Magnetyzer do wody - jaki?

1. Data: 2004-11-07 13:46:28

Temat: Magnetyzer do wody - jaki?
Od: "Jeremi" <j...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam strasznie "zatwardziałą" wodę, a bardzo chciałbym mieć miększą.
Znalazłem w sieci troszkę na temat magnetyzerów do wody i wybrałem już tylko
3 opcje.
Pierwsza z firmy Elektra: magnetyzer IDM montowany tuż przed jakimś
urządzeniem
http://www.elektra.internetdsl.pl/idm.htm
Druga także Elektra: magnetyzer lub filtry magnetyczne
http://www.elektra.internetdsl.pl/magnetyz.htm
I trzecia opcja: magnetyzer neodymowy http://www.neodym.pl/wody.htm , który
ma tę zaletę, że nie trzeba nic przecinać, przykręcać.
Czy ktoś z grupowiczów może mi przybliżyć różnicę pomiędzy dwoma pierwszymi
magnetyzerami, a tym neodymowym? Jaka opcja będzie najlepsza?

--
Pozdrawiam, Jeremi
(aby odpowiedzieć usuń NOSPAM. z adresu)

1. Data: 2004-11-07 18:02:47

Temat: Re: Magnetyzer do wody - jaki?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeremi" <j...@N...o2.pl> wrote in message
> [...]
>
> Mam strasznie "zatwardziałą" wodę, a bardzo chciałbym mieć miększą.
> Znalazłem w sieci troszkę na temat magnetyzerów do wody i wybrałem już

ROTFL!!!!!!

1. Data: 2004-11-07 18:57:16

Od: "Jeremi" <j...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:

> ROTFL!!!!!!

He? Co Cię tak rozśmieszyło? Twardość wody? Czy może chęć zastosowania
magnetyzerów?

1. Data: 2004-11-07 19:54:46

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He? Co Cię tak rozśmieszyło? Twardość wody? Czy może chęć zastosowania
> magnetyzerów?

Chęć zastosowania magnetyzera do zmiekczenia wody. Po co systemy zmiękczania
wody jak sobie magnesik mozna walnąć na kranik. Znowu ROTFL!!!

1. Data: 2004-11-07 20:13:40

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cmlufs$1nv3$1@mamut.aster.pl...

> "Jeremi" <j...@N...o2.pl> wrote in message

> Chęć zastosowania magnetyzera do zmiekczenia wody. Po co systemy
zmiękczania
> wody jak sobie magnesik mozna walnąć na kranik. Znowu ROTFL!!!

A może udałoby Ci się jakieś konkretne informacje wydusić z siebie zanim
pękniesz ze śmiechu? :)

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2004-11-08 10:25:08

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> A może udałoby Ci się jakieś konkretne informacje wydusić z siebie
zanim
> pękniesz ze śmiechu? :)

W tym sęk, że tu po prostu trudno coś wydusić. Magnetyzer NIE ZMIĘKCZA
wody - to w zasadzie jedyna mająca tu znaczenie informacja.

J.

1. Data: 2004-11-08 10:33:14

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cmnhi5$5ag$1@news.mch.sbs.de...

> "Oasy" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> zanim
>
> W tym sęk, że tu po prostu trudno coś wydusić. Magnetyzer NIE ZMIĘKCZA
> wody - to w zasadzie jedyna mająca tu znaczenie informacja.

No tak, z tego co wiem z wierzeń ludowych tudzież z innych przesądów to
jedynie niby zapobiega osadzaniu się kamienia, ale chętnie też bym się
zwyczajnie dowiedział coś o sposobach zmiękczania bardziej zbliżonych naszej
codziennej rzeczywistości, bo też mam "zatwardziałą" ;))) wodę. W zmywarce
to sobie jeszcze radzę solami i innymi nabłyszczaczami, ale do herbaty nie
próbowałem tego jeszcze sypać :) Jakby któryś z grupowiczów zechciał wpaść
do mnie na herbatkę to chętnie o tym podyskutuję ;)

Pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2004-11-08 10:55:53

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbowałem tego jeszcze sypać :) Jakby któryś z grupowiczów zechciał wpaść
> do mnie na herbatkę to chętnie o tym podyskutuję ;)

No to może prosty filtr dzbankowy (Brita, Anna, czy co tam jeszcze
wymyślili)?

Witek

1. Data: 2004-11-08 10:55:54

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wpaść
> do mnie na herbatkę to chętnie o tym podyskutuję ;)

Na przykład: http://www.formaster.com.pl/polski/filtr.htm
Już filtracja mechaniczna + węglowa z wodą (zwłaszcza jej smakiem)
czyni cuda, a jeśli dołożysz do tego wkład zmiękczający, o kamieniu w
czajniku w zasadzie zapomnisz. Przepływ wody przez te filtry nie jest
duży, więc polecam instalować toto jedynie na punkcie poboru wody w
kuchni (przed kranem, na zimnej wodzie, ew. przed dodatkową wylewką).
Jesli chciałbyś zmiękczać wodę np. do prania, to przed pralką sam
filtr zmiękczający (są do kupienia małe, specjalnie do pralek).

J.

1. Data: 2004-11-08 11:18:02

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11/8/2004 11:33 AM, Oasy napisał(a):

> No tak, z tego co wiem z wierzeń ludowych tudzież z innych przesądów to
> jedynie niby zapobiega osadzaniu się kamienia, [...]

Te wierzenia ludowe mają (o dziwo!) mocne podstawy naukowe:

http://www.edpsciences.org/articles/epjap/abs/2002/0
4/ap01071/ap01071.html

Michał

--