Mail sprzed chwili.

91. Data: 2010-04-20 10:03:31

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hqjrut$dku$1@news.onet.pl...

> [...]
> A to przepraszam, nie zauważyłem.

> IMO możesz napisać coś, co sprawi komuś przykrość aby starać się coś
> osiągnąć pozytywnego, jeśli uważasz, że dasz radę,
> albo po prostu bo tak ci się podoba,
> bo taka jesteś lub wręcz chcesz, bo kogoś nie lubisz lub masz jakiś żal.
> Mnie tam nawet była sympatia chyba odrobinkę do czegoś zobowiązuje,
> przynajmniej staram się nie być komuś przykry,
> a jak nie bardzo potrafię bo jest ona toksyczna to się najwyżej odizoluję.
> Poza tym sprawiając komuś przykrość mogę też poniekąd sprawić
> innym, którzy tą osobę lubią i staram się o tym pamiętać ;-)

Wiesz co mnie Pimpusiu ciekawi? Jakim byłeś dzieckiem....

Bo kojarzysz mi się z błękitnookim, blond aniołeczkiem, który zaraz sprzeda
rynny z domu własnej i nawet juz nie zaskoczonej mamy.....

MK

92. Data: 2010-04-20 10:06:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Emocje. Emocje.
> Zobacz, jak się pięknie Endek wysławia.

Ale za to monotematycznie. CIągle o lubieniu/nielubieniu i przyjaciółkach
(a właściwie to nie mogę zobaczyć, bo też mam jakby jednostronny;)).

--
Pozdrawiam - Aicha

93. Data: 2010-04-20 10:07:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Agresja jest z innej strony niz myslisz.

Moge uwazac inaczej? Dziekuje. :-)

> Widac to po tych postach nawet.
> Zreszta piszecie o tych "emocjach" ktore pociagna PO
> - te emocje to w duzej mieze agresja, zlosc.

A mozesz podac cytat o emocjach agresji i zlosci w kontekscie PO?

> Zgadzam sie.

Ja nie. I raczej w pogladach sie nie zgodzimy, Druchu.

> Tak wiec elektorat Komorowskiego zeby
> odsunac merytoryczna dyskusje,
> bedzie gral na emocjach
> typu zapalczywosc, agresja, bo negatywne
> emocje to jedyna rzecz ktora spaja ten elektorat
> (jak pisze Stalker).

Pacz pan, ja dokladnie tak samo widze elektorat PiS. Pamietasz
wczesniejsze kampanie - pisowe strzaly w jaja w stylu "dziadka z
Wermachtu"? Plus rydzykowe chamskie nawolywania, by glosowac na
"wiadomokogo" i wygrazanie konkurencji. Tak a propos - Wasz Rydzyk
zwyzywal prezydenta od klamcoa, a prezydentowa od czarownic. Pewnie z
sympatii, co?
Kto tu zional agresja? Od zawsze.
A Stalker niczego takiego nie napisal.

> Czy jednak ludzie w Polsce beda chcieli
> kogos kto dziala na niskich instynktach?

Nie widze, by dzialal na niskich instynktach. To PiS juz w okresie
zaloby zaczal "jechac na trupkach".

> Problem tez jest taki ze zlosc czy agresja nie jest nigdy sila
> budujaca dla kraju.

Racja.

> Zwyciestwo Komorowskiego bedzie takim pyrrusowym
> zwyciestwem. Za jakis czas, ci sami ludzie nie beda sie
> przyznawac ze glosowali na jego opcje,
> tak u schylku PRL nie chcieli sie przyznac ze nalezali do PZPR.

Zmien szklana kule, bo Cie oklamuje.
I.

94. Data: 2010-04-20 10:08:20

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Zwyciestwo Komorowskiego bedzie takim pyrrusowym
> zwyciestwem. Za jakis czas, ci sami ludzie nie beda sie
> przyznawac ze glosowali na jego opcje,
> tak u schylku PRL nie chcieli sie przyznac ze nalezali do PZPR.

Niby wszystko wiesz i rozumiesz, ale IMHO jesteś totalnie uwiedziony
stworzonymi wizerunkami.
Wczoraj słuchałem, co ma do powiedzenia żona jednego z podrzędnych
posłów PO, z niedużego miasta pochodzącego, nie jakaś tam wierchuszka.
Opowieść była taka, że wszędzie tam jest dużo karierowiczostwa i przekrętów,
ale ludzie z PIS to typy wyjątkowo ciemne. I tyle. Moja żona ma zaś takie
proste kryterium: "Ja się boję Ziobry".
Możesz z tym dyskutować.
Ale ja np. się nie zgodzę, że PiS ma jakieś szczególne fory w mediach.
Jest TV Trwam, jest teraz TVP, w której przed pogrzebami mogliśmy
oglądać co chwila 'jaki to straszny jest Palikot'.
Zarówno Ziobro, jak i Kaczyńscy czy Wasserman mieli pełny wstęp
do stacji typu TVN, mogli się prezentować dowolnie. I prezentowali się
tak, jak się prezentowali. Nikt też nie ukrywał przed wzrokiem
słabości Palikota czy Niesiołowskiego.
Z prawdziwą manipulacją to mamy do czynienia teraz, kiedy
obiektem zapraszanym do rozmów 'na żywo' jest trumna z parą
prezydencką i można im w usta włożyć wszystko, co tylko
się komuś podoba, przy czym nie wolno oczywiście wyciągać negatywów
- bo o zmarłych nie mówi się źle - a nie da się ich już postawić w sytuacji
'trudne pytanie - wymagajaca zastanowienia odpowiedź'.
To jest właśnie sytuacja 'nie fair'.

