Ma ktos YSL fluid z pędzlem?

51. Data: 2006-12-17 23:51:16

Temat: Re: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" <a...@W...onet.pl> wrote in message
news:em4i9u$j9q$1@inews.gazeta.pl...
> Niezłe, niezłe!
> Jeżeli miarą profesjonalizmu jest odbieranie telefonu przez całą dobę, to
> ja
> wolę mieszkać w nieprofesjonalnej Polsce, gdzie przynajmnej nikt nie
> udaje,
> że jest superzadowolony, że ktoś do niego zadzwonił w niedzielę o 6 rano,
> bo
> akurat już nie śpi, bo jego dziecko tupta od 4:30.
> Wiesz co, Iwonka, Twoja wiara w ZACHÓD dodaje mi sił...

i zeby zakonczyc ta dyskusje nie na temat urody - miara profesjonalizmu
firmy
pracujacej z kilentem (gdzie na zywotnosci frimy skladaja sie
wlasnie zamowienia klientow) jest w jaki sposob klient jest
obslugiwany. Klient moze sobie dzwonic o dowolnych porach
(a skoro dzwoni znaczy, ze takie jest zapotrzebowanie)
i szczerze powiedziawszy jesli telefon zamieszczony na necie, okazuje
sie prywatnym (i dzieciaki tupia, koty mialcza) to srednio profesjonlaie
to wyglada. nagrana wiadomosc, jakies informacje w niej zawarte, wystacza
zeby klient poczul, ze nie jest to fimra pracujaca z garazu, i klient jest
wazny
dla takowej. tekst " niedobry klient" swiadczy, ze srednio zalezy na
kliencie.
ale to moje doswiadczenie z Zachodu. nie wiara.

eot z mojej strony.

iwon(K)a

52. Data: 2006-12-18 06:00:11

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp
> widocznie jest to mala firmeka, ktora nie moze pozwolic sobie nawet na
> pager. wiele domowych firm wlasnie, nie wielkich, wykonuje takie telefony
> wlasnie w porach kiedy sami oni nie pracuja. bo male firmy nie maja
> sekretarek, czy przedstwicieli ktorzy zajmuja sie wlasnie takimi
> zamowieniami.
> dziwie sie, ze telefon na stronie jest telefonem prywatnym. tyle. nie
> dziwie, sie
> natomiast, ze klieci dzwonia kiedy sie im podoba. wystarczy druga linia,

Kobieto nie wypowiadaj sie jak sie nie znasz. Nie jest to mala firemka tylko
sp. z o.o., ktora jest firma produkcyjna i nie malo ludzi w niej pracuje.
Tel. na stronie oprocz 2 stacjonarnych jest kom. gdyz osoba, z ktora moga
chciec rozmawiac kontrahenci nie zawsze siedzi w biurze wiec jesli komus
zalezy na szybkim kontakcie to ma do dyspozycji tez kom. Sekretarek w firmie
pracuje kilka, jedna z nich jest tylko do dyspozycji dzialu mojego TZ
wlasnie po to ,by jak ktos zadzwoni pokierowac go albo do asystenta, albo na
kom. zalezy w jakiej sprawie. Tel na stronie nie jest tel prywatnym tylko
firmowym, ale chba nie jestes taka naiwna, ze myslisz, iz wraz z wyjsciem z
biura tel. zostaje na biurku. Jesli faktycznie tel przeszkadza to sie go
wylacza, ale nie o tym byla mowa, tylko o tym, ze ludzie nie maja taktu i
potrafia wydzwaniac za pierdolami w nieodpowiednich godzinach. Pager nie
odpowiada niektorym osobom.

--
pozdr,
ewka

53. Data: 2006-12-18 07:59:14

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:em5apb$pc1$1@news.onet.pl>
ewka <e...@p...onet.pl> pisze:

> Kobieto nie wypowiadaj sie jak sie nie znasz.

Daj sobie spokój.
Ja jak ją czytam, to się kawą krztuszę ze śmiechu.

> Tel na stronie nie jest tel prywatnym tylko firmowym,
> ale chba nie jestes taka naiwna, ze myslisz, iz wraz z wyjsciem z
> biura tel. zostaje na biurku.

Nie może zostawać na biurku!
To Twój mąż powinien 7 dni w tygodniu przez 24 godziny warować w firmie,
żeby dzwoniący w sobotę popołudniu klient broń Boże nie usłyszał miauczącego
kota czy tupiącego dziecka :>
A nie daj Boże odbierze służbową komórkę w domu. Czar pryśnie momentalnie!
Okaże się bowiem, że firma, w której pracuje, to zwykła, nieprofesjonalna
garażówka.
Będę musiała przekazać znajomym z PROKOMu, coby komórki w domu nie odbierali
;-)

> ludzie nie maja taktu i potrafia wydzwaniac za pierdolami w
> nieodpowiednich
> godzinach.

Widocznie wg Iwonki klient zawsze ma takt, nawet jeśli jest wybitnie
buraczanym chamem ;-)
No cóż - niby "klient nasz pan", ale to tak jak z powiedzeniem "nie szata
zdobi człowieka", stosując je należy zachować zdrowy rozsądek. Widać nie
każdy potrafi.

--
Nixe

54. Data: 2006-12-18 08:57:41

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes

> Daj sobie spokój.

No masz racje EOT, bo to NTG, a jak ktos chce wiecej na temat to 5 lat na
zarzadzaniu, kursy, doswiadczenie za granica i potem pogadamy.

> No cóż - niby "klient nasz pan", ale ..

Trzeba isc na jakosc, a nie na ilosc :P

--
pozdr,