Magnez a biegunka

1. Data: 2005-08-17 07:21:16

Temat: Magnez a biegunka
Od: "BW" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy to, że zażywając magnefar B6 rozgryzłam tabletkę żeby łatwiej przełknąć
mogło wywołać biegunkę? Czy preparaty magnezowe mogą wywoływać takie reakcje?
Czuję, że mam niedobory(lęki, stany depresyjne, huśtawka nastrojów), ale jeśli
zażywanie magnezu wywołuje biegunkę to u mnie jeszcze pogarsza stany lękowe....
Pomóżcie.

2. Data: 2005-08-17 08:32:05

Temat: Re: Magnez a biegunka
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BW" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeśli
> zażywanie magnezu wywołuje biegunkę to u mnie jeszcze pogarsza stany

Tak,moze wywolywac,wiem to od lekarki.Ja lykam Magvit i jest ok.Sprobuj
jeszcze lykac ze dwa dni jak bedzie nadal wywolywac biegunke to chyba
bedziesz musiala sobie odpuscic,na mnie tak dzialaja leki zawierajace
zelazo...

Magda

3. Data: 2005-08-17 09:32:16

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-08-17 11:08:50

Od: "BW" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ssania. Bezpośrednie połykanie też mi działa niekorzystnie na błone śluzową

Ojejku, dziękuję za odpowiedź! A czy ten aspargin to są specjalnie do ssania
tabletki? Czy Pan ssie takie do połykania?
A czy próbował Pan Magvit z B6? Podobno rozpuszcza się dopiero w jelicie... Być
może nie wywołuje takich reakcji...
Pozdrawiam,
BW

5. Data: 2005-08-17 12:16:35

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:67da.00000229.43031ac1@newsgate.onet.pl
Od: BW <b...@p...onet.pl>
Było:
> Ojejku, dziękuję za odpowiedź! A czy ten aspargin to są
> specjalnie do ssania tabletki? Czy Pan ssie takie do połykania?

Potasu nie wolno przedawkować, proponowałbym łykanie połączone z okresowym
badaniem krwi...

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

6. Data: 2005-08-17 14:39:27

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ssania
> tabletki? Czy Pan ssie takie do połykania?
> A czy próbował Pan Magvit z B6? Podobno rozpuszcza się dopiero w
Dzień Dobry:
Aspargin dostępny jest w handlu w postaci tabletek powlekanych do
połykania oraz w niewielkim stopniu powlekanych, które można ssać.Próbowałem
Magvit z negatywnym skutkiem.
Pozdr.
BB

7. Data: 2005-08-17 15:08:34

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> Potasu nie wolno przedawkować, proponowałbym łykanie połączone z okresowym
> badaniem krwi.

Jest to oczywiste,że nie można - ale w moim przypadku potas jest wskazany ze
względu na niedokrwienną chorobę serca. Stosuje Aspargin łącznie z Amlozkiem
5 juz od 10 lat i dzięki temu jakoś funcjonuje......
Pozdr
BB
..
Akurat

8. Data: 2005-08-17 17:53:13

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Czy to, że zażywając magnefar B6 rozgryzłam tabletkę żeby łatwiej

Magnefar B6 należy połykać bezpośrednio po posiłku, popijając małą
ilością płynu. Jesli tak przyjmujesz, nie powinno szkodzić.

9. Data: 2005-08-17 19:38:52

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:01ac01c5a33d$7cc78430$0806a8c0@nn
Od: gimsat <b...@g...pl>
Było:
> [...]
> wskazany ze względu na niedokrwienną chorobę serca. Stosuje
> Aspargin łącznie z Amlozkiem 5 juz od 10 lat i dzięki temu jakoś

No to jeszcze raz.
Ja też biorę potas od dłuższego czasu, ale pod ścisłym nadzorem lekarza. Aby
zacząć kurację mujsi wyjść odpowiednio "złe" badanie krwi, kupuję wtedy
słoik kapsułek, przed "wykończeniem" pierwszej setki są ze dwa badania i w
zależności od ich wyniku kupuję następny słoik albo nie.
Jak na razie nie przekroczyłem dwóch słoików w jednym ciągu... czyli 200
kapsułek po jednej dziennie.
Podejrzewam, że każde schorzenie potrzebuje innej taktyki podawania potasu i
dlatego nie należy go samowolnie łykać.
Nadmiarowy magnez - jak ktoś już pisał - jest wydalany, a potas NIE.

10. Data: 2005-08-17 20:32:05

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv usuń 2 nadwyżki

Aby brać potas nie musi wyjść "złe" badanie krwi. Powyższy przypadek jest
podyktowany chorobą i wymaga uzupełniania potasu w dużych dawkach. Natomiast
w dyskusji była mowa o typowej suplementacji makroelementów. Stężenie potasu
w krwi jako pierwiastka makroelektrolitycznego jest regulowane hormonalnie.
W ilości w jakiej
znajduje się w Asparginie przy normalnym dozowaniu np 3x1 dziennie nie
stwarza zagrożenia nadmiaru. Również Wit B6 w Magnefarze zażywanego w
nadmiernych dawkach może być w nadmiarze szkodliwa chociaż podobno ma
zwiększać przyswajanie magnezu.
Pozdrawiam życząc zdrowia
BB

znajduje się w AsparginieKazdy pierwiastek typu elektrolit jest wydalany wg

Ciaza a miesiaczka?
Opuchlizna ciała?
Alveo Aloes?
Stopy kobiece vs. Stopy męskie