Mail sprzed chwili.

1. Data: 2010-04-19 21:00:10

Temat: Mail sprzed chwili.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przerażają mnie moi znajomi, Mamo. Jest dla mnie oczywiste poczucie
obowiązku wobec ojczyzny i moje poglądy, właściwie wykształcone przez Was
tak a nie inaczej i całe szczęście, a ignoranci próbują (no nie dosłownie)
ze mnie zrobić dziwaka nawet gdy jak na dłoni już mają podane w postaci
papki wymieszanej i zmiksowanej, dlaczego głosowałam tak a nie inaczej, i
skąd wynikały moje poglądy i osądy. Ja wiem że wiedzę mam zerową ale
próbuję to zmienić mimo że w porównaniu z wiedzą Taty jestem gorsza niż
neandertalczyk.
Rozumiesz to, że jak mówię że poparłabym Jarosława Kaczyńskiego bo według
mnie byłby nalepszym znanym kandydatem, w dodatku mam pewność co do jego
uczciwości i poglądów, i że nie widziałby żądnego swojego interesu w byciu
prezydentem, to koleżanka krzyczy mi że ona ma w dupie politykę i w ogóle
wszystko ją guzik obchodzi, że wszyscy politycy są fałszywi i nastawieni na
zysk a Kaczyński to w ogóle najbardziej i na pewno sie cieszy że jego brat
nie żyje i ona wolałaby Komorowskiego (i tu ma miejsce moje tzw. WTF? - bo
skoro ona ma w d. i się nie interesuje to jak może coś takiego powiedzieć?
choć w sumie jedno wynika z drugiego..).
Nie w tym rzecz jednak tylko w nastawieniu. Naprawdę mam wrażenie że ich
jest strasznie dużo, takich ludzi, i oni doprowadzą do tego co już się z
naszym państwem kilka razy działo. Ehhh."

Jestem dumna z mojej córki.

PS. Mam jej zgodę na zacytowanie. Właśnie usypiała, kiedy dzwoniłam z
pytaniem. Zgodziła się, bo WIE, po co mi potrzebne są jej słowa.
Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

2. Data: 2010-04-19 21:04:46

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

Nie chciałabym, żeby moja córka przy swoim ojcu musiała się czuć jak
neandertalczyk. No sorry.

Ewa

3. Data: 2010-04-19 21:08:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

Obawiam sie, ze jak ja wychowam juz swoje dzieci, to demencja nie
pozwoli ci na pogadanie o tym.
I.

4. Data: 2010-04-19 21:15:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:00:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> jest strasznie dużo, takich ludzi, i oni doprowadzą do tego co już się z
> naszym państwem kilka razy działo. Ehhh."

Tej młodszej w dodatku. Ona się ksztaltuje właśnie, jak młody wulkan.

> PS. Mam jej zgodę na zacytowanie. Właśnie usypiała, kiedy dzwoniłam z
> pytaniem. Zgodziła się, bo WIE, po co mi potrzebne są jej słowa.
> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

Ano, pogadamy... może tylko i wyłącznie dzieki takim ludziom, polskim
KOBIETOM, jak moje córki, które swoje dzieci też wychowają jak ja.

5. Data: 2010-04-19 21:19:47

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> "Przerażają mnie moi znajomi, Mamo.

Znowu podpieranie sie dzieckiem. W dodatku z wykorzystaniem
korespondencji... Żenua.

> [...]
> skąd wynikały moje poglądy i osądy. Ja wiem że wiedzę mam zerową ale
> próbuję to zmienić mimo że w porównaniu z wiedzą Taty jestem gorsza niż

Skoro ma "zerowa wiedze", to nie dziwne, ze z niej "próbują zrobić dziwaka".
"Dobrze" ja wychowaliscie - pluje na innych tak samo, jak ty.
Styl tez po mamusi.

> [...]
> wszystko ją guzik obchodzi, że wszyscy politycy są fałszywi i nastawieni na

Czyli kolezanka nie ma prawa do wlasnej opinii. Pisze, jak mamusia.

> i na pewno sie cieszy że jego brat
> nie żyje

B. przydatna umiejetnosc czytania w cudzych myslach.

> i ona wolałaby Komorowskiego (i tu ma miejsce moje tzw. WTF? - bo
> skoro ona ma w d. i się nie interesuje to jak może coś takiego powiedzieć?
> choć w sumie jedno wynika z drugiego..).

Logika w wyciaganiu wnioskow takze po mamusi.

> Nie w tym rzecz jednak tylko w nastawieniu. Naprawdę mam wrażenie że ich
> jest strasznie dużo, takich ludzi, i oni doprowadzą do tego co już się z
> naszym państwem kilka razy działo. Ehhh."

Niezle zmanipulowana przez rodzicow, nia ma co...
Zreszta, niech by tylko sprobowala poprzec innego kandydata, to byscie
ja pewnie wykleli.

> Jestem dumna z mojej córki.

Klon mamuni. Mozesz byc dumna.

6. Data: 2010-04-19 21:24:45

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:00:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tej młodszej w dodatku.

To akurat znakomicie widac.

> Ona się ksztaltuje właśnie, jak młody wulkan.

Byleby nie rozsiala chmury pylu.

> Ano, pogadamy...

Sama sobie odpowiadasz?

> może tylko i wyłącznie dzieki takim ludziom, polskim
> KOBIETOM, jak moje córki, które swoje dzieci też wychowają jak ja.

Zapomnialas dodac: polskim KOBIETOM, "prawdziwym" patriotkom,
"prawdziwym Polkom", "prawdziwym" chrzecijankom.
I.

7. Data: 2010-04-19 21:26:39

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No nie wiem Ixi, w byciu premierem też rzekomo nie widział
> swojego interesu, a ministrem zrobił (doktor prawa) przestępce
> chowającego się za immunitetem.
> Nic do niego nie mam prócz tego, że jest buc i świnia (vide. "tej pani
> but spadł),
> ale jest dla mnie kompletnie niewiarygodny.
> Jest takim samym przestępcą jak Lepper, skoro wziął go na
> wspólnika do rządu.
> Czy Twoja córka o tym wie?

Stawiam na to, ze mamusia z tatusiem o tych "szczegolach" akurat
zapominieli wspomniec. Albo po prostu ich nie dostrzegli.
I.

8. Data: 2010-04-19 22:36:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczciwości i poglądów, i że nie widziałby żądnego swojego interesu w byciu

"... jeżeli myślicie, że kiedyś przejmiecie władzę, to się mylicie..." -
nie, zadza wladzy to zadna zadnosc swojego interesu

9. Data: 2010-04-20 03:04:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> pytaniem. Zgodziła się, bo WIE, po co mi potrzebne są jej słowa.
> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

kiedys kalsyk powiedzial:
zaraz, jak to jest? miala byc demokracja, a tu kazdy glosuje jak chce
- L.Walesa

10. Data: 2010-04-20 03:37:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Titanika - skłonność do telegrafistów.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna