Ma na co zasłużył :-D

1. Data: 2013-05-01 23:32:24

Temat: Ma na co zasłużył :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dailymotion.com/video/xvjjwa_knallerfraue
n-martina-hill-office_fun
--
XL

2. Data: 2013-05-02 00:22:16

Temat: Re: Ma na co zasłużył :-D
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 23:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Seksizm czyli przedmiotowe traktowanie drugiej płci , ale Ikselcia ty
popierasz seksizm. Powiedzmy że tą kobietę zaczepia coś w rodzaju
Chirona, czyli próbuje jej przeszkodzić w pracy i odesłać do domu bo
tam jest kobiety miejsce by się zajeła rodzeniem. No ona nie ma zdania
co chce robić przesuwa się Ją jak mebel lub poklepuje jak klacz. I to
jest Seksizm.

3. Data: 2013-05-02 00:32:44

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 00:22, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> tam jest kobiety miejsce by się zajeła rodzeniem. No ona nie ma zdania
> co chce robić przesuwa się Ją jak mebel lub poklepuje jak klacz. I to

A gdzie umieszcza kobietę kościół w swojej tradycyjnej obsesji, co
Bozia to seksista poklepujący kobiety i przesuwający tam gdzie chce?

4. Data: 2013-05-02 00:45:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 15:22:16 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> tam jest kobiety miejsce by się zajeła rodzeniem. No ona nie ma zdania
> co chce robić przesuwa się Ją jak mebel lub poklepuje jak klacz. I to

Seksizm jest wtedy, kiedy są ludzie uważajacy drugą płeć za mebel.
Nie zależy to od ich autoramentu.
--
XL

5. Data: 2013-05-02 00:46:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 15:32:44 -0700 (PDT), outside napisał(a):

auen-martina-hill-of...

> A gdzie umieszcza kobietę kościół w swojej tradycyjnej obsesji, co
> Bozia to seksista poklepujący kobiety i przesuwający tam gdzie chce?

A ty znowu jak ta stara płyta. Kościół i kościół! Ty się przyjrzyj co sam
robisz - chcesz MNIE przesuwać jak mebel :->
--
XL

6. Data: 2013-05-02 01:12:44

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 00:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Nie stwierdzam fakt że lubisz być posuwana, znaczy przesuwana przez
kogoś:-D

7. Data: 2013-05-02 01:27:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 16:12:44 -0700 (PDT), outside napisał(a):

frauen-martina-hill-of...

> Nie stwierdzam fakt że lubisz być posuwana, znaczy przesuwana przez
> kogoś:-D

Ty sobie możesz stwierdzać co ci tam wygodnie. Ja ze swojej strony zwracam
ci uwagę, że sam termin "posuwać" wziął się z niczego innego jak z
przyzwolenia kobiety na przedmiotowe jej traktowanie. Mnie to nie dotyczy.
W związku z tym nie wiem, co znaczy być "posuwaną". "Przesuwaną" również.
:->
--
XL

8. Data: 2013-05-02 01:36:51

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 01:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Ale przecież ci tłumacze że tradycyjny model to kobieta w domu i
rodzenie jak najwięcej i ty nic nie masz do powiedzenia czy chcesz czy
nie chcesz, klerycy ci mówią gdzie jest twoje miejsce. Dlatego
wstawiłem tu Chirona w tego co poklepuje i przesuwa a nawet posuwa, bo
to gwałt na psychice, przecież razem z nimi krzyczysz że seksiści mają
racje . To ciekawe bo wiele kobiet konserwatywnych tak sobie
zaprzecza, czyli jakaś nawrócona lekarka mówi że kobiet miejce jest w
domu i to niesamowite zjawisko bo ta kobieta nie widzi kim jest , tak
bardzo chce akceptacji środowiska.

9. Data: 2013-05-02 02:07:35

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 01:36, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> zaprzecza, czyli jakaś nawrócona lekarka mówi że kobiet miejce jest w
> domu i to niesamowite zjawisko bo ta kobieta nie widzi kim jest , tak

No na tym polega feminizm że to kobieta decyduje gdzie jest jej
miejsce, czy chce pracować czy siedzieć w domu czy chce być dotykana
czy sobie tego nie życzy. No z tym walczą Chironomaniacy, kobiety
miejsce jest wyznaczone w domu i nic nie masz do powiedzenia.
Tradycyjny model kobieta w rękach uprzedmiatawiających seksistów,
która ma zaklejone usta a na czułku napis mebel, na brzuch kod
kreskowy 5 ciu do reprodukcji a że przy 4 tym wyplujesz macice to
dlatego że jesteś zła nic nie warta kobieta. No o to razem z
fundamentalistami walczysz a później co źle ci być jak kobyła klepana,
maszerujesz po to by być klepacana i głupkowato chihotać/ to nie ma
nic wspólnego z kiwiko, chyba nikt jej nie poklepuje?/

10. Data: 2013-05-02 10:16:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...
> [...]

>tam jest kobiety miejsce by się zajeła rodzeniem. No ona nie ma zdania
>co chce robić przesuwa się Ją jak mebel lub poklepuje jak klacz. I to

Problem w tym, ze ja uważam, że kobieta powinna mieć więcej praw niż
mężczyzna- żeby nie MUSIAŁA pracować tylko MOGŁA zajmować się domem. Czy
rozumiesz pojęcia: "musieć" i "móc"?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Fundamentalizm
http://fakedoctorate.blo gspot.co.uk/
Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Inwazja pszenicy.
Przeproście wszystkich debili!