Re: Mail sprzed chwili.

Data: 2010-04-22 12:40:57
Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

poniedziałek, 19 kwietnia 2010 23:00. carbon entity 'Ikselka'
<i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> "Przerażają mnie moi znajomi, Mamo. Jest dla mnie oczywiste poczucie
> obowiązku wobec ojczyzny i moje poglądy, właściwie wykształcone przez Was
> tak a nie inaczej i całe szczęście, a ignoranci próbują (no nie dosłownie)
> ze mnie zrobić dziwaka nawet gdy jak na dłoni już mają podane w postaci
> papki wymieszanej i zmiksowanej, dlaczego głosowałam tak a nie inaczej, i
> skąd wynikały moje poglądy i osądy. Ja wiem że wiedzę mam zerową ale
> próbuję to zmienić mimo że w porównaniu z wiedzą Taty jestem gorsza niż
> neandertalczyk.
> [...]

Iksi, udzie wolą święty spokój, nie chcą zmian bo musieliby ruszyć cztery
litery i się przystosowywać do czegoś o czym nie mają zielonego pojęcia.
Mają tam gdzie nosorożec dzidą dostał i głosują na takich, którzy mają
tamże. Dlatego nasi rodacy, choć wywieszają barwy narodowe na czas żałoby i
skandują tromtadrackie hasełka, to zagłosują na Komorowskiego, bo to daje im
gwarancję, że dalej będą mogli kombinować i polaczyć jak każdy jeden Polak i
nikt ich palcem nie ruszy. ??? ???? "???????"!