MagicView 300 - jak to uruchomić?

1. Data: 2007-11-24 09:12:29

Temat: MagicView 300 - jak to uruchomić?
Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam rezonans na płycie. Wygląda na to, że przegląda się to programem
MagicView 300, który też niby jest na płycie. Niestety, próbowałem na 10
komputerach i nie bangla. Autostart i większość plików wykonywalnych
uruchamia się i zamyka po chwili bez żadnego komunikatu. Jedynie plik
pcvcdbr.exe generuje taki oto błąd w logach systemowych:
Podręczne okno aplikacji: pcvcdbr.exe - Nie znaleziono punktu wejścia :
Nie znaleziono punktu wejścia procedury
?fileExists@PcvDiskUtils@@QAEHPAD@Z w bibliotece pcvcom.dll.

Jak to otworzyć? Może jakieś inne oprogramowanie dla windows/linux. Moim
zdaniem, jak pacjent przyjeżdża na ostry dyżur z takim rezonansem, to
programista chyba powinien być sądzony z Art. 160 KK. Głupią płytę do
gazety da się zrobić tak, że działa pod każdym windowsem, linuxem i
jeszcze na macu.

Kffiatek

2. Data: 2007-11-24 10:40:51

Temat: Re: MagicView 300 - jak to uruchomić?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek wrote:

> [...]
> programista chyba powinien być sądzony z Art. 160 KK. Głupią płytę do
> gazety da się zrobić tak, że działa pod każdym windowsem, linuxem i

sprobuj jakiejs innej przegladarki dicom, ew. doczytaj jak skowertowac
format pliku ktory dostales na dicom, powinien istniec choc jeden
konwerter, jesli to MR europejskiej firmy

3. Data: 2007-11-24 12:12:36

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek wrote:

> Znalazłem już kilka, ale to rozwiązuje problem tylko jednorazowo. Co
> jeśli taką płytę będę chciał obejrzeć w komputerze, w którym programów
> nie ma?
>
> PS. Siemens to wyprodukował zdaje się.
>
> pozdr
dicom to miedzynarodowy standard zdaje sie i jest szansa ze sa jakies
viewery do tego oparte na licencji GPL ktore moglbys dolaczac do kazdego
wyniku z livecd z ulubionym systemem operacyjnym jako podstawe

4. Data: 2007-11-24 12:20:06

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Kffiatek

5. Data: 2007-11-24 15:58:38

Od: radek <s...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek napisał(a):

> Znalazłem już kilka, ale to rozwiązuje problem tylko jednorazowo. Co
> jeśli taką płytę będę chciał obejrzeć w komputerze, w którym programów
> nie ma?
>
> PS. Siemens to wyprodukował zdaje się.

jakbys mial maka to jest znakomita darmowa aplikacja OsiriX, ktora
pozwala na otwieranie dicomow i dodatkowo na wizualizacje 3D/4D z serii
skanow. Swietna sprawa.

radek

6. Data: 2007-11-24 20:30:37

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2007 16:58:38 +0100, radek wrote:

> jakbys mial maka to jest znakomita darmowa aplikacja OsiriX, ktora
> pozwala na otwieranie dicomow i dodatkowo na wizualizacje 3D/4D z serii
> skanow. Swietna sprawa.

Gdyby nie miał maka, to miałby jeszcze lepiej. Na peceta jest Osiris, a
także DicomWorks i MRIcro.

A niezależnie od platformy są i inne rozwiązania.

(Nie cierpię szowinistów makowych, którzy wciskają ludziom ciemnotę)

Sporo z dicomów czyta nawet IrfanView, ale fakt, z najnowszych Siemensów
niekoniecznie.

Bywa, że dołączana przeglądarka nie działa, bo system/IE/whatever
blokuje ActiveX na przykład, trzeba sprawdzić.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

7. Data: 2007-11-24 21:05:22

Od: radek <s...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> (Nie cierpię szowinistów makowych, którzy wciskają ludziom ciemnotę)

oj przepraszam, ze Pana urazilem, panie Marku. Jest mi niezmiernie
przykro, ze niechcacy spowodowalem u pana przyspieszone bicie serca,
zwiekszone wydzielanie adrenaliny oraz prawdopodobnie zwiekszone
wydzielanie potu - zwiazane z uczuciem niecierpienia. Obiecuje, ze to
sie juz nie powtorzy.

Ale... chetnie zobaczylbym jak sie sprawuje zwykly piec z windowsem i
seria 300-400 skanow i renderowaniem trojwymiarowej wizualizacji i
pieknego fly-thru...

radek

8. Data: 2007-11-24 21:58:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2007 22:05:22 +0100, radek wrote:

> oj przepraszam, ze Pana urazilem, panie Marku.

Coś mi się wydaje, że niezbyt szczerze;)

Przepraszam, też niepotrzebnie się zjeżyłem.

> Ale... chetnie zobaczylbym jak sie sprawuje zwykly piec z windowsem i
> seria 300-400 skanow i renderowaniem trojwymiarowej wizualizacji i
> pieknego fly-thru...

Nie wiem, bo nigdy mi to nie było potrzebne. Powiem więcej - parę lat
pracowałem z obrazami MRI i nie wiem po co może to być komukolwiek
potrzebne, bo poza wrażeniami estetycznymi, które mogą być fajne dla
laików, "flaj tru" nic więcej nie oferuje IMHO.

Ja sam do przeglądania obrazów MRI uywałem głównie aplikacji typu
DispImage i JavaImage; żeby było śmieszniej korzystałem z nich głównie
pod Solarisem.

9. Data: 2007-11-25 09:14:47

Od: radek <s...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> Coś mi się wydaje, że niezbyt szczerze;)

eee no naprawde :) powaga!

> Przepraszam, też niepotrzebnie się zjeżyłem.

nie ma za co :)

> [...]
> potrzebne, bo poza wrażeniami estetycznymi, które mogą być fajne dla
> laików, "flaj tru" nic więcej nie oferuje IMHO.

IMHO mozliwosc obejrzenia interesujacego obszaru z roznej perpesktywy
daje wieksze mozliwosci diagnostyczne, a flaj tru.... mozliwosc
zobrazowania wnetrza aorty np...

> Ja sam do przeglądania obrazów MRI uywałem głównie aplikacji typu
> DispImage i JavaImage; żeby było śmieszniej korzystałem z nich głównie
> pod Solarisem.

no to respekt :)

radek

10. Data: 2007-11-25 13:36:47

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek pisze:

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Przetestowałem kilka darmowych
narzędzi i DicomWorks wydaje się być najlepszy.

Kffiatek

MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (2515)
Nowotwory a temperatura ciała??????
powrót ropnych pryszczy
ciagly ból glowy
Dzielenie NFZ