Jeszcze jedna możliwość

11. Data: 2010-04-20 10:44:49

Temat: Re: Jeszcze jedna możliwość
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Oczywistym jest jedynie to, ze prezydent nie powinien sie wpinac w
> polityke zagraniczna i rownac swoich kompetencji z szefem rzadu. Ostatni
> skakal jak wesz na grzebieniu i jak skonczyl?
> Polska juz od jakiegos czasu nie jest mocarstwem "od morza do morza",
> zeby inni nam z raczki jedli. Nie zauwazyles?
> I.
A od kiedy ten chodzący kompleks miał tyłek niżej od sufitu. Jak
drucha będziesz czytała przez projekcję tylko, to więcej zobaczysz,
taka moja rada, bo on wszystko niesamowicie projektuje, chodzący
projektor i zamiast mieć,, ja,, wdzięczy się piesek do ideologii
krzywdzącej pisu, a swoją służalczość przypisuje innym...,, w
służalczym łbie wszyscy są sługami.,, tak jakby ich prywatne zdanie
nie istniało, bo on nie ma swojego zdania.