Szukam dobrego psychologa

1. Data: 2006-08-24 11:58:04

Temat: Szukam dobrego psychologa
Od: "Miłka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po raz pierwszy korzystam z grupy dyskusyjnej ale nie mam większego wyboru.
Poszukuję dobrego psychologa lub psychiatry z Lublina zajmujacego się
depresjami. Poszukuję kogoś sprawdzonego. Zdaję sobie sprawę z tego, że
czasem te opinie mogą być przesadzone w jedną lub drugą stronę, ale lepsza
jakakolwiek niż żadna.
Będę bardzo wdzieczna za pomoc.

2. Data: 2006-08-24 12:08:01

Temat: Re: Szukam dobrego psychologa
Od: Tomasz Starodawny <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Aug 2006 13:58:04 +0200, Miłka napisał(a):

> [...]
> czasem te opinie mogą być przesadzone w jedną lub drugą stronę, ale lepsza

Przykro mi bardzo, ale grupa ta nie jest zdolna do tego, zeby wydawac
opinie o psychologach a tym bardziej jakis konkretych i jeszcze z Lublina.
Ta grupa, zajmuje sie problemami natury czysto pojebanej... przykro mi,
prosze szukac dalej.

3. Data: 2006-08-24 15:55:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Starodawny" napisał w wiadomości

> [...]
> Ta grupa, zajmuje sie problemami natury czysto pojebanej... przykro mi,

To nie prawda. grupa nawet nie musi dawać namiarów do psychologa. Grupa sama
jest w stanie wydać diagnozę. a zanim zdiagnozuje przypadek, może podać sposób
na rozwiązanie problemu.

Do Miłki:

Weź deliquenta z depresją i umów się z nim późną nocą na cmentarz w porze pełni
księżyca. Weźcie ze sobą zdechłego kota i dwie świece (mogą to być lampiony,
jeśli będzie wiało). Odpowiednio wcześnie zapalcie świece i punktualnie o
północy stańcie twarzą do księżyca, Deliquent niech rzuci padlinę przez swoje
lewe ramię za siebie i oboje (podwójny głos wzmocni efekt) wypowiedzcie te
słowa: "Precz depresjo przebrzydła, precz!"
Do rana powinno juz być po wszystkim... ;)

pozdrawiam
michał

--
W zetknięciu z alkoholem jeśli już się powie A, to trzeba też powiedzieć B. A,
a potem B! Nigdy AA.. (Andrzej Poniedzielski)

4. Data: 2006-08-25 10:41:21

Od: Tomasz Starodawny <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Aug 2006 17:55:29 +0200, michal napisał(a):

> To nie prawda. grupa nawet nie musi dawać namiarów do psychologa. Grupa sama
> jest w stanie wydać diagnozę. a zanim zdiagnozuje przypadek, może podać sposób
> na rozwiązanie problemu.

Jebie ci sie.

Macierzyństwo Singla
Szukam psychologa behawioralnego, poznawczego
Pokora? :)
stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance
Jak mówić do mężczyzny? ;)