Mail sprzed chwili.

591. Data: 2010-04-22 14:35:50

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> Urzeklo mnie haslo: "nekropijar".

Hmmm... pytanie, czemu akurst dziś wpadł mi w oko artykuł o rzekomym
romansie i wynoszeniu dokumentów śp. szefa IPN?

--
Pozdrawiam - Aicha

592. Data: 2010-04-22 14:48:03

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> ... budzącego zaufanie swoimi wnioskami i na którego racjonalności mogłaby
> się oprzeć.
Jeśli tak ma wyglądać podsumowanie potrzeb mojej żony, to jestem przerażony
;)))

593. Data: 2010-04-22 14:48:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Zdemaskowalas mnie i moj spisek.
> Z pewnoscia jestem "specjalista marketingu politycznego"
> Bo nigdy nie zaprzeczylem przeciez! :DD
>
> Ktos kto ma swoje wyraziste poglady i jest zorientowany w polityce,
> musi byc spiskowcem, specem od agitacji, prawda?
> Bo kim innym?! :)

... skoro już tak się dopytujesz, to naprowadzę cię na kolejny trop. Z tego
co kojarzę, to np. cb uważa cię za najzwyklejszego debila ... a nawet więcej
niż najzwyklejszego ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

594. Data: 2010-04-22 14:51:15

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poczucie humoru cbnet'a było poddane bardzo ciężkiej próbie:
> http://www.grupy.senior.pl/nowa-amnestia-cbneta,t,37
6224,p,5,8.html
> Szukać po 'humor' i trzeba trochę pogrzebać ...
Kurcze, przeszukałem już 50 stron tego wątku i jak dotąd nie
dowiedziałem się jaki jest ciąg dalszy kawału:

"Przychodzi Korczak z małym Hitlerem do Matki Teresy i mówi:
- Doktorze, małemu śmierdzi z ust. Czy to może być trąd ?
A doktor na to ..."

Wymiękam ;-)
vB

595. Data: 2010-04-22 15:08:53

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Przychodzi Korczak z małym Hitlerem do Matki Teresy i mówi:
> - Doktorze, małemu śmierdzi z ust. Czy to może być trąd ?

Cebe nie podał ? No nie podał ... ;)
No to chyba nie ma dalszego ciągu ;)))

596. Data: 2010-04-22 15:14:13

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Ktos kto ma swoje wyraziste poglady i jest zorientowany w polityce,

Wyraziste, powiadasz ...
To ja poproszę o taką analizę porównanwczą postaci:

Adam Michnik
Tadeusz Mazowiecki
Zbigniew Bujak
Ryszard Bugaj
Lech i Jarosław Kaczyńscy
Lech Wałęsa
Donald Tusk

Co tych ludzi łączy(wciąż) a co poróżniło ?
Dlaczego Kaczyńscy są(jest...) właściwie w opozycji do nich wszystkich i
na czym ta opozycja polega ?

597. Data: 2010-04-22 15:18:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 17:14:13 +0200, zażółcony napisał(a):

> Adam Michnik
> Tadeusz Mazowiecki
> Zbigniew Bujak
> Ryszard Bugaj
> Lech i Jarosław Kaczyńscy
> Lech Wałęsa
> Donald Tusk
>
> Co tych ludzi łączy(wciąż) a co poróżniło ?
> Dlaczego Kaczyńscy są(jest...) właściwie w opozycji do nich wszystkich i
> na czym ta opozycja polega ?

Tam zaraz "do nich wszystkich". Arcyciekawa będzie analiza porównawcza,
dlaczego Kaczyńscy są(jest...) właściwie w opozycji do Lecha i Jarosława
Kaczyńskich i na czym ta opozycja polega! O!

PS. Oj, Żółty, Żółty...

598. Data: 2010-04-22 15:33:45

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Czekaj ... na obrączkach jest 2008, a śpiwór był ... hmmm 2-3 lata
> wczesniej ?
> To będzie więc jakieś 11-12 latek.

Hm, może na obrączkach jest rok ślubu kościelnego?
Wtedy byśmy jakoś dopasowali resztę. ;)

Ewa

599. Data: 2010-04-22 15:38:18

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> "Przychodzi Korczak z małym Hitlerem do Matki Teresy i mówi:
> - Doktorze, małemu śmierdzi z ust. Czy to może być trąd ?
> A doktor na to ...
- Nie, to tylko gazy."

;)

Ewa

600. Data: 2010-04-22 15:48:45

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z neo to jest moja matka, wypraszam sobie :)

Tak się składa, że znam kilka osób z neokatechumenatu (BTW gorzej to
napisać niż powiedzieć ;) ) i te osoby swoją życiową postawą najbardziej
współgrają z naukami Chrystusa (w moim odbiorze oczywiście). Może to
przypadek.

Ewa

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna