Maciej Stuhr - portret psychologiczny

51. Data: 2012-11-16 00:01:39

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 00:59, brat_olin <b...@y...com> wrote:

> Dobre!  Nie myslal Pan, by objac teke w
> ministerstwie edukacji, znaczy w polsce,
> ze posluze sie Panska ortografia?
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Tego się uczysz, bo to historia, ona jest różnorodna, a nie taka jak
chce próżność.

52. Data: 2012-11-16 00:02:17

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2012 15:44:34 -0800 (PST), Nemezis wrote:

[...]

> [...]
> młodych na śmierć, bo młode głupie polezie na tanki z gołymi rękami.
> Podczas powstania warszawskiego też dzieci jak tarcze wysyłali.

Troll detected!

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

2nd of Kislev, 5773

53. Data: 2012-11-16 00:04:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 15:44:34 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> najczęściej staruchy wysyłały
> młodych na śmierć, bo młode głupie polezie na tanki z gołymi rękami.
> Podczas powstania warszawskiego też dzieci jak tarcze wysyłali.

No popatrz, takie "młode głupie" i nic nie wie, niczego nie rozumie, a
osiągnieciem współczesnej psychologii jest mówienie wprost dziecku
śmiertelnie choremu w szpitalu, że umiera.
Po co? - przecież wg ciebie nic nie wie, bo głupie i młode.
Gdzie tu sens w tym twoim indyczym rozgulgotaniu?

(by XL)

55. Data: 2012-11-16 00:05:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 15:59:55 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Zdrajcami polski,

A, no to tak, chyba ze tak :->
(by XL)

54. Data: 2012-11-16 00:05:04

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2012 00:59:22 +0100, Ikselka wrote:

> Dawać to możesz wiesz co. I komu.

Nie wiem komu i co. Nie ważne.
Co się obruszasz? Nie chcesz wyrazić swojej opinii na pl.pregierz?
Tu jest fajnie!

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

2nd of Kislev, 5773

56. Data: 2012-11-16 00:11:45

Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 00:51, Yogi(n) pisze:
> Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

> Ale właśnie IPN piesze o kilku czaszkach znalezionych w stodole -
> miejscu zbrodni. IPN pisze także o 50 osobach zastrzelonych (przez
> Niemców!) i ok. 250 spalonych w stodole - ale to tylko szacunki, bo
> Żydzi zabronili rozkopania grobów, w któych znajdują się szczątki.

Nie tyle rozkopywania co przenoszenia szczątków. Zdaje się że z powodów
religijnych.

> Dlaczego?

Sugerujesz, że ich rabini wydający opinię w tej sprawie są w jakimś
spisku z Grossem przeciwko nam?

> Acha. I troskliwi Zydzi dbając o nasze prawidłowe proporcje pomiędzy
> jasną i ciemną stroną duszy wmawiając nam antysemityzm przywracają
> własciwe proporcje?

Czyli kto? Pasikowski i Stuhr? Co niektóre prawdziwie polskie serwisy
podają już prawdziwe nazwisko Stuhra - Josek Feingold. Nazwisko
Pasikowskiego pewnie poznamy niedługo.

> Policzmy wojny najeźdcze które wywołała Polska w swojej tysiącletniej
> historii i zestawmy je z tymi wywołanymi przez Izrael przez sześciesiąt
> lat z okładem. A dopiero potem martwmy się o odkłamywanie historii i o
> to, jak strasznymi agresorami jesteśmy.

No trochę sąsiednich plemion podbiliśmy w trakcie formowania się państwa
polskiego. A i później na Rusi czy Litwie daliśmy się we znaki a i w
Moskwie byliśmy obecni.
A wymień wojny najeźdźcze Izraela. Zdaje się, że oni zazwyczaj reagowali
na atak jak w I wojnie w 48 roku czy wojnie 6 dniowej. No wojna libańska
była najeźdźcza, aczkolwiek jako reakcja na tolerowanie przez Liban
działalności OWP na jego terenie.

MD

57. Data: 2012-11-16 00:24:19

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 01:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A, no to tak, chyba ze tak :->
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

...... Zjawisko szmalcownictwa było traktowane przez Armię Krajową
jako akt
zdrady i karane śmiercią. 18 marca 1943 Kierownictwo Walki Cywilnej
ogłosiło:

Każdy Polak, który współdziała z ich morderczą akcją czy to
szantażując, czy denuncjując Żydów, czy to wyzyskując ich okrutne
położenie lub uczestnicząc w grabieży, popełnia ciężką zbrodnię
wobec
praw Rzeczypospolitej Polskiej i będzie niezwłocznie ukarany...

Wyroki sądów Polski Podziemnej były wykonywane od połowy 1943

58. Data: 2012-11-16 00:26:32

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 01:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Acha dzieci świetnie rozumieją świat i nie polegają na dorosłych, w
polsce powstania to powstania młodych, szafowanie tą śmiercią w imie
gestów narodowych.

59. Data: 2012-11-16 00:28:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 01:09, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
> On Thu, 15 Nov 2012 15:44:34 -0800 (PST), Nemezis wrote:
>
> [...]
>
> Troll detected!
>
> --
> Dariusz Laskowski
> darlas at post.pl
>
>                                                 2nd of Kislev, 5773

trol głupek

60. Data: 2012-11-16 00:42:38

Od: Aicha <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 00:31, Ikselka pisze:

> Też nie czaisz? - a gadasz.
> :-]

Może ustaw jakoś swój Zajebiście Inteligentny Czytnik (TM), żeby Cię
informował, kiedy odpowiadasz na cross :>
Już prościej nie umiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta