Jeszcze jedna możliwość

1. Data: 2010-04-19 14:38:20

Temat: Re: Jeszcze jedna możliwość
Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 1) Zamiast podporządkowywać się globalistycznym dyrektywom, Polacy
> prowadzili
> własną, niezależną politykę oraz działalność ekonomiczną w interesie
> Polski.

Co miał z tym wspólnego Kaczyński?

> 2) Polska była na tyle niezależna, aby domówić zakupu narzucanych
> Europie
> wątpliwych szczepionek przeciw wątpliwej grypie, początkując tym samym
> kontrowersyjną debatę na ten temat na skałę światową. Koncern
> farmaceutyczny
> stracił przez to grube miliony.

Ojojoj, dlaczego wobec tego Ewa Kopacz żyje???

> 3) Polska do samego końca sprzeciwiała się Traktatowi Lizbońskiemu,
> odbierającemu narodom suwerenność.

Hehe, Klaus się sprzeciwiał dłużej niż Kaczyński, pogonił Cohn-Bendita i
innych, a żyje...

> Znacznie bardziej intrygująca jest druga strona medalu, mianowicie co
> (kto?!)
> skłoniło tych właśnie ludzi aby opuścić Polskę tym właśnie samolotem?

A nie prezydent Kaczyński przypadkiem ich skłonił (zabrał ze sobą)? Więc
współpracował z zamachowcami???

> Najprawdopodobniej maczały w tym palce zakamuflowane masońskie struktury,
> działające na rzecz NWO, które od dawna zinfiltrowały polskie instytucje
> na
> wielu szczeblach.
> Po przeprowadzeniu smoleńskiej czystki, Komorowski posiada obecnie niemal
> absolutną władzę w Polsce. Zaś Komorowski to ponoć posłuszny pupilek
> Olechowskego, który pracuje bezpośrednio dla Bilderbergów.

Bzdety. Pojęcie masz o tym jak mały Jasio. Szybka diagnoza psychologiczna:
schizofrenia z demencją.

D.

2. Data: 2010-04-19 15:15:14

Temat: Jeszcze jedna możliwość
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze taka możliwość: nad wykończeniem polskiego przywództwa
współpracowała Rosja z Europą. Kaczyński i jego rząd stanowili problem dla EU.

1) Zamiast podporządkowywać się globalistycznym dyrektywom, Polacy prowadzili
własną, niezależną politykę oraz działalność ekonomiczną w interesie Polski.
Dzięki temu, Polska jako jedna jedyna z 27 krajów EU wykazała się wzrostem
gospodarczym w 2009 roku. W następnych latach ta tendencja miała się utrzymywać.

[...]

4) Wbrew naciskom światowych finansistów, Polska wzbraniała się przed
wyrzeczeniem się własnej waluty.

5) Polska próbowała być równoprawnym partnerem w Europie a nie podrzędnym
wasalem.

Putin zaś, podobnie jak Obama, to sługusy NWO. Strącenie samolotu nad
terytorium Rosji, gdzie niezależni obserwatorzy nie mają żadnego dostępu, to

żadna sztuka. Mogło się to odbyć na wiele różnych sposobów, choć ostatnio
wysunięto ciekawą sugestię, że zastosowano tu metodę elektromagnetyczną. To i
tak jest bez znaczenia, jak i bez znaczenia będą wszelkie wyjaśnienia na ten
temat płynące z Rosji.

Znacznie bardziej intrygująca jest druga strona medalu, mianowicie co (kto?!)
skłoniło tych właśnie ludzi aby opuścić Polskę tym właśnie samolotem? Być może
był to czysty przypadek, ale mogło tu dojść do niesłychanie wyszukanej
manipulacji.

Na tym należy obecnie położyć w Polsce nacisk. Trzeba przeprowadzić skrupulatne
dochodzenie we wszystkich związanych z tym instytucjach państwowych aby jak
najbardziej szczegółowo odtworzyć cały proces prowadzący do fatalnego odlotu TU
154 z tymi akurat a nie innymi pasażerami. Należy też w tym celu przeprowadzić
drobiazgowe wywiady z rodzinami ofiar, jaki z ludźmi którzy mieli z nimi na co
dzień bliskie kontakty, nie pomijając niczego, aż do ostatnich chwil na
lotnisku. Oczywiście musi się to odbywać jawnie, z pełnym dostępem publicznym.

Weźcie się za to rodacy i wykażcie zdecydowaną pod tym względem inicjatywę.
Obecne władze będą od tego stronić jak od ognia. Ale macie ponoć demokrację,
więc to tylko od was zależy.

[...]

http://prawda2.info/viewtopic.php?t=2750

http://www.infowars.com/did-global-elite-kill-polish
-president-kaczynski/

# Moon Says:

April 12th, 2010 at 11:00 am

"[...]

ALL top military commanders, including chief of general staff, chief of land
forces, chief of navy, chief of the air forces and chief of the special

forces are dead. Who is the leader of polish army due to the constitution?

Komorowski.

Your country&#8217;s chef of National Bank and Federal Reserve is dead. Who decides
of whom shall come after him?

Komorowski.

Since this Saturday, for the first time from mid thirties and Pilsudzki (the
only guy that even Hitler was afraid of wiki Pilsudski, one of the

biggest countries in Europe is being formally ruled by one man-at least until
elections. And now comes the best.

