Re: Maienie spirytusu

1. Data: 2004-04-17 14:31:31

Temat: Re: Maienie spirytusu
Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jafi" napisał w wiadomości
> Chcialbym znac przepisy na zmaienie spirytusu. Bylbym wdzieczny jezeli
ktos
> podzieli sie ze mna taka sztuka kulinarna. Za wszystkie odpowiedzi z gory
> dziekuje i pozdrawiam:

Ciekawy smak mozna uzyskać wrzucając do słoja z rozmajonym przegotowaną woda
spirytusem (mniej więcej pół na pół) kilka suszonych sliwek. Powinno postać
z dwa tygodnie (jeżeli może) , następnie wyciągnąć owoce. Dobrze jest
przefiltrować specyfik przez lejek z bawełnianą watą i odstawić jeszcze na
kilka dni do kilku tygodni ( w zalezności od potrzeb) Im dłużej będzie
stało, tym lepiej będzie smakować.
P.S.
Można wraz zowocami dodać łyżkę syropu z cukru (na litr wódki ok. 1-2
łyżeczek cukru zagotowanych w odrobinie wody)
Andrzej.

1. Data: 2004-04-17 15:15:24

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 16:31, andie wrote:
> [...]
> przefiltrować specyfik przez lejek z bawełnianą watą i odstawić jeszcze na
> kilka dni do kilku tygodni ( w zalezności od potrzeb) Im dłużej będzie

PODOBNO, ale ja to nie wiem, bo nie sprawdzalam, ma to przypomianc
koniak. A ze koniak straszne swinstwo, to lepiej nie probuj ;)

Kot zza slupa

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Wyjmowanie babki z foremki...
Dlaczego wlas sie nie wypowie/Re: Maienie spirytusu
Re: Czym przyprawiacie
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror