Magnetyczne pojemniczki na przyprawy

1. Data: 2006-04-09 10:31:38

Temat: Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widział takie gdzieś w sprzedaży? W USA produkuje je firma
R.S.V.P - patrz <http://www.organize-everything.com/maclcastst.html>

W Niemczech prawdopodobnie analogiczne sprzedaje Fackelmann
<http://www.fackelmann.de/deutsch/aktuell/aktuell/ak
tuell.asp?Id=72> - ale
na stronie w wersji angielskojęzycznej ich nie ma, googlanie za nazwą też
żadnych nie znajduje...

Znalazłam jeden sklep wysyłający do Europy, który ma je w ofercie - ale za
wysyłkę zaśpiewali sobie więcej niż za towar, więc im uprzejmie
podzękowałam.

Jo'Asia poszukująca

FUT: pl.rec.dom

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

2. Data: 2006-04-09 12:33:39

Temat: Re: Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisał(a):
> [...]
>
> Znalazłam jeden sklep wysyłający do Europy, który ma je w ofercie - ale za
> wysyłkę zaśpiewali sobie więcej niż za towar, więc im uprzejmie

Takie namagnetyzowane przyprawy mogłyby nawet posiąść jakieś nieznane
właściwości! Magnetyzery do paliwa, porządkujące atomy paliwa przed
wtryskiem do cylindrów mają podobno niesamowite zalety. A tu mogłoby
być, że chili będzie ostrzejsze (albo łagodniejsze?), cynamon
przechodziłby w wanilię, a majeranek w wasabi. Nie boisz się tego?
Same pojemniczki podobne widziałem, ale magnesów na nich nie było...

--
JackOss - a po co mi sygnatura?!

3. Data: 2006-04-09 14:42:25

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-09 12:31:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jo'Asia* skreślił te oto słowa:

> Czy ktoś widział takie gdzieś w sprzedaży? W USA produkuje je firma
> R.S.V.P - patrz <http://www.organize-everything.com/maclcastst.html>

> Jo'Asia poszukująca

Tydzien temu widziałam takie w IKEI.
Jesli do dekoracji nie używają produktów spoza swojej oferty - to
najpewniej mają je w normalnej sprzedaży.
Tak na oko - mają nieco większą średnice i są bardziej płaskie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

4. Data: 2006-04-09 20:20:09

Od: Maciuś Dru/ogi <maciek@SPAM_NIEpacaneum.com> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia wrote:
> Czy ktoś widział takie gdzieś w sprzedaży? W USA produkuje je firma
Hej,

W sobotę kupiłem w IKEA. Zestaw 3 sztuk za (chyba) 15PLN lub cos koło
tego. Made in China, ale nawet całkiem porządne - magnes solidny,
trzyma OK.

Pozdr,
Maciuś Dru/ogi

5. Data: 2006-04-10 14:04:10

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
nie znam źródła sprzedaży ale co to są te magnetyczne pojemniczki?

Mozna je do lodówki przyklejać zamiast miejsce na półce szykować czy jak?
Katarzyna- niepomiernie zdziwiona

6. Data: 2006-04-10 14:15:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] Znalazłam jeden sklep wysyłający do Europy, który ma
> je w ofercie - ale za wysyłkę zaśpiewali sobie więcej niż
> za towar, więc im uprzejmie podzękowałam.

A za dwie wysyłki? ;) I dołączam się do pytania, czym się przejawia ich
magnetyczność.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

7. Data: 2006-04-10 19:18:54

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukał:

> Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

> A za dwie wysyłki? ;)

Pewnie bez zmian... Nie no, *trochę* taniej. Za tuzin było 54$ za towar +
60$ coś za przezyłkę, za dwa tuziny - 108$ za towar i już tylko 90,54$ za
przesyłkę :> Wprawdzie dolary kanadyjskie, ale i tak drogi interes
wychodzi...

> I dołączam się do pytania, czym się przejawia ich magnetyczność.

Tak jak napisała Katarzyna. Albo się mocuje metalowe *coś* do ściany i na
tym przyczepia pojemniczki, albo, jeśli ktoś ma odpowiednio ulokowaną
lodówkę, do ścianki lodówki.

Pytanie dodatkowe - czy te z IKEI mają przezroczyste wieczko?

W zasadzie mogę się zadowolić takimi stalowymi z przezroczystym wieczkiem
bez magnesów, te się da domontować samodzielnie. Tylko muszą mieć
odpowiednio szczelne przykrywki żeby nie sypać cynamonem czy innym cayenne
po okolicy... :)

A stalowe pasują mi ideologicznie. Naprawdę Fackelman tylko się chwali że
mogliby mieć ale im się nie chce...? Bo tak mi wychodzi z ich praktycznego
niewystępowania w googlu... :(

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-
.__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Wampir Leszczat" >-

8. Data: 2006-04-11 06:35:36

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 11 Apr 2006 08:38:30 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Chitre, acz akurat u mnie nie do wykorzystania. Ale wyglądają sympatycznie,
> teraz będę mieć dylemat :) (bo do tej pory byłam prawie pewna, że chcę takie
> z zakrętką-haczykiem).

Jakie są z zakrętką-haczykiem?

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

9. Data: 2006-04-11 06:38:30

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Za tuzin było 54$ za towar + 60$ coś za przezyłkę,
> za dwa tuziny - 108$ za towar i już tylko 90,54$ za
> przesyłkę :> Wprawdzie dolary kanadyjskie, ale i tak drogi
> interes wychodzi...

Ano nieno, to podziękowawszy ;)

10. Data: 2006-04-11 06:59:28

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne3mjho.lh7.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Jakie są z zakrętką-haczykiem?

A o, takie:
http://www.allegro.pl/item97096255_pojemniki_na_przy
prawy_na_reling_nowy_styl.html#photo
(w naturze ładniejsze ;) Bym dawno kupiła, ale muszę najpierw upolować
wieszaki do relingu kompatybilne z tymi moimi śmiesznymi listwami.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Praca...