Komorowski is a close associate, friend and a political student of mr wiki
Andrzej_Olechowski whose name can be easily found on the list of Bilderberg

meetings&#8230;oh, and a member of Trilateral_Commission as well.

Poland has become a NWO state in every meaning of this word-get a pun?"

AW

.

3. Data: 2010-04-19 15:38:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:
> Jest jeszcze taka możliwość: nad wykończeniem polskiego przywództwa
> współpracowała Rosja z Europą. Kaczyński i jego rząd stanowili problem dla EU.

Nie tylko z Europą, ale też ze Stanami Zjednoczonymi.
Tuż przed katastrofą Obama podpisał układ o redukcji liczby głowic
atomowych START2. Dzięki redukcji będzie mógł zaoszczędzić miliardy
dolarów, do tej pory wydawanych na obsługę nadmiarowych rakiet.
Rosjanie wyrazili też zgodę na przeloty nad Rosją żołnierzy
amerykańskich do Afganistanu.

Ale Rosjanie na pewno postawili warunek: Albo pozbędziemy się wiadomo
kogo, albo nici z układu. Kto wie, czy całej akcji nie ubezpieczały np.
amerykańskie satelity, albo niewidzialne dla radarów myśliwce...

No a potem, jak już sie wszystko wydarzyło, to Obamie głupio było
przylecieć na pogrzeb i do spółki z Islandczykami wysadzili wulkan w
powietrze...

Stalker

4. Data: 2010-04-19 16:32:59

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości

> Jest jeszcze taka możliwość: nad wykończeniem polskiego przywództwa
> współpracowała Rosja z Europą. Kaczyński i jego rząd stanowili problem
> dla EU.

Wiesz, Ty jesteś nieporównywalnie większym problemem, bo
Kaczyński może i prowadził jakąs politykę, ale i tak był
już na wylocie, a co najważniejsze, on nic przecież nie
wiedział.

Unikaj samolotów. Ty już praktycznie martwy jesteś i tak,
ale po co jeszcze te 100 dodatkowych ofiar?

5. Data: 2010-04-19 17:04:58

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedział.
>
> Unikaj samolotów. Ty już praktycznie martwy jesteś i tak,
> ale po co jeszcze te 100 dodatkowych ofiar?

Dziękuję za komplement. Ale jeśli mnie wykończą, to będzie wspaniałym
potwierdzeniem wszystkiego tego, o czym piszę.

AW

.

6. Data: 2010-04-19 17:10:42

Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AW napisał:

> Dzi kuj za komplement.  Ale je li mnie wyko cz , to b dzie wspania ym
> potwierdzeniem wszystkiego tego, o czym pisz .

Możesz być spokojny, nie wykończą cię. Mają cię w dupie. :-)

7. Data: 2010-04-19 19:39:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Apr 2010 17:38:54 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
>
> No a potem, jak już sie wszystko wydarzyło, to Obamie głupio było
> przylecieć na pogrzeb i do spółki z Islandczykami wysadzili wulkan w

Jaki wulkan? Jaki wulkan???? Skontwiesh?
;-]

PS. Widieł kto etot wulkan??? Telewidienije - głaza narodow. Prawda blestit
na ekranach!

Archiwalnyje fotografii dyma pa telewidienii pieredajut... Pust wsia
Jewropa sidit na żopie i nie trogajetsia.

:-(((

8. Data: 2010-04-20 06:33:58

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za komplement. Ale jeśli mnie wykończą, to będzie wspaniałym
> potwierdzeniem wszystkiego tego, o czym piszę.

Ależ skąd. Kaczyński zginął - i ilu ludzi wie, kto za tym stoi?
Tylko Ty. Właściwie, to nawet Ty nie, bo rozważasz 2 możliwości.
Jak sprzątną Ciebie, nie będzie nikogo, kto będzie w stanie w tym
się połapać.
A jeśli jeszcze sprokuruje się w tym celu kolejną katastrofę
lotniczą... Kto będzie podejrzewał, że ze 100, czy nawet więcej
ofiar właśnie o Ciebie chodziło?

9. Data: 2010-04-20 08:40:31

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com> wrote in message
> [...]

Czesto podaje sie argument ze X to dobry polski polityk
bo zagranica go chwali! :)
Zagranica chwali pacholkow ktorzy jedza im z ręki.
Dobry piesek!

Polski polityk ktory stara sie miec niezalezna polityke,
miec swoje zdanie bedzie traktowany zle, niechetnie.
To oczywiste.

Natomiast polskie kompleksy niektorych,
chec bycia akceptowanym przez "madrych Panow z Zachodu"
powoduje, ze lykaja oni kazde bujde byle "z zachodu".
I ze strachem rzucaja sie na kogos kto widzi
ewentualna manipulacje.

Druch

10. Data: 2010-04-20 09:07:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> [...]
> Dobry piesek!
>
> Polski polityk ktory stara sie miec niezalezna polityke,
> miec swoje zdanie bedzie traktowany zle, niechetnie.

Oczywistym jest jedynie to, ze prezydent nie powinien sie wpinac w
polityke zagraniczna i rownac swoich kompetencji z szefem rzadu. Ostatni
skakal jak wesz na grzebieniu i jak skonczyl?
Polska juz od jakiegos czasu nie jest mocarstwem "od morza do morza",
zeby inni nam z raczki jedli. Nie zauwazyles?
I.

tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna
Dlaczego nie było widać delegacji z Dalekiego Wschodu ?