Mail sprzed chwili.

771. Data: 2010-04-25 11:55:45

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: zażółty <r_e_dart@tnij_.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqsscm$s83$4@node2.news.atman.pl...

> Co więcej redi coś dla niego odkrył ważnego ze swojego życia, żeby mu coś
> pokazać, a Eduś teraz z premedytacją to depcze. Nieładnie.
Niech depcze. Ostatecznie uważam, że lepszy kontakt przez podeszwy,
niż zaden.
Oczywiscie to takie moje, nieuniwersalne, uważanie.

772. Data: 2010-04-25 12:57:25

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> podobnie jak w związku, których sumaryczna długość z pewnością
> przekracza 10 lat, więc nie jestem może aż takim kompletnym ignorantem,

O. A jakby teraz podsumować wszystkie 'wielkie rozczarowania'
w tym 'stażu skumulowanym' - jaka by wyszła cyfra !
No chyba, że rozczarowania pozycjonują się poza związkami,
w okienkach 'pomiędzy' związkami. Albo przypadają
na okresy 'zakładki' i nie są uznawane jako rozczarowania
w zwiazku, tylko już poza.

773. Data: 2010-04-26 13:12:17

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqt5gc$ugp$5@node2.news.atman.pl...

> To jest Twoja interpretacjs szaleństw.
Jeśli chodzi o szaleństwa, to wziąlby cię do wesołego miasteczka razem ze
swoją kochanką
i posadził Was na jednej karuzeli, a sam stanąłby z boku (nie dla niego te
emocje ... blueeee)

774. Data: 2010-05-01 21:45:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 22 kwietnia 2010 11:19. carbon entity 'Marchewka'
<s...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> synek dzialacza SLD.
> Jak ja wychowali Kaczynscy, ze dopuscila sie takich grzechow - rozwod,
> zerwanie slubu koscielnego, ciaza przed slubem?! I w dodatku w swietle
> doktryn KK zyje teraz ciagle w grzechu, bo przeciez drugi slub jest
> jedynie cywilny. Wedle doktryn KK nie moze nawet przystepowac do komunii
> swietej...
> Miejmy nadzieje, ze twoje corki nie beda cie tak bolesnie doswiadczac. Z
> pewnoscia lepiej je wychowalas, niz najwiekszy patriota Polski Lech
> Kaczynski - rzeczywiscie na "prawdziwe patriotki, prawidziwe, dojrzale

Dobrzeście jej dopiekli, pomijając, że takie zdarzenie miało miejsce nie ze
względu na polityke tylko dlatego, że Marta poczuła "bożą wolę". Polityka
czy religia mają g..no do powiedzenia, kiedy włącza się najbardziej
podstawowy instynkt przedłużenia gatunku.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna