Maciej Stuhr - portret psychologiczny

161. Data: 2012-11-18 23:32:03

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-18 14:02, Ikselka pisze:

> Jakie zdziwienie?

Posty, złociutka, posty. Same się tam nie wysłały. Ani też za sprawą
osób trzecich (tudzież czwartych:)).

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

162. Data: 2012-11-19 17:57:52

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2012 13:10:56 -0800 (PST), Nemezis wrote:

[...]

> To wy piszecie z jakiś gówien bo ja pisze bezpośrednio z google groups,

Hit! Jednak warto czytać Usenet (sam bym czegoś takiego nie wymyślił)...

--
Dariusz Laskowski Z ciekawości subskrybuję regionalne.lodz na Gazecie
darlas at post.pl i Onecie. I muszę powiedzieć, że właściwie to jest

163. Data: 2012-11-19 17:58:03

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2012 12:14:03 +0100, Yogi(n) wrote:

> Oczywiście, pieprzeni polscy antysemici wydrapali na drzwiach
> gnieźnieńskich św. Wojciecha karcącego Żydów za handel niewolnikami. I
> zrobili to już w XII wieku!

A nie mógł od razu polecieć hurtem i skarcić też za inne rzeczy?
Np. za używanie serca chrześcijańskiego dziecka w świętowaniu
Wielkanocy itp.? :->
A poważniej: Google mi mówi, że na drzwiach ktoś umieścił sceny
z życia św. Wojciecha. Powołujesz się zatem na hagiografię,
tyle, że nie w księdze a na drzwiach umieszczoną. Co w takim
razie mają zrobić Twoi oponenci? Dyskutować z przekonaniami
religijnymi? Raczej z góry są skazani na porażkę...

A jak nie *argumenty natury religijnej*, to...

> Gall Anonim to równiez paskudny antysemita,
> który kłamał pisząc, że ksieni Judyta, żona Władysława Hermana
> wykupywała słowiańskich niewolników od żydowskich handlarzy.

...*argumenty ideologiczne*, ucharakteryzowane na historyczne... Ech.

Taka uwaga na boku: antysemityzm z grubsza dzieli się
na antysemityzm tradycyjny i antysemityzm nowoczesny.
Tradycyjny czerpie z religii, a nowoczesny z ideologii.
Umowną cezurą między nimi jest Rewolucja Francuska...
Dzisiaj antysemityzm tradycyjny jest passé! ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
Ponoć z Biblii, pi i /dev/random
można wyczytać wszystko. GoTaR

164. Data: 2012-11-19 19:04:44

Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yogi(n) wrote:

> Policzmy wojny najeźdcze które wywołała Polska w swojej tysiącletniej
> historii i zestawmy je z tymi wywołanymi przez Izrael przez sześciesiąt
> lat z okładem.

No nawijaj. Szczególnie interesuje mnie wyliczenie tych najazdów wywołanych
przez Izrael, bo to, że Polska jako mocarstwo przez kilkaset lat ciemiężyła
inne narody jak na mocarstwo przystało, chyba nie ulega wątpliwości.

165. Data: 2012-11-19 19:12:15

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 18:56, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

> [...]
> Umowną cezurą między nimi jest Rewolucja Francuska...
> Dzisiaj antysemityzm tradycyjny jest passé! ;-)

Ale pierdoli koleś, św. Wojciech ruszył do pogan, czyli nas, nawracać
na chrześcijaństwo, to my mu łeb rozjebaliśmy za pychę która go
cechowała.

166. Data: 2012-11-19 19:15:55

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 20:04, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

> [...]
> przez Izrael, bo to, że Polska jako mocarstwo przez kilkaset lat ciemiężyła
> inne narody jak na mocarstwo przystało, chyba nie ulega wątpliwości.

Oczywiście, do tej pory w Islamie kobiety są całkowicie zakryte. To
służyło kiedyś, by nie odróżnić, nie prowokować Słowian, czyli nas, bo
strasznie im kobiety porywaliśmy i sprzedawaliśmy w niewolę.

167. Data: 2012-11-19 20:09:31

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Nov 2012 11:12:15 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

> [...]

Wycinaj sygnaturki, z łaski swojej.

> Ale pierdoli koleś,

[...]

> my mu łeb rozjebaliśmy

Musisz tak bluzgać bez potrzeby?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

5th of Kislev, 5773

168. Data: 2012-11-19 20:38:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 21:10, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
> On Mon, 19 Nov 2012 11:12:15 -0800 (PST), Andromeda wrote:

> [...]

Bo dla prostaków dosadność jest bardziej zrozumiała.

169. Data: 2012-11-19 23:45:14

Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

In article
<9...@b...go
oglegroups.com>,
Andromeda <r...@g...com> wrote:

> Ale pierdoli koleś, św. Wojciech ruszył do pogan, czyli nas, nawracać
> na chrześcijaństwo, to my mu łeb rozjebaliśmy za pychę która go
> cechowała.

Jak to: nas?
--
TA

170. Data: 2012-11-20 02:58:52

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 00:45, T...@s...in.the.world wrote:
> In article
> <9...@b...go
oglegroups.com>,

> Jak to: nas?
> --
> TA

Debilny strasznie był Wojciech św. Urypał sobie w jeszcze nie świętym
łbie że łaska boska nad nim czuwa i poszedł w ludy pogańskie, czyli
nas, polskę, nieść chrześcijaństwo, długo nie połaził i mu łeb
scieliśmy, bo już takich matołów znaliśmy i jak pychę okazał tak łeb
zleciał, bo poganie pychę traktowali jako zło, a nią skalanego , to
kroczącego złem, złą drogą, a następnie debile w watykanie zrobili z
niego świętego męczenika i bohatera za wiarę.

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta
Góra lodowa.