Re: Mafia koscielna

From: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mafia koscielna
Date: Tue, 20 Aug 2002 16:50:25 +0200

news:ajq1h5$8rf$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ajpsrv$t38$...@n...tpi.pl...

> W najlepszym wypadku można usłyszeć " dziecko żyj z Bogiem" " nastaw drugi
> policzek" " Pan wszechmogący rozliczy każdego" . Ale "pomoc" ja nie
> slyszałam by kościół takowej udzielał swoim biednym parafianom..

Ja slyszalam, aczkolwiek dla mnnie robi to w dosyc dziwny sposob - to znaczy
oprocz tradycyjnej zbiorki na tace zbiera rowniez po mszy na pomoc dla
najubozszych (wierze ze te pieniadze trafiaja do tych najubozszych). Tylko
szkoda ze ksiadz nie zrzeknie sie czesci z tacy na pomoc biednym (tak jak
sie zrzeka bodajze raz w miesiacu na kul, ktory moim zdaniem wcale biedny
nie jest), a poza tym zbiorka taka nie jest prowadzona po kazdej niedzielnej
mszy, a ksiadz nie informuje wczesniej kiedy bedzie miozna dac dla
najubozszych (gdybym wczesniej wiedziala ze to np. po dzisiejszej mszy kwote
porzeznaczona na tace dostaliby najubozsi).
pozdr.
H,
Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl