegnamy bez żalu

Jola

9. Data: 2000-11-30 19:33:32

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a) w wiadomości: <905k8o$2k$1@news.onet.pl>...

>czekajcie, napisze nowego posta: na klatce schodowej od tygodnia lezy
pijak-
>moze, zeby sie go pozbyc, nalezaloby go naswietlic fioletem absolutnym?

Sadze, ze pijak bylby bardziej zadowolony, gdyby otrzymal alkohol absolutny
zamiast fioletu...

Adam B.

10. Data: 2000-11-30 21:59:10

Temat: Re: MWS- może by go tak różdżk?...???
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 30 Nov 2000 14:17:51 +0100, "Iwicz"
<i...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>czekajcie, napisze nowego posta: na klatce schodowej od tygodnia lezy pijak-
>moze, zeby sie go pozbyc, nalezaloby go naswietlic fioletem absolutnym?
>Jak myslicie?

A może ów pijak się fioletem ( nie absolutnym - ale "jagodzianką na
kościach " ) zaprawia regularnie??????
--
Cosa
c...@p...onet.pl

To znowy ja ! - bliska paniki
reportaż
Zatkany nos
Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa