Magnetyczne pojemniczki na przyprawy

11. Data: 2006-04-11 12:52:20

Temat: Re: Magnetyczne pojemniczki na przyprawy
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 11 Apr 2006 08:59:28 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> A o, takie:
> http://www.allegro.pl/item97096255_pojemniki_na_przy
prawy_na_reling_nowy_styl.html#photo
> (w naturze ładniejsze ;) Bym dawno kupiła, ale muszę najpierw upolować
> wieszaki do relingu kompatybilne z tymi moimi śmiesznymi listwami.

Ja muszę najpierw upolować reling, polując uprzednio na kafelki do
kuchni ;-) A te takie pokrywki, to z nich nie schodzi posreberko?

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

12. Data: 2006-04-11 21:39:45

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wystukał:

prawy_na_reling_nowy_styl.html#photo

> Ja muszę najpierw upolować reling, polując uprzednio na kafelki do
> kuchni ;-) A te takie pokrywki, to z nich nie schodzi posreberko?

Schodzi. Na pewno schodzi. To nie może się trzymać...

Jo'Asia ze szklanymi słoiczkami obłażącymi na zielono. :>

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

13. Data: 2006-04-11 21:43:34

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukał:

> Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

> Ano nieno, to podziękowawszy ;)

To ja powiem że dnia następnego mie olśniło i pojemniczki fackelmanna się
były wyguglały. Niestety, najwyraźniej występują tylko w kompletach 5
sztuk + trzymadło (wolałabym bez tego ostatniego), ale zawsze to coś.
O, takie: <http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0009JJZD0>

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-
.__.'| -< FABRICATI DIEM, PVNC! {Straż! Straż!} >-

14. Data: 2006-04-11 22:45:29

Od: " JaMyszka" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisała:

> Czy ktoś widział takie gdzieś w sprzedaży? W USA produkuje je firma
> R.S.V.P - patrz <http://www.organize-everything.com/maclcastst.html>
> [...]

Ja nie widziałam, ale spodobał mi się pomysł:)
Zainspirowana pozostałymi postami, polecialam do kuchni i zaczęłam
eksperymentować z magnesami i pojemniczkami.
Mam taki silny magnes z odzysku (ze starego komputera). Dotychczas
przytrzymywał on na lodówce obrazek "artystyczny" wykonany przez członka
rodziny. Jest tak silny, że trudno go odpiąć z lodówki.
Wsadziłam go do środka pojemniczka z imbirem i klepnęłam na lodówkę. Stał!!
Pojemniczek to taki http://www.tupperware.pl/today/4497.html
Zastanawiam się teraz nad obiciem blachą drzwi szafki od strony wewnętrznej i
zakupem magnesów.
Można by te magnesy przykleić silikonem do dna pojemniczków.

--
Pozdrawiam :)
JM

15. Data: 2006-04-12 05:21:45

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apropo mocowania takich pojemniczków, to nikt w wątku nie wspomniał o
istnieniu farby magnetycznej. Wpadło mi coś takiego ostatnio w ręce w
castoramie.

NIE używałem - nie wiem na ile jest skuteczne, ale na opakowaniu jest
napisane, że jej wykorzystanie pozwala właśnie na przyklejanie magnesów
na ścianę. Pytanie tylko - jaki ciężar to utrzyma :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

16. Data: 2006-04-12 05:54:31

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Apr 2006 16:42:25 +0200, Lia napisał(a):

> Tydzien temu widziałam takie w IKEI.
> Jesli do dekoracji nie używają produktów spoza swojej oferty - to
> najpewniej mają je w normalnej sprzedaży.
> Tak na oko - mają nieco większą średnice i są bardziej płaskie.

a czy możesz podać ich nazwę jeśli pamiętasz? ja takich na stronie nie
widziałam, w krakowskiej ikei również nie ale tam często zdarzają się braki
w zaopatrzeniu.

17. Data: 2006-04-12 07:24:54

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne3n9k4.9rp.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Ja muszę najpierw upolować reling, polując uprzednio
> na kafelki do kuchni ;-)

Kafelki nie są si, si jest goły beton, możliwie obity. Taki tam trynd
wnętrzarski.

> A te takie pokrywki, to z nich nie schodzi posreberko?

Te, które widziałam, sprawiały wrażenie monolitycznych, nawet jak były
malowane, to raczej solidnie. Zresztą najbadziewniejsza supermarketowa
solniczka Fackelmana, nabyta z pięć lat temu za trzy złote i traktowana po
macoszemu, nijak nie chce obleźć, więc może to jest jednak bardziej odporne,
niż by człowiek podejrzewał.

A w ogóle to najbardziej bym chciała znaleźć takie pojemniki, jakie kiedyś
widziałam na targach meblowych. Magnetyczne, owszem, ale na takiej zasadzie,
że wieczko przytwierdzone na stałe do półki czy innego trzymacza, a pojemnik
właściwy "przyssany" magnetycznie pod wieczkiem. W razie potrzeby stłuc
szyb^W^Wbierzesz słoik w łapę i ciągniesz, żadnego odkręcania,
przytrzymywania i kombinowania. Ktokolwiek widział...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Praca...