Mail sprzed chwili.

691. Data: 2010-04-23 17:25:22

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 05:22:29 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
>
> PS. Ja tam nie narzekam, wolę w sumie Polaka takiego jak jest, ale to z
> egoistycznych i partykularnych pobudek, bo wtedy jak się budzi rzadko i
> indywidualnie, a ni zbiorowo i masowo to najczęściej trafia do mojej gawry,
> a nie do twojej, albo muzułmańskiej czy innej o dłuższych od 100 lat
> tradycjach. Łacniej go wtedy przekonać do pewnego tercjarystycznego i
> rytualnego pomysłu na Polskę i Europę, w którego założeń dyskusję nie chcę
> się tu wdawać, to zbyt głęboka polityka, któej ani Kościół chrzescijański,
> ani jego iluminaccy przeciwnicy nie do konca rozumieją.

No niestety - dobrze napisane :-(

692. Data: 2010-04-23 17:32:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:02:05 +0200, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Weź sobie może jakieś narzędzia do analizy tektów czy cuś i policz ile razy
> w moich postach występuje (niezacytowane) 'rozczarowan', 'zawiedzion',
> a potem zrób to ze swoimi.
> Już prościej nie da się tego chyba Tobie przedstawić.

Nieważne, ile, ważne, jak.

693. Data: 2010-04-23 17:39:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Apr 2010 10:30:02 +0200, Druch napisał(a):

> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Tak jak w Niemczech i Czechach:
> wszystkie teczki na stół!
>
> Druch

Wałęsy też.

694. Data: 2010-04-23 19:04:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No wiesz, jakieś doświadczenie w wychowywaniu dzieci mam,
> podobnie jak w związku, których sumaryczna długość z pewnością
> przekracza 10 lat

No wiesz, jakby Ci to... doświadczenia z 5 partnerami po 2 lata nie
sumują się w 10-letnie doświadczenie z jednym partnerem, bo to nie jest
to samo. Może ogląd jest szerszy, ale wcale nie tak samo głęboki,
ponieważ do niektórych problemów w ogóle nawet nie doszedłeś.

> Jest tak samo wiarygodny a jego wszelkie wypowiedzi odnoszące się do mnie
> z jakąkolwiek krytyką uważam za niepoważne i nieuprzejme,
> co z kolei rzutuje na całokształt odbioru jego osoby.

Z tego co pamiętam, to w jego wypowiedziach wcale nie było tylko i
wyłącznie samej krytyki. No ale może ta, która się pojawiła, jakoś
szczególnie Cię dotknęła. Nie wiem, nie mnie to oceniać, w końcu to
subiektywny odbiór.

> Pewnie i tak tego nie rozumiesz?

Chyba rozumiem, w końcu też mam na grupie swojego wiernego krytyka. ;)

Ewa

695. Data: 2010-04-23 19:08:57

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Co więc radzisz w tej sytuacji ?

Nie wiem, może jakąś pracę nad samooceną?

Ewa

696. Data: 2010-04-23 19:09:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> to samo. Może ogląd jest szerszy, ale wcale nie tak samo głęboki,
> ponieważ do niektórych problemów w ogóle nawet nie doszedłeś.

I nie dojdzie, bo stworzył sobie laboratoryjny styl życia. Jeden raz się
zakochał, zaszalał, nacierpiał i nie chce więcej.
I tak jak higienicznie żyje, tak pewnie będzie swój związek prowadził.
Bez możliwości stanów zapalnych i infekcji.
Nuda.

> [...]
> wyłącznie samej krytyki. No ale może ta, która się pojawiła, jakoś
> szczególnie Cię dotknęła. Nie wiem, nie mnie to oceniać, w końcu to

Co więcej redi coś dla niego odkrył ważnego ze swojego życia, żeby mu
coś pokazać, a Eduś teraz z premedytacją to depcze. Nieładnie.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

697. Data: 2010-04-23 19:20:23

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 21:04, medea pisze:

> [...]
> jest to samo. Może ogląd jest szerszy, ale wcale nie tak samo głęboki,
> ponieważ do niektórych problemów w ogóle nawet nie doszedłeś.

Nie doszedłem, bo nie mam stażu czasu?
No to czym się różni związek 2 letni od 10?
A może nie doszedłem, bo po prostu mam trochę więcej oleum w głowie
i nie pakowałem się w jakieś układy podatne na wyboczenia? ;-)

> [...]
> wyłącznie samej krytyki. No ale może ta, która się pojawiła, jakoś
> szczególnie Cię dotknęła. Nie wiem, nie mnie to oceniać, w końcu to

Nie o to chodzi, że dotknęła.
IMO Redi wydawał się być wartościowym rozmówcą
tylko uparł się, żeby stracić wiarygodność.
Po tym fakcie jego gadka mogła już tylko irytować.

> Pewnie i tak tego nie rozumiesz?
>
> Chyba rozumiem, w końcu też mam na grupie swojego wiernego krytyka. ;)
>
> Ewa

Ale to troszkę co innego.
Ślepy by nawet zauważył, że jego krytyka wynika z podatności
na Twój pewien magnetyzm, z którą raczej za bardzo sobie nie radzi ;-)
Piotrek (poprzedni nick z pewnych względów nie może być już używany)

698. Data: 2010-04-23 19:23:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Piotrek (poprzedni nick z pewnych względów nie może być już używany)

Co za wstrętny drań!

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

699. Data: 2010-04-23 19:25:32

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-23 21:23, Paulinka pisze:

> Co za wstrętny drań!

Przepraszam, po prostu byłem chyba trochę nieostrożny,
a nie, bo chciałem wprowadzić Ciebie w błąd.
Oczywiście wszystkie antypatię jak najbardziej honoruję ;-)
Piotrek

700. Data: 2010-04-23 19:26:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-23 21:20, niebożę Piotr wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie doszedłem, bo nie mam stażu czasu?
> No to czym się różni związek 2 letni od 10?

Może kiedyś się sam dowiesz.

> [...]
> na Twój pewien magnetyzm, z którą raczej za bardzo sobie nie radzi ;-)
> Piotrek (poprzedni nick z pewnych względów nie może być już używany)

Teraz takie masz imię, Pimpusiu...

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna