Ma ktos YSL fluid z pędzlem?

21. Data: 2006-12-12 12:28:47

Temat: Re: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-12 13:25:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> a propos.
> niech mi ktos wytlumaczy, skad sie wziela teoria, ze woda ma byc
> niegazowana. Ma mniej kalorii niz gazowana? ;) serdecznie nie cierpie
> niegazowanej wody, pije gazowana, nie zywie sie salatkami,
> i co, schudnac sie jakos udalo...

Pewnie chodzi o zawartość CO2.
W sensie, że gazowane brzuszek rozpycha.
I nie wiem czy przypadkiem gazowane nie pobudza apetytu.

Ja pije delikatnie gazowaną Nałeczowianke, bo nie jest mdła, a i dwutlenek
węgla nie wychodzi nosem ;) No i woda tylko z butelki, ze szklanki to w
ogole jest niepijalne.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

22. Data: 2006-12-12 13:49:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> niegazowana. Ma mniej kalorii niz gazowana? ;) serdecznie nie cierpie
> niegazowanej wody, pije gazowana, nie zywie sie salatkami,

a że niby na celulit wpływa, rozpycha komórki, takie tam. Tak o konca zdrowa
nie jest, bo jak kto ma kłopoty z żoładkiem, to ma zakaz picia. Ja tam też
wolę gazowaną, tylko na fitness'ie pijam zwykłą ;-)

Samymi sałatkami to się tylko modelki mogą odżywiać (pomijając cicho kwestię
przeczyszczania i amfy ;-)), tudzież osoby spedzające dni na gapieniu sie w
sufit.
Przy dużym wysiłku umysłowym na sałacie się długo nie pojedzie. A poza tym,
co to za życie, wypełnione jeno chlorofilem ;-))

h.

23. Data: 2006-12-12 15:53:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Pewnie chodzi o zawartość CO2.
> W sensie, że gazowane brzuszek rozpycha.

zawracanie gitary. przeciez to i tak zaraz ulatnia
sie z brzuszka :) brzuszek to sie rozpycha obzarstwem,
nie dwutlenkiem wegla.

> I nie wiem czy przypadkiem gazowane nie pobudza apetytu.

a tu juz nie mam zdania.

> Ja pije delikatnie gazowaną Nałeczowianke, bo nie jest mdła, a i dwutlenek
> węgla nie wychodzi nosem ;) No i woda tylko z butelki, ze szklanki to w
> ogole jest niepijalne.

e tam. ze szklanki, albo z duzego kieliszka, i z cytrynka. ale
w warunkach polowych (albo pod koniec imprezy) wszystko moze
byc z gwinta.

-- kasica

24. Data: 2006-12-12 15:57:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> a że niby na celulit wpływa, rozpycha komórki, takie tam.

to ten CO2 sie az do komorek dostaje? na Jowisza...

> [...]
> Przy dużym wysiłku umysłowym na sałacie się długo nie pojedzie. A poza tym,
> co to za życie, wypełnione jeno chlorofilem ;-))

no wlasnie. po salacie w ciagu minuty jest sie GLODNYM, zeby nie
wiem ile sie tej salaty zezarlo. zdrowa dieta nie polega na glodowce,
bo potem masz jojo murowane i psychike do remontu.

-- kasica

25. Data: 2006-12-12 15:57:31

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> [...]

A, ja Muszyniankę i niestety musze sie przyznac ze z butli. Mam w
sypialni na stoliku i po kryjomu wciagam z buteleczki

> e tam. ze szklanki, albo z duzego kieliszka, i z cytrynka. ale
> w warunkach polowych (albo pod koniec imprezy) wszystko moze
> byc z gwinta.

Z kieliszeczka, to ja niezdrowa cole-light, z cytrynka, no i wino;-)

--

Gosia

26. Data: 2006-12-12 16:00:20

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-12 16:57:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Z kieliszeczka, to ja niezdrowa cole-light, z cytrynka, no i wino;-)

Ze mną jest jeszcze gorzej - wino ostatnio ze szklanek rózniastych.
Kieliszki są zbyt niestabilne przy dwóch ganiających kotach.
A poza tym teraz to już i tak sezon na grzańce, więc po problemie ;)

27. Data: 2006-12-12 16:02:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Ze mną jest jeszcze gorzej - wino ostatnio ze szklanek rózniastych.
> Kieliszki są zbyt niestabilne przy dwóch ganiających kotach.
> A poza tym teraz to już i tak sezon na grzańce, więc po problemie ;)

A, ja kupiłam sobie takie wielkie kielichy w Kazimierzu ostatnio, takie
ze mogłabym nimi zabic. Cudne i nawet koty im nie daaja rady

--

Gosia

28. Data: 2006-12-13 14:47:51

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No a tak na przykład?

isadora np :)
p.

29. Data: 2006-12-13 15:21:11

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Dec 2006 13:28:47 +0100, Lia sącząc kawkę, wyklepał(a)::

> No i woda tylko z butelki, ze szklanki to w
> ogole jest niepijalne.

Siostro! Jestem normalna :)

Krusz.
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

30. Data: 2006-12-13 15:22:38

Temat: Re: Re: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Dec 2006 13:49:51 +0000, Hania sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Samymi sałatkami to się tylko modelki mogą odżywiać (pomijając cicho kwestię
> przeczyszczania i amfy ;-)), tudzież osoby spedzające dni na gapieniu sie w
> sufit.

O nie, gapiący się w sufit z reguły jedzą chipsy :)

Krusz.
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl