Macie sposób na prusaki?

1. Data: 2006-03-27 17:46:53

Temat: Macie sposób na prusaki?
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blee,
Mieszkam z babcią w starym piętrowcu z sypami w bloku.Czasami pojawiają się
wstrętne prusaki .Babcia tam sypie jakiś kwas borny czy inne szajstwo, ale
pomaga na chwilę .Niedługo się przeprowadzam, ale boję się że przeniosę do
nowego mieszkania jakieś jajka prusaków i bedzię kleska. Czy macie jakieś
sprawdzone metody? Może są naprawdę dobre specyfiki. Zrobię wszystko żeby
nie było ich w moim domu.
Dezynfekcja u sąsiadów odpada.

Aga

2. Data: 2006-03-28 09:52:04

Temat: Re: Macie sposób na prusaki?
Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" napisał w wiadomości :
Czy macie jakieś
> sprawdzone metody? Może są naprawdę dobre specyfiki. Zrobię wszystko żeby
> [...]

Wynajmowałam mieszkanie - strasznie zarobaczone. Blok stary, sąsiedzi
także - im kompletnie prusaki nie przeszkadzały. Ja walczyłam z nimi
dzielnie, ale wszelkiego rodzaju chemiczne psikacze działały tylko na jakiś
czas. Byłam b.zdeterminowana, bo paskudy były dosłownie wszędzie, więc
skorzystałam z rady pewnej kobiety i zrobiłam takie ciasto :
5 jaj gotowanych 2 godziny (błagam : nie pytajcie dlaczego) - przetrzec
przez sitko, pół kg mąki ziemniaczanej, cukier waniliowy, kwas borny -1
torebka. Zagnieść z odrobiną wody .Porobić małe kulki - ja powsadzałam je do
pudełek po zapałkach, bo ciasto po wyschnieciu strasznie sie kruszy.
Porozstawiałam we wszystkich pomieszczeniach i po tygodniu prusaki omijały
moje mieszkanie szerokim łukiem. Nie wiem po co ten cukier waniliowy - może
chętniej to jedzą, ale to naprawdę zadziałało. W bloku robaki były dalej, bo
widywałam na klatce, ale nas już nie odwiedzały :)
Pozdrawiam Aga

Okna w poddaszu
drzwi drewniane - blok???
lodowka Whirpol