95. Data: 2010-04-20 10:08:32

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Kto jest przerażony, Duchu? Zobacz jakie jest pierwsze zdanie tego maila
> córki XLi, to może zrozumiesz swoje WŁASNE zacietrzewienie w tej sprawie.

Ale ta kolezanka histeryzuje na swoj sposob ze ktos
ma inne poglady. A tego cora Ikselki nie robi.
Po prostu normalnie argumentuje i to spotyka sie
z nerwowa reakcja. Do tego zmierzam.

Po prostu to co spaja pewna czesc elektoratu PO,
to takie negatywne emocje. Zreszta Stalker nawet
o tym pisze.

Te negatywnie emocje tej grupu elektoratu sa sporym problemem,
niekoniecznie dla polski kaczynskiej, ale rowniez tuskiej.
Gdyz wlasnie przy okazji katastrofy, sporo ludzi
powiedzialo, mylilem sie przepraszam. Ludzie
zaczynaja odcinac sie od tego zgielku.
I teraz nie wiadomo czy dalej mozna jechac na tych emocjach?

Wiec nastepuje niepewnosc w grupie nakreconych emocjami,
bo sporo osob zaczyna widziec ten schamat.
Natomiast czesc elektoratu PO, ta emocjonalna,
nie widzi zadnych innych swoich argumentow, jak
emocje negatywne i naciski.

Tym samym emocjom ulega ta kolezanka.

Druch

96. Data: 2010-04-20 10:08:48

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:

> [...]
> bedzie gral na emocjach
> typu zapalczywosc, agresja, bo negatywne
> emocje to jedyna rzecz ktora spaja ten elektorat

Stalker niczego takiego nie napisał.

A na emocjach (zarówno pozytywnych, jak i negatywnych) będzie grał PIS,
bo taki ma elektorat. To elektorat, który musi mieć jasno i precyzyjnie
wytyczone "strony", bo się gubi przy subtelniejszych sformułowaniach.
Stąd potrzeba bardzo silnych symboli, bardzo silnej polaryzacji
zachowań. Stąd np. politycy strony przeciwnej to "zdrajcy", "złodzieje",
a nasi to "patrioci", "bohaterwie" itp.

Stalker

97. Data: 2010-04-20 10:08:53

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Wiesz co mnie Pimpusiu ciekawi? Jakim byłeś dzieckiem....
>
> Bo kojarzysz mi się z błękitnookim, blond aniołeczkiem, który zaraz sprzeda
> rynny z domu własnej i nawet juz nie zaskoczonej mamy.....

Pisał przecież, że był łobuziakiem skupiającym na sobie uwagę poprzez
różne wybryki. Tak mu zostało do dziś. ;)

Ewa

98. Data: 2010-04-20 10:10:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> W sumie to żartowałem, bo nawet dzieci jeśli nieslubne dyskwalifikują
> chyba "prawdziwe patriotyczne Polactwo".
>
> No ale w sumie i tak się nie znam, więc mniejsza z tym.
>

> Niemniej problem JK istnieje.
> Prezydent bez małżonki - to mógłby być chyba "znak rozpoznawczy" PL,
> gdyby nie daj Boże...

Kota by wozil w reklamowce.
I.

99. Data: 2010-04-20 10:11:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie to wydaje mi się, że wiele osób skłonna jest zakwalifikować
skutki tragedii smoleńskiej za _mimo wszystko_ korzystne i dobrze
rokujące na przyszłość dla Polski i Polaków.
Najprawdopodobniej złudnie, bo w polityce nie chodzi w gruncie rzeczy
o konkretnych polityków, lecz ich wyborców.
Tak więc nie politycy czynią politykę, lecz ich wyborcy, przynajmniej
tak powinno być w demokracji.

Nie ma mowy oczywiście o satysfakcji czy cieszeniu się... itp...
ale czy oszołomowi pisiorskiemu da się wytłumaczyć/uświadomić
taki "niuansik"?
Wątpię.

W każdym razie ja jestem skłonny oceniać skutki tego tragicznego
zdarzenia m.in. pozytywnie, choć bez satysfakcji.

--
CB

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

[...]
> to jednak WIE ze X jest najwiekszym zlodziejem, ze cieszy sie z jego
> smierci (!!!!) i

A widzisz jaka manipulacja! Córka przypuszcza, że koleżanka cieszy się
ze śmierci brata JK, a Ty uznajesz już to za pewnik! Szok!!!!

100. Data: 2010-04-20 10:12:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisał przecież, że był łobuziakiem skupiającym na sobie uwagę poprzez
> różne wybryki. Tak mu zostało do dziś. ;)
>
> Ewa

Nie załapałam się, szkoda :-)

Mógłby popisać trochę o szczegółach.
To byłaby czysta przyjemność.....

Powyższe to krótki wycinek działalności mojego Wuja w dzieciństwie.
Lubię dzieciaki z fantazją.... nie moje :-)))))

MK

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna