Macierzyństwo Singla

1. Data: 2006-08-23 08:45:43

Temat: Macierzyństwo Singla
Od: "Karol" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moja znajoma jest singlem. Nie jest lesbijką, nie cierpi na
chłopowstręt, po prostu "nie może znaleźć faceta dla siebie"
(cytat z jej wypowiedzi). Zaczyna jednak odczuwać tykanie zegara
biologicznego (30 tuż tuż) i stąd jej przyszła do głowy myśl,
żeby poddać się sztucznemu zapłodnieniu. Ma tylko jedną
wątpliwość - czy to jest fair wobec dziecka? Ale jeśli w tej
kwestii przychodzą Wam do głowy inne problemy i pytania, to będę
czytał uważnie. Pozdrawiam,!

2. Data: 2006-08-23 10:18:45

Temat: Odp: Macierzyństwo Singla
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@b...googleg
roups.com...
Karol:
Witam, moja znajoma jest singlem. Nie jest lesbijką, nie cierpi na
chłopowstręt, po prostu "nie może znaleźć faceta dla siebie"
(cytat z jej wypowiedzi).

Sky:
Forsiaści niemiecy farmerzy wezmą ją na pniu -byle rozsądna była...choć z
powyższego raczej to nie wynika ;)

Karol:
[...]

Absolutnie do dupy dla dzieciaka...
Jedynaki nawet w pełnej rodzinie mają "przerąbane" a co dopiero u osoby
samotnie wychowującej sobie dzieciaka zamiast pieska...zresztą nawet córki
do normalnego wejścia w zycie potrzebują wzorców czerpanych z Ojca...a co
dopiero synowie...

3. Data: 2006-08-23 14:11:33

Temat: Re: Macierzyństwo Singla
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:
> [...]
> wątpliwość - czy to jest fair wobec dziecka? Ale jeśli w tej
> kwestii przychodzą Wam do głowy inne problemy i pytania, to będę

Rozumując pesymistycznie: ona "nie może" (= nie umie) sobie znaleźć
faceta, ale chce mieć dziecko. Korzysta ze sztucznego zapłodnienia.
Wychowuje córeczkę, ale nigdy nie nauczy jej jak znaleźć sobie faceta bo
sama tego nie umie, jej córeczka dorasta i chce mieć dziecko... Albo:
rodzi synka, ale też nie jest w stanie przekazać mu wiedzy na temat ról
kobiet & mężczyzn w związkach...

Wersja optymistyczna jest taka, że samotnie albo z kimś wychowuje
dziecko. Dzieciak nie wyrasta w idealnej atmosferze, w jego głowie jest
parę pytań bez odpowiedzi, ale koniec-końców zostaje "normalnym"
człowiekiem.

Gdzieś widziałem wyniki statystyczne, które mówiły o tym, że dziecko
wychowujące się bez jednego rodzica wcale nie jest w dużo gorszej
sytuacji (wyniki w szkole, osiągnięcia, zdolności społeczne) od pełnych
rodzin, problemy pojawiają się w rodzinach gdzie dzieciak traci jednego
z rodziców, z tym, że gorsze skutki ma rozwód niż śmierć. Poza tym
utrata rodzica w bardzo młodym albo dorosłym wieku nie wpływa znacząco
na dzieciaka.

Wielu ludzi wychowuje się bez rodzica i jakoś żyją i mają się nieźle.

No i: jakiej odpowiedzi szukasz? Jeśli twoja koleżanka dowiedziałaby
się, że "nie powinna", to co? Będzie szukać męża "na siłę" tylko, żeby
wychować z nim dzieci, czy jak? To raczej byłby kiepski pomysł - patrz
wyżej...

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

4. Data: 2006-08-23 20:04:40

Temat: Re: Odp: Macierzyństwo Singla
Od: "Karol Karasiewicz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi Sky, a dlaczego sądzisz, że znajoma nie jest zbyt inteligentna?
czyżbyś miał niezbyt dobre zdanie o jej zamiarze?

Sky napisał(a):
> Użytkownik Karol <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@b...googleg
roups.com...

5. Data: 2006-08-23 20:33:51

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Karasiewicz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Hi Sky, a dlaczego sądzisz, że znajoma nie jest zbyt inteligentna?
czyżbyś miał niezbyt dobre zdanie o jej zamiarze?

Karolku słoneczko-nie cytujemy całego postu, żeby odpowiedzieć 2 zdania oraz
odpowiadamy pod postem. Nie chcę być dla Ciebie niemiła, ani wytykać
czegokolwiek, ale tak źle się czyta odpowiedzi.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

6. Data: 2006-08-23 21:22:42

Temat: Odp: Odp: Macierzyństwo Singla
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna N <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:44ecbbb5$...@n...home.net.pl...

> Użytkownik "Karol Karasiewicz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Hi Sky, a dlaczego sądzisz, że znajoma nie jest zbyt inteligentna?
> czyżbyś miał niezbyt dobre zdanie o jej zamiarze?

Pzrecież dość jasno napisałem...

Mam coś dodać?
Ludziska -uczcie się zachwycać sobą nawzajem to będziecie po prostu
szczęśliwi a wasze dzieciaki będą mieć wspaniałych kochajacych się i je jako
miłe "efekty" wzajemnej waszej sobą fascynacji ...a nie jakieś erzace
fundowane sobie w pojedynkę z egoizmu i lęku przed samotnością.

Wystarczy? ;)

7. Data: 2006-08-23 22:07:25

Od: "Skandalistka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

No to chyba już na wstępie ma problem.
To jest w Polsce zabronione, znaczy singlowi nikt nie zrobi sztucznego
zapłodnienia.
Musi być podpis mamusi i tatusia. Nie ma letko, niestety.
Chyba, że se dawcę nieświadomego znajdzie i sztucznie, ale naturalnie się
zapłodni.
Świadomy to się chyba nie nada. ;)

S.

8. Data: 2006-08-24 08:04:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Skandalistka" <s...@s...pl> wrote in message

Hehehe, humor z rana, to lubie :)

Duch

9. Data: 2006-08-24 12:11:20

Od: Tomasz Starodawny <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Aug 2006 01:45:43 -0700, Karol napisał(a):

> [...]
> wątpliwość - czy to jest fair wobec dziecka? Ale jeśli w tej
> kwestii przychodzą Wam do głowy inne problemy i pytania, to będę

Ej karol, a co mowisz, zebys ty jak tak wiesz... wyruchal?

10. Data: 2006-08-24 13:30:17

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Starodawny" <t...@p...pl> wrote in message

> Ej karol, a co mowisz, zebys ty jak tak wiesz... wyruchal?

Ta znajoma kieruje te lamenty do niego, a ten ... zapytuje grupe :)))
Ciekawe co ta znajoma mysli o Karolu?
Przychodza mi do glowy tylko brzydkie słowa :)

Duch

Szukam psychologa behawioralnego, poznawczego
Pokora? :)
stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance
Jak mówić do mężczyzny? ;)
nic nie rozumiem